Блокировка на двигателя!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 09 яну 2007 21:25


аларма няма ли тая кола ... мойта кола преди да се запали като дадеш на контакт натискаш второто копче на алармата и след тва вече въртиш и можеш да запалиш ...


п.п. знам че не на всяка кола алармата е такава ама може да се направи ...




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 09 яну 2007 21:41


fens_ написа:аларма няма ли тая кола ... мойта кола преди да се запали като дадеш на контакт натискаш второто копче на алармата и след тва вече въртиш и можеш да запалиш ...


п.п. знам че не на всяка кола алармата е такава ама може да се направи ...

Мноо ме дразнят алармите с натискане преди палене,не знам защо.То щом е с АФТ двг,значи е поне 1996-та и си има чип в ключа и ОЕМ имобилайзер,но щом колегата е решил да си прави нещо по домашному...


nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Вто 09 яну 2007 21:52


Сигналния кабел е зелено с бяло той накъде отива към компютъра ли че се скрива в един сноп и ..............

Благодаря!


nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Вто 09 яну 2007 21:58


Няма чип в ключа отворих го има имобилайзер с алармата която не е фабрична а е монтирана допълнително!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 09 яну 2007 22:03


nikigada написа:Няма чип в ключа отворих го има имобилайзер с алармата която не е фабрична а е монтирана допълнително!

Повечето имат :wink:
Ей тва е:
Изображение


nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Вто 09 яну 2007 22:14


В моя ключ има само батерия и лампичка за осветление няма чип!


ОПАААААА има чип! И ако сможа друг ключ без чип няма да запали?????

Последна промяна от nikigada на Вто 09 яну 2007 22:21, променено общо 1 път.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 09 яну 2007 22:18


nikigada написа:В моя ключ има само батерия и лампичка за осветление няма чип!

ОК,когато сложиш ключето на датчика на Хол,напиши какъв е резултатът,в смисъл дали се блокира двигателя при запалване.Благодаря ти предварително!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 09 яну 2007 23:16


Аз бих превключвал сигнала на бобината на маса. Така докато не се елиминира твоята блокировка, няма запалване дори и с принудително подаване на +. Ама да си кажат алармаджиите ако има още някакви особености.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Сря 10 яну 2007 8:08


Всъшност за какво ти е да го блокираш двигателя ?


nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Сря 10 яну 2007 8:31


Най-малкото за да не може някой кълвач (крадец на коли) да я подкара!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 10 яну 2007 11:20


Помпата няма много смисъл да се блокира - крадците знаят и я захранват директно от габаритите отзад с мост, какъвто си носят предвидливо. :-)

Всъщност, каквото и да прекъснеш, няма да те спаси от професионални крадци които идват с "паяк" - ECU подходящно за колата ти, което се захранва с щипки направо от акумулатора, има кабели със стандартни куплунзи и го закачат направо към по-важните неща (датчик на хол, бобина, инжектор, датчик на дроселната клапа), а сигналите от другите по-маловажни датчици са му емулирани с резистори). В такъв случай ел-инсталацията на автомобила изобщо не участва и всякакви прекъсвания из нея нямат *никакъв* ефект.

Единственото решение е да се прекъсне датчика на хол *вътре* в делкото, което не е обаче лесно да се направи. В такъв случай ще затрудниш дори и професионалния крадец. :-) Може такова вътрешно прекъсване да се направи и в корпус на друго важно нещо - инжектор или бобина, но е по-трудно да се реализира на практика.

Има начини, но трябва да е или безконтактно (корпуса на делкото обаче е метален и екранира, което е проблем), или да е със скрит кабел (трудно) или с явен кабел но кодирано по някакъв начин, или поне с резисторен "секрет" подобен на използваните в алармите за защита от срязване/окъсяване на кабелите.
Тъй като датчика на хол има захранване не е трудно вътре в делкото да се набута електронна схема, и дори едночипово компютърче. :-)

Трикове има много, мислете творчески, най-важното за такава защита е да е уникална, т.е. да си я измислиш сам. :-) Една идея пускам - може да се подава информационен сигнал и по захранващите кабели на датчика на хол. :-) Така няма никакви допълнителни и видими кабеляци). :-)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 10 яну 2007 13:30


той ваското1 хубава идея има, да напомпаш спирачките и да не ги пускаш.... с някаква машинка ;)
в момента в който се отвори врата, се праща сигнал, и някаква машинка напомпва сопинячките и ги държи така, докат не срещне подходящият "ключ"

така хем няма да я прибутат хем нищо ;)
според мен няма да им се занимава да режат спирачките, особенно ако искат а я карат...

пък и не могат да я прибутат без да срежат спирачките за да я вдигнат с паяк... абе так


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 10 яну 2007 14:03


Идеята със спирачките ще работи, но трябва да е изключително надеждно, и 200% сигурно че няма да вземе да се задейства като караш с 140 по магистралата примерно. :-)


nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Сря 10 яну 2007 14:55


Здравейте днес откачих куплунга с трите проводника: сигнал маса и плюс на делкото на моя мотор AFT и ........................ изненада двигателя си запали и работи без грижи, не се шегувам този трик с датчика на ХОЛ при този мотор не става. Ако някои има друг вариант да сподели!!!

Благодаря!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 10 яну 2007 15:40


Не съм запознат с тоз двигател, но принципно все някакъв датчик за положението на коляновия вал трябва да има някъде, иначе просто няма как да знае кога да пусне искрата. :-)
Да няма друг датчик на Хол на коляновия вал някъде?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта