как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
Само не разбрах как стигна до извода че сегментите са за смяна....
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
muns61 написа:policaqqq написа:По добре си вземи един двигател (затворен блок с глава) и си прехвърли твоите компоненти и си готов.
Който може да е по-скапан!
Преди седмица сменях моя двигател и си го взех от работеща кола - обадих се да питам тук там и ми изпадна един готов сглобен изкаран от кола в движение. За 8 месеца смених 3 мотора и този е 4ти. Доста съм доволен, предните ги бях взел от морга но нямаше как да ми гарантират в какво състояние са и се изнервих и си казах вече от морга да взимам само дреболиики - копчета, лайсни, лламарини, неща които се виждат как са. Върнах моя двигател на момчето, взех негович и доплатих и сега е доста по добре.
- bobi_golfa
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пет 06 юли 2012 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Контакти:
Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
проблема да харчи масло е или от сегментите или от някои клапан . не знам трябва да видя клапаните дали са добре ако е някои клапан ще много по добре .като форсирам колата до краи и хварля доста капки масло. и няма мощност.
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
Че това не е задължително да са сегменти. може да е гарнитурата. Замери компресията. Ще имаш основа
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
Уникални мнения, нямам думи!
- stefan4o
- Мнения: 19291
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
policaqqq написа:Че това не е задължително да са сегменти. може да е гарнитурата. Замери компресията. Ще имаш основа
От коя гарнитура точно е харчът на масло?


- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
Абсолютно съм убеден че има хора които могат само да въртят геврека и хал хабер да си нямат какво става под капака...
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
при мен случая беше класически. Колата ми гореше почти 2 литра на пробега(10 хил) ... чудех се турбо , сегменти , маслообирачи .... и накрая се оказа само маслообирачи.Смених ги и сега съм на 3500 км някъде и щеката не е мръднала.Няма го сивия пушек и острата миризма вече. Не бързайте със сегментите 

- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно
bobi_golfa написа:проблема да харчи масло е или от сегментите или от някои клапан . не знам трябва да видя клапаните дали са добре ако е някои клапан ще много по добре .като форсирам колата до краи и хварля доста капки масло. и няма мощност.
Сигурен ли си че това е масло? За мощноста може да има доста причини.
За да ти издухва масло, трябва гърнетата ти да са пълни.
Колко масло харчи? Компресията премери ли я?
Започни с проверки които не изискват сваляне на мотора: Компресия и разлика в компресията на цилиндрите, като отвориш капачката на маслото колко пуши от там, наливане на газ в цилиндрите за спекли сегменти понякога помага(с последваща смяна на маслото), запушен катализатор, смяна на гумичките на клапаните...
Доверен човек с опит може да ти я провери колата без да се набутваш със скъпи ремонти, понякога причината може да е много безобидна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта