абе вие като говорите за трети стоп, го обърквате момчето.....той си мисли допълнителен стоп.....
става дума за "светлина за мъгла" която се намира на левия стоп, от вътрешната страна до багажника



Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
wili98 написа:Любо..
Моля те недей да включваш усилената задна светлина заедно с халогените..
Къде ли има закон кога се пускат тез халогени..
ама като видя и тоз усилен габарит направо ми подскача нещо...
просто купи едно ключе и го използвай само него, или си купи специален ключ за фарове..
Проверих дали имам такава лампа - имам! Баси, чувствам се като олигофрен, първо не знаех откъде се включва, второ не знаех дали имам

Ама верно свети наистина отвратително и разбрах сега защо е хубаво да е на отделен ключ
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
браво,бъди разуменlyubobg написа:wili98 написа:Любо..
Моля те недей да включваш усилената задна светлина заедно с халогените..
Къде ли има закон кога се пускат тез халогени..
ама като видя и тоз усилен габарит направо ми подскача нещо...
просто купи едно ключе и го използвай само него, или си купи специален ключ за фарове..
Проверих дали имам такава лампа - имам! Баси, чувствам се като олигофрен, първо не знаех откъде се включва, второ не знаех дали имам![]()
Ама верно свети наистина отвратително и разбрах сега защо е хубаво да е на отделен ключ

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lyubobg написа:това обаче с лампата за мъгла може да се ползва като коз - ето примерня ситуация - някой олигофрен си е вдигнал късите или кара на дълги отзад, пускаш лампата за мъгла и се кефиш
ДА наистина е така...
Но трябва да ти кажа, че много хора я забравят.. а е адски дразнещо...
Дискутирано е много..
Някой път трябва да ти покажа фаровете на полото, ще разбереш какъв анто коз може да се превърне тази лампа... отлепвам им огледалата....
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
?
Трябва ми схема за халогени на Голф 2 ... гоорим за заводски халогени за широка броня .... Моита кола не е предвидена за халогени,а ве4е и сложих и сега искам да направя инсталацията както се прави в завода .... в смисал ... на4ин на вразване ... релета и си4ко необходимо ????
Ако някои има идея или по то4но схеми4ка ще сам много задалжен ???
Ако някои има идея или по то4но схеми4ка ще сам много задалжен ???

- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хей...хич не я подценявайте тази светлина за мъгла...по предназначение си е просто задължителна, а докато паркирате назаден натъмно си е голяма екстра
пък и ако някой забрави да смени накъси зад вас дори след като му пуснете авариини след 0.5-1 км лесно се научава къде е лостчето
относно ключа - издърпан веднъж - светла зелен индикатор на самия ключ - само халогени,
издърпан два пъти - светва още една оранжева лампичка - халогени + светлина за мъгла
ако не се лъжа в продава имаше един такъв ключ


пък и ако някой забрави да смени накъси зад вас дори след като му пуснете авариини след 0.5-1 км лесно се научава къде е лостчето

относно ключа - издърпан веднъж - светла зелен индикатор на самия ключ - само халогени,
издърпан два пъти - светва още една оранжева лампичка - халогени + светлина за мъгла

ако не се лъжа в продава имаше един такъв ключ


- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: ?
Колега,и на мен ми се искаше да си ги направя като заводска инсталацийката ама се оказа малко непосилна задачка,а бе много съртене трябваше!Но и така както станаха пак не е зле,в смисъл пускат си се от първо положение на ключа лампата му индикира пускането(аз я направихSachko написа:Трябва ми схема за халогени на Голф 2 ... гоорим за заводски халогени за широка броня .... Моита кола не е предвидена за халогени,а ве4е и сложих и сега искам да направя инсталацията както се прави в завода .... в смисал ... на4ин на вразване ... релета и си4ко необходимо ????
Ако някои има идея или по то4но схеми4ка ще сам много задалжен ???


- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Реших да пиша тук за да не пускам нова тема ... значи задачата е да се пуснат халогени на Г3 93' CL (без халогени фабрично).
Необходими материали:
1) халогени - 2бр. Хела с метални рефлектори 60лв. (+ бледите които се слагат м/у халогена и мигачите)
2) 2бр. букси за халогени - 5лв. (от симеон ... за съжаление изтърбушени)
3) 1бр. букса за ключе за фарове - 3лв. (опшънал - чети надолу)
4) 3м. 1х1.5 кабел - фрий (имах в мазето)
5) ролка изолирбанд - 2лв.
6) 1бр. 30А реле - не помня цената (купувах го навремето за проект "фарове с релета")
След като проучих ел. схемата на за халогените достигнах до следният извод ... всеки голф има окабеляването сложено на 90% ...
... значи пътят е следният
1) при включване на фаровете се захранва реле #10 на блока с релетата. При затваряне на релето през него минава ток 15А от там към бушон #10 (15А) и към пин 4 на 15пиновата букса на ключа за фаровете (идва по сиво-син кабел). Стандартно на Г3 без халогени на местото на реле #10 има байпас за да може да се ползва стопът за мъгла.
2) при включени халогени токът минава от пин 4 към пин 13 (+ пин 12 при влючен допълнителният стоп за мъгла) ... обратно през блока и от там през жълтият коннектор А2 (на гърба на блока) към основният коннектор за фаровете (разположен над радиатора)
на снимките горе захранването на халогените минава през 1х1.5мм
многожилен кабел оцветен сиво-жълто.
3) ако имате повече парички си купувате ключ за фарове с халогени ако не някакво друго ключе.
3а) ако сте избрали варианта с другото ключе го вързвате така, че да правите връзка м/у пин 4 и пин 13 на буксата при ключа на фаровете
4) взимате 30А реле и му отчупвате 5 краче (това посредата .. май беше 87а). отчупвате и разни стърчащи дръжчици и др.... след това махате байпаса и бодвате релето на позиция #10.
5) разчупвате опшънъл закупената букса за фарове и взимате от там 4 женски конектора .... тях ще изпозваме за да ги монтираме в буксите за халогените ... (както писах мойте букси бяха изтърбушени) ... ако буксите ви не са изтърбушени и си имат кабел тази операция е ненужна
6) с кабела, изолирбанд, клещи и буксите (+ запояване на конекторчетата) правим окабеляване за захранването на халогените .... (като спазваме кое е +12 и кое маса)
7) направената инсталация вързвате при коннектора над радиатора като +12 се вързва с сиво-жълтият кабел а Ground-а може да го вържете където си искате стига да е замасено ... хихихи шегичка аз съм го вързал за един от кафявите кабели в същият конектор
монтирате халогените и се молите да си стоят монтирани. Ами това е
Необходими материали:
1) халогени - 2бр. Хела с метални рефлектори 60лв. (+ бледите които се слагат м/у халогена и мигачите)
2) 2бр. букси за халогени - 5лв. (от симеон ... за съжаление изтърбушени)
3) 1бр. букса за ключе за фарове - 3лв. (опшънал - чети надолу)
4) 3м. 1х1.5 кабел - фрий (имах в мазето)
5) ролка изолирбанд - 2лв.
6) 1бр. 30А реле - не помня цената (купувах го навремето за проект "фарове с релета")
След като проучих ел. схемата на за халогените достигнах до следният извод ... всеки голф има окабеляването сложено на 90% ...

1) при включване на фаровете се захранва реле #10 на блока с релетата. При затваряне на релето през него минава ток 15А от там към бушон #10 (15А) и към пин 4 на 15пиновата букса на ключа за фаровете (идва по сиво-син кабел). Стандартно на Г3 без халогени на местото на реле #10 има байпас за да може да се ползва стопът за мъгла.


2) при включени халогени токът минава от пин 4 към пин 13 (+ пин 12 при влючен допълнителният стоп за мъгла) ... обратно през блока и от там през жълтият коннектор А2 (на гърба на блока) към основният коннектор за фаровете (разположен над радиатора)



на снимките горе захранването на халогените минава през 1х1.5мм
многожилен кабел оцветен сиво-жълто.
3) ако имате повече парички си купувате ключ за фарове с халогени ако не някакво друго ключе.
3а) ако сте избрали варианта с другото ключе го вързвате така, че да правите връзка м/у пин 4 и пин 13 на буксата при ключа на фаровете
4) взимате 30А реле и му отчупвате 5 краче (това посредата .. май беше 87а). отчупвате и разни стърчащи дръжчици и др.... след това махате байпаса и бодвате релето на позиция #10.


5) разчупвате опшънъл закупената букса за фарове и взимате от там 4 женски конектора .... тях ще изпозваме за да ги монтираме в буксите за халогените ... (както писах мойте букси бяха изтърбушени) ... ако буксите ви не са изтърбушени и си имат кабел тази операция е ненужна
6) с кабела, изолирбанд, клещи и буксите (+ запояване на конекторчетата) правим окабеляване за захранването на халогените .... (като спазваме кое е +12 и кое маса)

7) направената инсталация вързвате при коннектора над радиатора като +12 се вързва с сиво-жълтият кабел а Ground-а може да го вържете където си искате стига да е замасено ... хихихи шегичка аз съм го вързал за един от кафявите кабели в същият конектор

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта