
Blow-off Valve от EGR клапан на ТД ЗА ТРИЕНЕ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
Забравих да ви кажа, че тези дни по тази система ще слагам истински BOV на едно голфче ТДИ и от там също яе кача снимки, и евентуално 2 клипа на моя и на ТДИ-то 

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
btw много по евтино ще излезе механичен BOV от колкото специален електрически за tdi аз чакам видеото с нетърпение за другите незнам ... 

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
Не само много по-евтино, а пъти,пъти,пъти по-евтино, аз комплект под 250лв не видях по сайтовете.
- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
много интересна тема но това за педала на газта не ми стана ясно как ще стане номера 

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
Колега ако говориш за турбо от 1.9ТДИ тая турбина не е нещо по сериозно от стандартните турбини за 1,6ТД.
Без да махнеш ограничителя на помпата никога няма да видиш как наистина може да върви тази кола.Такъв разход нямам представа как го докарваш но ми се струва че с толкова гориво може да поразтопиш някое бутало.Аз карам с на 1бар и ми гори 5 литра.Имам сериозен кулър и права тръба без гърнета.
Да разбирам ли че, щом блока ти е от 1,6 то главата е от 1,9?Ако е така имам някои неща да те питам
Без да махнеш ограничителя на помпата никога няма да видиш как наистина може да върви тази кола.Такъв разход нямам представа как го докарваш но ми се струва че с толкова гориво може да поразтопиш някое бутало.Аз карам с на 1бар и ми гори 5 литра.Имам сериозен кулър и права тръба без гърнета.
Да разбирам ли че, щом блока ти е от 1,6 то главата е от 1,9?Ако е така имам някои неща да те питам

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
don hose написа:Колега ако говориш за турбо от 1.9ТДИ тая турбина не е нещо по сериозно от стандартните турбини за 1,6ТД.
Без да махнеш ограничителя на помпата никога няма да видиш как наистина може да върви тази кола.Такъв разход нямам представа как го докарваш но ми се струва че с толкова гориво може да поразтопиш някое бутало.Аз карам с на 1бар и ми гори 5 литра.Имам сериозен кулър и права тръба без гърнета.
Да разбирам ли че, щом блока ти е от 1,6 то главата е от 1,9?Ако е така имам някои неща да те питам
Аз буталото няма да го стопя, щото не съм я карал много. На ТДИ турбото е по размер по малко, но с по добро КПД. Докато тази която свалих е от ТД. Както е с Гатер Т2 и Т3, така е и с ККК К16 и К14. На Фолксваген слагат К14 и Т2 на ТД. Разликата между фиат и фолксваген е в разликата на хода на буталото. За това фолксвагена е по "тромав" на старта- по-малко бутало с по-голям ход, а фиата е по-голямо бутало с по малък ход. от това се постига баланс на мотора и по бързо развъртане. Японците ползват такива технологии по техните коли

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
Колега кажи ми само дали си с глава от 1,9 на 1,6 блок.Не разбирам за какви Фиати става въпрос?
Ако искаш да си направиш бърз предкамерен дизел ще ти дам няколко коза.Тея работи с турбините са верни само в часта си където си ги изброил.
А и бутало може да стопиш по бързичко от колкото предполагаш 
Ако искаш да си направиш бърз предкамерен дизел ще ти дам няколко коза.Тея работи с турбините са верни само в часта си където си ги изброил.


- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
Колега темата ти е много интересна, само ще ти предложа малко променено и опростено решение което надявам се до края на седмицата ще реализирам и ще кача снимки.
Решението е следното - понеже баща ми има пасат б4 пак 1,9тд с егр клапан, който е монтиран на коляното на всмукателния колектор и ест е затапен, аз ще му взема коляното(и ще му сложа моето обикновеното) с егр-а ,които в покой е затворен напълно т.е. му трябва само вакум за отваряне (а не както при теб и налягане за затваряне, мисля си ще се спести около 1 секунда от времето необходимо на турбината да постигне пак налягането). взех си едно вакумно клапанче от е36 2.5тдс за управлението на ерг и от там вече останалото което ти си приложил с ключа за захранването на клапана.
на практика се елеминират: 2та клапана за газова уредба за бензин, като на тяхно място се слага заводски вакумен клапан (вярно от бмв но заводски), маркуча 5мм и 2та тройника от пръскалки за чистачки
пп: ето една снимка на мотора на пасата със заводски егр който ще използвам аз( не се вижда много добре но горе доло можете да добиете представа)
http://media.snimka.bg/3277/012809850-big.jpg
Решението е следното - понеже баща ми има пасат б4 пак 1,9тд с егр клапан, който е монтиран на коляното на всмукателния колектор и ест е затапен, аз ще му взема коляното(и ще му сложа моето обикновеното) с егр-а ,които в покой е затворен напълно т.е. му трябва само вакум за отваряне (а не както при теб и налягане за затваряне, мисля си ще се спести около 1 секунда от времето необходимо на турбината да постигне пак налягането). взех си едно вакумно клапанче от е36 2.5тдс за управлението на ерг и от там вече останалото което ти си приложил с ключа за захранването на клапана.
на практика се елеминират: 2та клапана за газова уредба за бензин, като на тяхно място се слага заводски вакумен клапан (вярно от бмв но заводски), маркуча 5мм и 2та тройника от пръскалки за чистачки
пп: ето една снимка на мотора на пасата със заводски егр който ще използвам аз( не се вижда много добре но горе доло можете да добиете представа)
http://media.snimka.bg/3277/012809850-big.jpg
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
Lov4o написа:Колега темата ти е много интересна, само ще ти предложа малко променено и опростено решение което надявам се до края на седмицата ще реализирам и ще кача снимки.
Решението е следното - понеже баща ми има пасат б4 пак 1,9тд с егр клапан, който е монтиран на коляното на всмукателния колектор и ест е затапен, аз ще му взема коляното(и ще му сложа моето обикновеното) с егр-а ,които в покой е затворен напълно т.е. му трябва само вакум за отваряне (а не както при теб и налягане за затваряне, мисля си ще се спести около 1 секунда от времето необходимо на турбината да постигне пак налягането). взех си едно вакумно клапанче от е36 2.5тдс за управлението на ерг и от там вече останалото което ти си приложил с ключа за захранването на клапана.
на практика се елеминират: 2та клапана за газова уредба за бензин, като на тяхно място се слага заводски вакумен клапан (вярно от бмв но заводски), маркуча 5мм и 2та тройника от пръскалки за чистачки
пп: ето една снимка на мотора на пасата със заводски егр който ще използвам аз( не се вижда много добре но горе доло можете да добиете представа)
http://media.snimka.bg/3277/012809850-big.jpg
Винаги има и по-лесен вариянт от първоначалния, но аз го направих за проба, то пък взе че се получи добре. Но нали е "Направи си сам" - един пуска тема, останалите я развиват

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
don hose написа:Колега кажи ми само дали си с глава от 1,9 на 1,6 блок.Не разбирам за какви Фиати става въпрос?
Ако искаш да си направиш бърз предкамерен дизел ще ти дам няколко коза.Тея работи с турбините са верни само в часта си където си ги изброил.А и бутало може да стопиш по бързичко от колкото предполагаш
Мойте кодове са следните - На блока е 1V , а на главата 1У. Мисля, че от 1Z главата става, но не съм на 100% сигурен. Само не прави грешката да си вземеш от 1З , защото видях много зор с нея. Единствената глава с 7мм клапани, и водачи 13х7мм.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
Това ме интересува колега.И сега ще те питам това което най много ме вълнува.Как палиш когато стане по студено,питам те защото при това полужение с главата ти се разрежда много двигателя.Иначе по тожи начин сглобен двигателя можеш да караш на сериозно налягане.
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
Какво стана с клипа колега ? направи един запис на звук само , че ми е супер интересно да чуя как звучи 

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
А как во ще кажете за TWIN TURBO на тази кола? 
http://www.turbomatrix.co.uk/images/twin%20turbo-3.jpg

http://www.turbomatrix.co.uk/images/twin%20turbo-3.jpg
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
Добре да помислим малко , нали като пуснеш газта веригата се затвара , и от там отвара ЕГР/бов - а ...
Та примерно караш 5та това онова , пускаш газта и е отворено ? Колата дърпа мръсен въздух от там ?
Трябва да се измисли така че да го отвори за секунда и пак да го затвори ? Смисъл такъв че никога не натискаш газта постоянно ....
Надявам се че ме разбрахте
Та примерно караш 5та това онова , пускаш газта и е отворено ? Колата дърпа мръсен въздух от там ?
Трябва да се измисли така че да го отвори за секунда и пак да го затвори ? Смисъл такъв че никога не натискаш газта постоянно ....

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД
От моя клапан само духа и няма проблем, но може да се сложи въздушен филтър от 50сс моторче (конус). Те са с малък диаметър ф25-35 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта