Blow-off Valve от EGR клапан на ТД ЗА ТРИЕНЕ

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот policaqqq » Вто 26 окт 2010 19:07


Забравих да ви кажа, че тези дни по тази система ще слагам истински BOV на едно голфче ТДИ и от там също яе кача снимки, и евентуално 2 клипа на моя и на ТДИ-то :)




Потребителски аватар
stoti
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот stoti » Сря 27 окт 2010 8:40


btw много по евтино ще излезе механичен BOV от колкото специален електрически за tdi аз чакам видеото с нетърпение за другите незнам ... spam


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот policaqqq » Сря 27 окт 2010 18:07


Не само много по-евтино, а пъти,пъти,пъти по-евтино, аз комплект под 250лв не видях по сайтовете.


Потребителски аватар
profesor humel
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот profesor humel » Сря 27 окт 2010 18:22


много интересна тема но това за педала на газта не ми стана ясно как ще стане номера :?:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот don hose » Сря 27 окт 2010 19:37


Колега ако говориш за турбо от 1.9ТДИ тая турбина не е нещо по сериозно от стандартните турбини за 1,6ТД.
Без да махнеш ограничителя на помпата никога няма да видиш как наистина може да върви тази кола.Такъв разход нямам представа как го докарваш но ми се струва че с толкова гориво може да поразтопиш някое бутало.Аз карам с на 1бар и ми гори 5 литра.Имам сериозен кулър и права тръба без гърнета.
Да разбирам ли че, щом блока ти е от 1,6 то главата е от 1,9?Ако е така имам някои неща да те питам :D


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот policaqqq » Сря 27 окт 2010 20:18


don hose написа:Колега ако говориш за турбо от 1.9ТДИ тая турбина не е нещо по сериозно от стандартните турбини за 1,6ТД.
Без да махнеш ограничителя на помпата никога няма да видиш как наистина може да върви тази кола.Такъв разход нямам представа как го докарваш но ми се струва че с толкова гориво може да поразтопиш някое бутало.Аз карам с на 1бар и ми гори 5 литра.Имам сериозен кулър и права тръба без гърнета.
Да разбирам ли че, щом блока ти е от 1,6 то главата е от 1,9?Ако е така имам някои неща да те питам :D


Аз буталото няма да го стопя, щото не съм я карал много. На ТДИ турбото е по размер по малко, но с по добро КПД. Докато тази която свалих е от ТД. Както е с Гатер Т2 и Т3, така е и с ККК К16 и К14. На Фолксваген слагат К14 и Т2 на ТД. Разликата между фиат и фолксваген е в разликата на хода на буталото. За това фолксвагена е по "тромав" на старта- по-малко бутало с по-голям ход, а фиата е по-голямо бутало с по малък ход. от това се постига баланс на мотора и по бързо развъртане. Японците ползват такива технологии по техните коли :)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот don hose » Сря 27 окт 2010 21:36


Колега кажи ми само дали си с глава от 1,9 на 1,6 блок.Не разбирам за какви Фиати става въпрос?
Ако искаш да си направиш бърз предкамерен дизел ще ти дам няколко коза.Тея работи с турбините са верни само в часта си където си ги изброил. :beer А и бутало може да стопиш по бързичко от колкото предполагаш :wink:


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот ShoGo_GTI » Сря 27 окт 2010 22:01


Колега темата ти е много интересна, само ще ти предложа малко променено и опростено решение което надявам се до края на седмицата ще реализирам и ще кача снимки.
Решението е следното - понеже баща ми има пасат б4 пак 1,9тд с егр клапан, който е монтиран на коляното на всмукателния колектор и ест е затапен, аз ще му взема коляното(и ще му сложа моето обикновеното) с егр-а ,които в покой е затворен напълно т.е. му трябва само вакум за отваряне (а не както при теб и налягане за затваряне, мисля си ще се спести около 1 секунда от времето необходимо на турбината да постигне пак налягането). взех си едно вакумно клапанче от е36 2.5тдс за управлението на ерг и от там вече останалото което ти си приложил с ключа за захранването на клапана.

на практика се елеминират: 2та клапана за газова уредба за бензин, като на тяхно място се слага заводски вакумен клапан (вярно от бмв но заводски), маркуча 5мм и 2та тройника от пръскалки за чистачки

пп: ето една снимка на мотора на пасата със заводски егр който ще използвам аз( не се вижда много добре но горе доло можете да добиете представа)
http://media.snimka.bg/3277/012809850-big.jpg


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот policaqqq » Чет 28 окт 2010 7:27


Lov4o написа:Колега темата ти е много интересна, само ще ти предложа малко променено и опростено решение което надявам се до края на седмицата ще реализирам и ще кача снимки.
Решението е следното - понеже баща ми има пасат б4 пак 1,9тд с егр клапан, който е монтиран на коляното на всмукателния колектор и ест е затапен, аз ще му взема коляното(и ще му сложа моето обикновеното) с егр-а ,които в покой е затворен напълно т.е. му трябва само вакум за отваряне (а не както при теб и налягане за затваряне, мисля си ще се спести около 1 секунда от времето необходимо на турбината да постигне пак налягането). взех си едно вакумно клапанче от е36 2.5тдс за управлението на ерг и от там вече останалото което ти си приложил с ключа за захранването на клапана.

на практика се елеминират: 2та клапана за газова уредба за бензин, като на тяхно място се слага заводски вакумен клапан (вярно от бмв но заводски), маркуча 5мм и 2та тройника от пръскалки за чистачки

пп: ето една снимка на мотора на пасата със заводски егр който ще използвам аз( не се вижда много добре но горе доло можете да добиете представа)
http://media.snimka.bg/3277/012809850-big.jpg



Винаги има и по-лесен вариянт от първоначалния, но аз го направих за проба, то пък взе че се получи добре. Но нали е "Направи си сам" - един пуска тема, останалите я развиват :)


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот policaqqq » Чет 28 окт 2010 7:32


don hose написа:Колега кажи ми само дали си с глава от 1,9 на 1,6 блок.Не разбирам за какви Фиати става въпрос?
Ако искаш да си направиш бърз предкамерен дизел ще ти дам няколко коза.Тея работи с турбините са верни само в часта си където си ги изброил. :beer А и бутало може да стопиш по бързичко от колкото предполагаш :wink:


Мойте кодове са следните - На блока е 1V , а на главата 1У. Мисля, че от 1Z главата става, но не съм на 100% сигурен. Само не прави грешката да си вземеш от 1З , защото видях много зор с нея. Единствената глава с 7мм клапани, и водачи 13х7мм.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот don hose » Чет 28 окт 2010 8:35


Това ме интересува колега.И сега ще те питам това което най много ме вълнува.Как палиш когато стане по студено,питам те защото при това полужение с главата ти се разрежда много двигателя.Иначе по тожи начин сглобен двигателя можеш да караш на сериозно налягане.


Потребителски аватар
stoti
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот stoti » Нед 07 ное 2010 15:42


Какво стана с клипа колега ? направи един запис на звук само , че ми е супер интересно да чуя как звучи :)


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот policaqqq » Сря 10 ное 2010 20:59


А как во ще кажете за TWIN TURBO на тази кола? :mrgreen:
http://www.turbomatrix.co.uk/images/twin%20turbo-3.jpg


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот judasss » Пет 10 дек 2010 12:26


Добре да помислим малко , нали като пуснеш газта веригата се затвара , и от там отвара ЕГР/бов - а ...
Та примерно караш 5та това онова , пускаш газта и е отворено ? Колата дърпа мръсен въздух от там ?
Трябва да се измисли така че да го отвори за секунда и пак да го затвори ? Смисъл такъв че никога не натискаш газта постоянно .... :roll: Надявам се че ме разбрахте


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Blow-off Valve от EGR клапан на ТД

Мнениеот policaqqq » Пет 10 дек 2010 20:07


От моя клапан само духа и няма проблем, но може да се сложи въздушен филтър от 50сс моторче (конус). Те са с малък диаметър ф25-35 :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта