Подгряване на двигателя

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
kambone
Мнения: 453
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:49
Автомобил: Passat b5.5 2001
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Подгряване на двигателя

Мнениеот kambone » Пет 13 яну 2012 17:56


Да, отдавна е измислено. В България галено се нарича "печка".

http://avtonomenotoplitel.webasto.com/




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Подгряване на двигателя

Мнениеот enigma79 » Пет 13 яну 2012 18:26


Това е май бистрено някъде,само се иска търсене малко :deal http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=237050


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подгряване на двигателя

Мнениеот Infernal_fire » Съб 21 яну 2012 15:18


здр колега аз карам VW Sharan 1.9TDI 90 коня и тоя двигател си има фабрично печка при -4 градуса се пуска и топли антифриза до определени градуси нз точно между 70 80 градуса и това е загрява за 5 до 10 мин зимата.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Подгряване на двигателя

Мнениеот enigma79 » Съб 21 яну 2012 15:25


Infernal_fire написа:здр колега аз карам VW Sharan 1.9TDI 90 коня и тоя двигател си има фабрично печка при -4 градуса се пуска и топли антифриза до определени градуси нз точно между 70 80 градуса и това е загрява за 5 до 10 мин зимата.

До 60 градуса работят печките,повече градуси само на домашния бойлер mhihi


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подгряване на двигателя

Мнениеот polski-grizach » Пет 27 яну 2012 14:23


Има такива печки,продават се.Топлят и въртят антифриза до 50-60 градуса и се изключват.Нещо като бойлер,само че за автомобил.Но за съжаление е доста скъпо удоволствие.Мисля че ги имаше на старите аудита А8 от 99г.Печката стои отпред в дясно под бронята.Но бяха и скъпички :)


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Подгряване на двигателя

Мнениеот smash22 » Пон 30 яну 2012 17:02


Не е ли по лесно преди да тръгнеш за някъде сутринта, да я запалиш 10 минути по рано докато си пиеш кафето и готово .


radik90
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 05 сеп 2010 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Подгряване на двигателя

Мнениеот radik90 » Пон 30 яну 2012 21:40


Идеята е да смъкнеш разхода и колата като ти потрябва палиш и тръгваш.


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Подгряване на двигателя

Мнениеот galyaradeva » Вто 31 яну 2012 0:57


Това което ас имам на моята кола е на Defa http://www.defa.com/no/html/automotive/ ... /100serie/

Монтира се на една от тапите против замръзване.http://www.offroad-forum.de/viewtopic.php?p=802525 "на 14 страница снимките най долу" ЗА различните марки и модели е на различно място. На 220 волта е не знам колко вата е но ми е включено цяла вечер и сутрин таблото не може да отчете някаква температура. Но за около минута оборотите от 1000 си падат на 800. Ако съм го забравил да го включа държи около 1500 докато загрее двигателя.Има няма поне 5 мин. Отделно на кабелите може да се сложи разклонение и да се вкара кабел вътре в купето за една духалка. Така аз съм направил няма замръзнали прозорци няма замръзнали врати и сутрин на щерката и е топло до детската градина.
Ценатна :wink: ми скъпичко си е но и стъндарта на държавата в която живея е висок затова цените неможе да се сръвняват.

Бързоварчето е 120-130 лв. за моя бус но това са два пакета тютюн погледната от друга гледна точка.
Кабелите Нови . 1 от контакта до колата 100-120 Bg лева
един кабел до разклонението около 30лв. разклонение около 30-40 лв кабел до бързоварчето около 30 лв. още един кабел от разклонението до купето 30 лв. контакт вътре в купето около 30-40лв.

Аз се изтарикатих и взех инсталацията от моргата всичко за около 50-60 бг. лева и ми останах два кавела резерва .. бе на килограм едва ли не :)

Кабелите са малко спецефични и поне този който влиза в бързоварчето трябва да е оригинален. от там на татък може да се побългари.

Монтирах си го сам за около 4 часа. Тапата ми даде зор да я изкарам. За това накрая я разпробих със дрелката и реших проблема радикално.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 22 госта