аларма няма ли тая кола ... мойта кола преди да се запали като дадеш на контакт натискаш второто копче на алармата и след тва вече въртиш и можеш да запалиш ...
п.п. знам че не на всяка кола алармата е такава ама може да се направи ...



Блокировка на двигателя!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
fens_ написа:аларма няма ли тая кола ... мойта кола преди да се запали като дадеш на контакт натискаш второто копче на алармата и след тва вече въртиш и можеш да запалиш ...
п.п. знам че не на всяка кола алармата е такава ама може да се направи ...
Мноо ме дразнят алармите с натискане преди палене,не знам защо.То щом е с АФТ двг,значи е поне 1996-та и си има чип в ключа и ОЕМ имобилайзер,но щом колегата е решил да си прави нещо по домашному...
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
В моя ключ има само батерия и лампичка за осветление няма чип!
ОПАААААА има чип! И ако сможа друг ключ без чип няма да запали?????
ОПАААААА има чип! И ако сможа друг ключ без чип няма да запали?????
Последна промяна от nikigada на Вто 09 яну 2007 22:21, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Помпата няма много смисъл да се блокира - крадците знаят и я захранват директно от габаритите отзад с мост, какъвто си носят предвидливо.
Всъщност, каквото и да прекъснеш, няма да те спаси от професионални крадци които идват с "паяк" - ECU подходящно за колата ти, което се захранва с щипки направо от акумулатора, има кабели със стандартни куплунзи и го закачат направо към по-важните неща (датчик на хол, бобина, инжектор, датчик на дроселната клапа), а сигналите от другите по-маловажни датчици са му емулирани с резистори). В такъв случай ел-инсталацията на автомобила изобщо не участва и всякакви прекъсвания из нея нямат *никакъв* ефект.
Единственото решение е да се прекъсне датчика на хол *вътре* в делкото, което не е обаче лесно да се направи. В такъв случай ще затрудниш дори и професионалния крадец.
Може такова вътрешно прекъсване да се направи и в корпус на друго важно нещо - инжектор или бобина, но е по-трудно да се реализира на практика.
Има начини, но трябва да е или безконтактно (корпуса на делкото обаче е метален и екранира, което е проблем), или да е със скрит кабел (трудно) или с явен кабел но кодирано по някакъв начин, или поне с резисторен "секрет" подобен на използваните в алармите за защита от срязване/окъсяване на кабелите.
Тъй като датчика на хол има захранване не е трудно вътре в делкото да се набута електронна схема, и дори едночипово компютърче.
Трикове има много, мислете творчески, най-важното за такава защита е да е уникална, т.е. да си я измислиш сам.
Една идея пускам - може да се подава информационен сигнал и по захранващите кабели на датчика на хол.
Така няма никакви допълнителни и видими кабеляци). 

Всъщност, каквото и да прекъснеш, няма да те спаси от професионални крадци които идват с "паяк" - ECU подходящно за колата ти, което се захранва с щипки направо от акумулатора, има кабели със стандартни куплунзи и го закачат направо към по-важните неща (датчик на хол, бобина, инжектор, датчик на дроселната клапа), а сигналите от другите по-маловажни датчици са му емулирани с резистори). В такъв случай ел-инсталацията на автомобила изобщо не участва и всякакви прекъсвания из нея нямат *никакъв* ефект.
Единственото решение е да се прекъсне датчика на хол *вътре* в делкото, което не е обаче лесно да се направи. В такъв случай ще затрудниш дори и професионалния крадец.

Има начини, но трябва да е или безконтактно (корпуса на делкото обаче е метален и екранира, което е проблем), или да е със скрит кабел (трудно) или с явен кабел но кодирано по някакъв начин, или поне с резисторен "секрет" подобен на използваните в алармите за защита от срязване/окъсяване на кабелите.
Тъй като датчика на хол има захранване не е трудно вътре в делкото да се набута електронна схема, и дори едночипово компютърче.

Трикове има много, мислете творчески, най-важното за такава защита е да е уникална, т.е. да си я измислиш сам.



- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
той ваското1 хубава идея има, да напомпаш спирачките и да не ги пускаш.... с някаква машинка
в момента в който се отвори врата, се праща сигнал, и някаква машинка напомпва сопинячките и ги държи така, докат не срещне подходящият "ключ"
така хем няма да я прибутат хем нищо
според мен няма да им се занимава да режат спирачките, особенно ако искат а я карат...
пък и не могат да я прибутат без да срежат спирачките за да я вдигнат с паяк... абе так

в момента в който се отвори врата, се праща сигнал, и някаква машинка напомпва сопинячките и ги държи така, докат не срещне подходящият "ключ"
така хем няма да я прибутат хем нищо

според мен няма да им се занимава да режат спирачките, особенно ако искат а я карат...
пък и не могат да я прибутат без да срежат спирачките за да я вдигнат с паяк... абе так
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта