Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот lion_heart002 » Нед 17 окт 2010 19:59


Абе не знам какви са тези глупости дето ви се въртят в главите...Преди доста години имах голф 2 1.3...Профилактично си промих големия радиатор,малкия,смених си термостата+цялостна промивка на системата и качествен антифриз и преглед на клапите на парното(бяха си вред така или иначе),резултата беше,че три години докато я карах тази кола,на втория километър,можеше човек съвсем спокойно да си пусне парното...иначе правех следното,отварям и я паля,докато изстържа джамовете и се метна вътре-вече си имаше парно...Та си оправете колите а не търсете под вола теле-той немеца го е измислил и на съвсем кратки разстояния да има парно,не е толкова тъп... mhihi mhihi mhihi


И само да вметна,че при изправно парно,не може да си държите ръката на духалката дори и да е на първа степен вентилатора(просто защото изгаря ръката)...Доста хора се заблуждават иначе,че имат парно...




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот IvailoOo » Нед 17 окт 2010 21:08


lion_heart002 написа:Абе не знам какви са тези глупости дето ви се въртят в главите...Преди доста години имах голф 2 1.3...Профилактично си промих големия радиатор,малкия,смених си термостата+цялостна промивка на системата и качествен антифриз и преглед на клапите на парното(бяха си вред така или иначе),резултата беше,че три години докато я карах тази кола,на втория километър,можеше човек съвсем спокойно да си пусне парното...иначе правех следното,отварям и я паля,докато изстържа джамовете и се метна вътре-вече си имаше парно...Та си оправете колите а не търсете под вола теле-той немеца го е измислил и на съвсем кратки разстояния да има парно,не е толкова тъп... mhihi mhihi mhihi


И само да вметна,че при изправно парно,не може да си държите ръката на духалката дори и да е на първа степен вентилатора(просто защото изгаря ръката)...Доста хора се заблуждават иначе,че имат парно...



Да но забравяш нещо...че 1,3 е бензин... аами ако караш кола с дизелов мотор ? За бензинови не виждам особена полза..но за дизеловите...определено трябва да има.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот StS » Нед 17 окт 2010 21:31


хах ако е с изправни свещи ще имаш парно по-бързо от на бензинка - :arrow:


Потребителски аватар
Don_Castelano
Мнения: 368
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:49
Автомобил: seat cordoba
Двигател: ABD 94
Местоположение: Русе

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот Don_Castelano » Нед 17 окт 2010 22:40


Тези еФФтините печки на 12 волта за запалката са пълен боклук и нямат грам ефект. Миналата зима се излъгах да си купя такава и след няколко дена я върнах обратно. Моето решение на 2-ката ми в градски условия: слагам парче от пластмасов кашон между решетката с фаровете и радиатора - почти не се вижда и спира студения въздух.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот Vento » Пон 18 окт 2010 9:02


Don_Castelano написа:...слагам парче от пластмасов кашон между решетката с фаровете и радиатора - почти не се вижда и спира студения въздух.
И каква е идеята от това, като водата не върти през радиатора, докато не отвори термостатът, а той отваря, когато колата е вече загряла??? :shock
Това се прави, ако караш Москвич и не ти затваря термостатът и нямаш 10лв. за нов...


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот bobocamaro » Пон 18 окт 2010 9:49


Vento написа:Това се прави, ако караш Москвич и не ти затваря термостатът и нямаш 10лв. за нов...

mhihi +разпробиване на щутцери, превързване на малки кръгове и шайба на в.помпа с по-малък диаметър.
Така, печка на 12в разбрахме че е бошлаф, "рогатката" за парно с трите подгревни свещи иска еб@ти акумулатора и контролер.Уебастото е скъпо и харчи гориво-какво остана? :talk:


Потребителски аватар
shotik
Мнения: 349
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот shotik » Пон 18 окт 2010 9:58


Тези духалки на 12 волта не вършат работа,купувах такава за трабанта,само дърпа ток от акумулатора ,но няма добър резултат.
Както един от колегите писа,вижте си охладителната система на мотора и отоплителната на колата,колите ни са конструирани за тези географски условия и трябва да топлят добре.
На Шкода Форман за да грее по-добре слагах тънкостенни тръбички в отворите на шибъра ,който пускаше и спираше охладителната течност и резултатът беше много добър.Това е ,защото шибъра пропуска охл.течност към радиаторчето ,но част от нея се върти и преди шибъра и няма този принудителен поток за загряване на радиаторчето.
Сега от отоплението на Шкода Фелиция съм доволен,в системата няма кранче,а е само с клапи на въздуха.
Ако вашите коли са с шибърни кранове,може да ползвате осъществената ми идея,но все пак проверете си системите.

Последна промяна от shotik на Пон 18 окт 2010 10:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
shotik
Мнения: 349
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот shotik » Пон 18 окт 2010 10:02


shotik написа:Тези духалки на 12 волта не вършат работа,купувах такава за трабанта,само дърпа ток от акумулатора ,но няма добър резултат.
Както един от колегите писа,вижте си охладителната система на мотора и отоплителната на колата,колите ни са конструирани за тези географски условия и трябва да топлят добре.
На Шкода Форман за да грее по-добре слагах тънкостенни тръбички в отворите на шибъра ,който пускаше и спираше охладителната течност и резултатът беше много добър.Това е ,защото шибъра пропуска охл.течност към радиаторчето ,но част от нея се върти и преди шибъра и няма този принудителен поток за загряване на радиаторчето.
Сега от отоплението на Шкода Фелиция съм доволен,в системата няма кранче,а е само с клапи на въздуха.
Ако вашите коли са с шибърни кранове,може да ползвате осъществената ми идея,но все пак проверете си системите.



Имах правописна грешка и вероятно съм объркал опциите за поправка,моля за извинение и модератор да изтрие ненужното мнение.


РК0061АН
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 19 фев 2010 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот РК0061АН » Нед 21 ное 2010 10:06


Аз от парното на голфа съм си доволен както казва колегата докато истържа стъклата си имам парно! Голфа ми е 1.8 незнам какво има предвид колегата с голфа 1.3?


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот hayabusa_gsxr » Нед 21 ное 2010 12:47


Колега и аз смятам че не ти трябва "вътрешен кръг", просто си промии радиатора на парното или цялата система (докато е хубаво времето навън :) ). И аз карам мк2 1.6 на газ и парното ми идва доста бързо за около 4-5 мин. и това че трябва да пари като си поставиш ръката е вярно сигурно но моето не е чак толкова горещо (сигурно и аз трябва да си чистя радиаторчето) но ми върши работа. Та викам по добре си прегледай цялостно парното + как ти е вързан изпарителя и това е от значение.


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот kristianatanasov » Нед 21 ное 2010 13:15


Тези малките духалки на 12в.са пълен боклук от всякада.По добре ако има начин преправи някой стар сешоар на женат за 12в.ефекта ще е 100 пъти по голям от въпросните духалки.
Също вариянт е да вземеш подгрев на седалките-по 15-20лева май бяха,повече работа ще свърши.Както казваше в една реклама Гацо:Вънка си вее,мен ми е добре :)


Потребителски аватар
kostadin_spasov
Мнения: 103
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище-Яамбол

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот kostadin_spasov » Нед 21 ное 2010 21:10


Привет колеги,днес остана малко време и "барнах" "каляската".Откачих маркучите на изпарителя от парното и "Го" закачих /изпарителя/ на маркуча който подгрява карба/от тройния маркуч след "гайдата" /който отива в смукателните тръби и карба/ и промих водната магистрала,сварих термостата и запалих.Изпарителя не обледи за сега /притеснява ме, че дебита ще е по-малък отколкото на маркучите към парното, но след някой ден като "скръцне" ще покаже.Недостатък открих /май - така ми се струва/ ,че по бавно свали оборотите/демек по-бавно се върна смукача/,но ще си каже в карането.След запалването духна топло след около 3-4 мин., но и температурата/според стрелката/ не мръдна повече от дебелата бяла черта,но май ще се наложи и аз да я "запердя" отпред в студа.Остава да проверя само дали клапата за топло-студено бачка и тръбите на въздуховодите са навързани.Утре като я повъртя ще покаже дали ще "сгрее" . :да:


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот Matematiks » Пон 22 ное 2010 0:33


ако много закъсаш и не ти духа пак топло,с идеята на колегата с духалката-има инвертори и от 12 на 220В и са по 1000 има и 2000 вата но са скъпички


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот znainainai » Пон 22 ное 2010 5:26


Това за рециркулацията дет го мислиш го ЗАБРАВИ за зимни условия :!: :!: :!:
Такова потене на стъклата почва че ако караш няколко часа ше се удавиш от конденза който тече от тях mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот Vento » Пон 22 ное 2010 8:31


Е ще си открехне прозореца 1 пръст и готово... Тъпо е на старите VW-та, че няма клапа да спира външния въздух, защо да топлим атмосферата и да дишаме на автобусите газовете? :screwy Всяка японска и френска кола го има това от 80-те години.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта