batkotivalio написа:а може ли някой да каже процедурата през vag-com как става?
Ето инструкции: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html
Ето и по-подробно описание (2 мнения преди края на темата): http://uk-mkivs.net/forums/p/427824/2927247.aspx
hristopenov78 написа:http://www.youtube.com/watch?v=Lz8t6ZkVSQM&feature=player_embedded
Това като концепция е същото

batVenci написа:Разликите при различните начини за смяна на спирачна течност идват от начина на създаване на налягане в системата. При описания от теб начин се използва допълнителен съд, а използването на допълнителен съд с течност според мен води до известни трудности, описани от друг колега по-горе. Затова по-добре директно внимателно създай налягане върху отворчето на капачката на казанчето.
Допълнителният съд няма нищо общо с начина, по който се създава налягане

Просто като има междинен съд не се налага доливане преди да се обезвъздуши на всяко колело. Предлага елементарно удобство, но определено може и без него

Всъщност, темата ми беше не толкова да обсълждаме маловажни подробности относно дизайна на системата, а дали изобщо тази концепция работи. Вече няколко колеги споделиха опит, така че вече нямам съмнения относно функционалността.
