Да, отдавна е измислено. В България галено се нарича "печка".
http://avtonomenotoplitel.webasto.com/



Подгряване на двигателя
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Подгряване на двигателя
Това е май бистрено някъде,само се иска търсене малко
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=237050

-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Подгряване на двигателя
здр колега аз карам VW Sharan 1.9TDI 90 коня и тоя двигател си има фабрично печка при -4 градуса се пуска и топли антифриза до определени градуси нз точно между 70 80 градуса и това е загрява за 5 до 10 мин зимата.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Подгряване на двигателя
Infernal_fire написа:здр колега аз карам VW Sharan 1.9TDI 90 коня и тоя двигател си има фабрично печка при -4 градуса се пуска и топли антифриза до определени градуси нз точно между 70 80 градуса и това е загрява за 5 до 10 мин зимата.
До 60 градуса работят печките,повече градуси само на домашния бойлер

- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Подгряване на двигателя
Има такива печки,продават се.Топлят и въртят антифриза до 50-60 градуса и се изключват.Нещо като бойлер,само че за автомобил.Но за съжаление е доста скъпо удоволствие.Мисля че ги имаше на старите аудита А8 от 99г.Печката стои отпред в дясно под бронята.Но бяха и скъпички 

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Подгряване на двигателя
Не е ли по лесно преди да тръгнеш за някъде сутринта, да я запалиш 10 минути по рано докато си пиеш кафето и готово .
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Подгряване на двигателя
Това което ас имам на моята кола е на Defa http://www.defa.com/no/html/automotive/ ... /100serie/
Монтира се на една от тапите против замръзване.http://www.offroad-forum.de/viewtopic.php?p=802525 "на 14 страница снимките най долу" ЗА различните марки и модели е на различно място. На 220 волта е не знам колко вата е но ми е включено цяла вечер и сутрин таблото не може да отчете някаква температура. Но за около минута оборотите от 1000 си падат на 800. Ако съм го забравил да го включа държи около 1500 докато загрее двигателя.Има няма поне 5 мин. Отделно на кабелите може да се сложи разклонение и да се вкара кабел вътре в купето за една духалка. Така аз съм направил няма замръзнали прозорци няма замръзнали врати и сутрин на щерката и е топло до детската градина.
Ценатна
ми скъпичко си е но и стъндарта на държавата в която живея е висок затова цените неможе да се сръвняват.
Бързоварчето е 120-130 лв. за моя бус но това са два пакета тютюн погледната от друга гледна точка.
Кабелите Нови . 1 от контакта до колата 100-120 Bg лева
един кабел до разклонението около 30лв. разклонение около 30-40 лв кабел до бързоварчето около 30 лв. още един кабел от разклонението до купето 30 лв. контакт вътре в купето около 30-40лв.
Аз се изтарикатих и взех инсталацията от моргата всичко за около 50-60 бг. лева и ми останах два кавела резерва .. бе на килограм едва ли не
Кабелите са малко спецефични и поне този който влиза в бързоварчето трябва да е оригинален. от там на татък може да се побългари.
Монтирах си го сам за около 4 часа. Тапата ми даде зор да я изкарам. За това накрая я разпробих със дрелката и реших проблема радикално.
Монтира се на една от тапите против замръзване.http://www.offroad-forum.de/viewtopic.php?p=802525 "на 14 страница снимките най долу" ЗА различните марки и модели е на различно място. На 220 волта е не знам колко вата е но ми е включено цяла вечер и сутрин таблото не може да отчете някаква температура. Но за около минута оборотите от 1000 си падат на 800. Ако съм го забравил да го включа държи около 1500 докато загрее двигателя.Има няма поне 5 мин. Отделно на кабелите може да се сложи разклонение и да се вкара кабел вътре в купето за една духалка. Така аз съм направил няма замръзнали прозорци няма замръзнали врати и сутрин на щерката и е топло до детската градина.
Ценатна

Бързоварчето е 120-130 лв. за моя бус но това са два пакета тютюн погледната от друга гледна точка.
Кабелите Нови . 1 от контакта до колата 100-120 Bg лева
един кабел до разклонението около 30лв. разклонение около 30-40 лв кабел до бързоварчето около 30 лв. още един кабел от разклонението до купето 30 лв. контакт вътре в купето около 30-40лв.
Аз се изтарикатих и взех инсталацията от моргата всичко за около 50-60 бг. лева и ми останах два кавела резерва .. бе на килограм едва ли не

Кабелите са малко спецефични и поне този който влиза в бързоварчето трябва да е оригинален. от там на татък може да се побългари.
Монтирах си го сам за около 4 часа. Тапата ми даде зор да я изкарам. За това накрая я разпробих със дрелката и реших проблема радикално.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 22 госта