
Заключване на вратите след запалване на автомобила
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1- като дадеш на контакт, не се заключва веднага
а след около 10-15 сек.
2-като запалиш,и отвориш вратата след това колата не с езаключва сама
изключено е да се самозаключи.Всеки ден слизам да затворя гаража след мен и се сещате че не гаса двигателя, нали пък никога не съм си чупил дръжките.......
3-всички тези функции изглежда че зависят от самата аларма,така че...
4-аз съм доволен и ползвам тези опции


2-като запалиш,и отвориш вратата след това колата не с езаключва сама


3-всички тези функции изглежда че зависят от самата аларма,така че...
4-аз съм доволен и ползвам тези опции

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Когато си купих алармата ,към нея имаше упътване кое пинче за какво е и кагото махнеш или сложиш едно ,въвеждаш определената функция или я извеждаш. При мен пинчетата ми се намират от едната страна на самата аларма ( противоположната на тази дето излизат всичките кабели). Ако и при теб има такива пинчета просто си поиграй с тях и ще разбереш дали твоята аларма поддържа тази функция.
Моето ЛИЧНО мнение е ,че това е пълна гадост/глупост ,но ако всички мислеха като мен нямаше вообще да я измислят тази функция на централното.
Моето ЛИЧНО мнение е ,че това е пълна гадост/глупост ,но ако всички мислеха като мен нямаше вообще да я измислят тази функция на централното.

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Ами на всяка аларма е различно, обикновено е комбинация от копчета, трябва да го пише в описанието. Моята е SUN I M1000 и става със задържане на 2 бутона, мисля, че 3+4 на контакт беше.
Сега ми припомнихте, как в най-лютата зима една вечер запалих колата да загрява, докато аз заключа магазина и тя се самозаключи, в което време аз бях заключил магазина, пуснал аларми и т.н., колегите също затвориха и... се наложи да стоя 10-15мин на студа, а колата да си работи тихо на място и парното да прави баня вътре, докато майка ми донесе с такси от вкъщи резервните ключове....
Ами ако нямаше кой да ми ги донесе????? Трябваше да я гася по пиратски начин! 
Сега ми припомнихте, как в най-лютата зима една вечер запалих колата да загрява, докато аз заключа магазина и тя се самозаключи, в което време аз бях заключил магазина, пуснал аларми и т.н., колегите също затвориха и... се наложи да стоя 10-15мин на студа, а колата да си работи тихо на място и парното да прави баня вътре, докато майка ми донесе с такси от вкъщи резервните ключове....




- passat 1.8 adz
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Заключване на вратите след запалване на автомобила
Това е функция на алармата.Може да се активира и деактивира с поставяне и махане на джъмпер/мост/.
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Както пък и на предната ми работа имах колега който на светофар го извлякоха от колата му и доде се опомни духнаха с нея....
Аз съм зА функцията, имам си я и я ползвам.....
примерно жената квато е заплес седи и си блее а малката отзад и е интересно пресяга се оттрани и дръпва дръжката за отваряне... ку не е заключено.... сещайте се...
+ тва си има чопчета отгоре за ръчно заключване/отключване... които иска да слиза - отключва си и готово
Аз съм зА функцията, имам си я и я ползвам.....
примерно жената квато е заплес седи и си блее а малката отзад и е интересно пресяга се оттрани и дръпва дръжката за отваряне... ку не е заключено.... сещайте се...
+ тва си има чопчета отгоре за ръчно заключване/отключване... които иска да слиза - отключва си и готово
- Stone
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега,
моето лично мнение е, че това е една изключително коварна функция. Само си представи какво може да се получи при евентуална катастрофа (да не дава Бог)!!!!!!!!!!!!!!
На предишната ми кола беше активна, но я забраних (все пак имам 2 деца). Сега просто не е пусната. Ако толкова те притеснява, просто си заключвай вратите ръчно (от шофьорската).
Вярно е, че може де те "извадят" от колата ненадейно (никои никога не е застрахован от подобно нещо, особено в България), но ако колата ти е застрахована, шанса според мене не е голям. Прецени за себеси дали ти трябва такова нещо, иначе ако алармата ти го поддържа всеки алармаджия ще го активира. Успех!!!
моето лично мнение е, че това е една изключително коварна функция. Само си представи какво може да се получи при евентуална катастрофа (да не дава Бог)!!!!!!!!!!!!!!
На предишната ми кола беше активна, но я забраних (все пак имам 2 деца). Сега просто не е пусната. Ако толкова те притеснява, просто си заключвай вратите ръчно (от шофьорската).
Вярно е, че може де те "извадят" от колата ненадейно (никои никога не е застрахован от подобно нещо, особено в България), но ако колата ти е застрахована, шанса според мене не е голям. Прецени за себеси дали ти трябва такова нещо, иначе ако алармата ти го поддържа всеки алармаджия ще го активира. Успех!!!
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Хубаво зачеквате темата за сигурността. Имам един контра-въпрос на предното мнение: наясно ли си, защо САМО предното стъкло е триплекс? Дори при последни модели на топ-марките. А не би-било (много) по-скъпо и страничните да са триплекс...
И още нещо - ако удърът (да не се стига до там) е толкова силен, че да изкара централното от строя, значи вртата е достатъчно изкривена, т.е. отварянето и е сериозно затруднено.
Аз лично имам тази фукция от 5 години, доволен съм от нея. За удобство съм си извел две малки бутончета под маншона на скоростния лост върху пластмасата и често който се качи при мен доста им се радва, защото изглеждат досущ като истински. Риск съществува, ако почнат да не правят хубав контакт ключетата на вратите, защото тогава алармата може да заключи автомобила, когато в него няма никой, а двигателят работи (или е на контакт).
На новите автомобили е направено по-хитро - при скорост над 8-10 км/ч час подава импулс за заключване.
А колкото до застраховката - не съм много сигурен, дали тя покрива грабеж (да те сменят зад волана въпреки твоето нежелание).
И още нещо - ако удърът (да не се стига до там) е толкова силен, че да изкара централното от строя, значи вртата е достатъчно изкривена, т.е. отварянето и е сериозно затруднено.
Аз лично имам тази фукция от 5 години, доволен съм от нея. За удобство съм си извел две малки бутончета под маншона на скоростния лост върху пластмасата и често който се качи при мен доста им се радва, защото изглеждат досущ като истински. Риск съществува, ако почнат да не правят хубав контакт ключетата на вратите, защото тогава алармата може да заключи автомобила, когато в него няма никой, а двигателят работи (или е на контакт).
На новите автомобили е направено по-хитро - при скорост над 8-10 км/ч час подава импулс за заключване.
А колкото до застраховката - не съм много сигурен, дали тя покрива грабеж (да те сменят зад волана въпреки твоето нежелание).
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен този въпрос е решен по друг начин: от копчето на самото дистанционно на алармата мога да заключа вратите по всяко време когато двигателя работи. Иначе самите врати не се заключват автоматично, когато запаля колата. В момента в който изключа от контакт алармата автоматично отключва вратите, ако те са били заключени по време на движение или работещ двигател. Функцията е полезна и я ползвам от време на време.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта