


И само да вметна,че при изправно парно,не може да си държите ръката на духалката дори и да е на първа степен вентилатора(просто защото изгаря ръката)...Доста хора се заблуждават иначе,че имат парно...
lion_heart002 написа:Абе не знам какви са тези глупости дето ви се въртят в главите...Преди доста години имах голф 2 1.3...Профилактично си промих големия радиатор,малкия,смених си термостата+цялостна промивка на системата и качествен антифриз и преглед на клапите на парното(бяха си вред така или иначе),резултата беше,че три години докато я карах тази кола,на втория километър,можеше човек съвсем спокойно да си пусне парното...иначе правех следното,отварям и я паля,докато изстържа джамовете и се метна вътре-вече си имаше парно...Та си оправете колите а не търсете под вола теле-той немеца го е измислил и на съвсем кратки разстояния да има парно,не е толкова тъп...![]()
![]()
И само да вметна,че при изправно парно,не може да си държите ръката на духалката дори и да е на първа степен вентилатора(просто защото изгаря ръката)...Доста хора се заблуждават иначе,че имат парно...
И каква е идеята от това, като водата не върти през радиатора, докато не отвори термостатът, а той отваря, когато колата е вече загряла???Don_Castelano написа:...слагам парче от пластмасов кашон между решетката с фаровете и радиатора - почти не се вижда и спира студения въздух.
Vento написа:Това се прави, ако караш Москвич и не ти затваря термостатът и нямаш 10лв. за нов...
shotik написа:Тези духалки на 12 волта не вършат работа,купувах такава за трабанта,само дърпа ток от акумулатора ,но няма добър резултат.
Както един от колегите писа,вижте си охладителната система на мотора и отоплителната на колата,колите ни са конструирани за тези географски условия и трябва да топлят добре.
На Шкода Форман за да грее по-добре слагах тънкостенни тръбички в отворите на шибъра ,който пускаше и спираше охладителната течност и резултатът беше много добър.Това е ,защото шибъра пропуска охл.течност към радиаторчето ,но част от нея се върти и преди шибъра и няма този принудителен поток за загряване на радиаторчето.
Сега от отоплението на Шкода Фелиция съм доволен,в системата няма кранче,а е само с клапи на въздуха.
Ако вашите коли са с шибърни кранове,може да ползвате осъществената ми идея,но все пак проверете си системите.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта