
Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
Малката кора е захваната както голямата - с 2-3 винтчета за подкалника и с един широк палец , който се мушка в отвор на гредата под радиатора. 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
Все пак, с кора или без, намери причината за този проблем. Или ремъка е хлабав, или не е с вярната ширина на трапеца, или е износен, или шайбите са износени. Щом имаш проблем и с хидравликата, и с водната помпа, значи боксува водещата шайба, или пък всичките
.

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
Ами страх ме е ,че е хлабав ремъка,но ако го натегна мисля,че ще упражни по-голям натиск върху оста на водната помпа,а това ще я съсипе за много кратко време.Шайбите предполагам се сещате ,че са износени,и по-специално тази на хидравликата.Търсих само шайбата да сменя,но я няма като резервна част.Ремъка май е 9,5 по каталог,но мисля да взема 10,5 или 11 ,за да не влиза толкова навътре трапеца,и да намаля шанса да приплъзне.. 

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
Ремъка е 9,5, виж на предната страница във втория ми пост има една снимка на която хубаво се вижда шайбата на хидравликата. Изглежда изострена и съсипана, на всичките които съм ги виждал шайби са си такива. Не съм видял такава дебела като на водната помпа или на генератора примерно.
Карам с ремък 9,5х780, та понатегни малко, не е голям риска
Карам с ремък 9,5х780, та понатегни малко, не е голям риска
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
Когато шайбата е износена, натягането не е ефективно, защото трапеца на ремъка опира в дъното на шайбата. Патил съм си с Голф-а
. При това положение, дори и нов ремък, дори и пренатегнат боксува и при това бързо се износва, от там боксува още повече
.
Минаваш на следващия по ширина ремък
, другия вариант ... няма такъв. Нови шайби и безкрайно натягане не са варианти!
ПП имай пред вид, че минаването на по-голяма ширина на ремъка, вероятно ще изисква и малко по-голяма дължина.


Минаваш на следващия по ширина ремък

ПП имай пред вид, че минаването на по-голяма ширина на ремъка, вероятно ще изисква и малко по-голяма дължина.
Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
Да,това се чудех дали ще се отрази прекалено много на ремъка една единица нагоре в трапеца
Май ще трябва да артисам един ремък
Като начало ще понатегна ремъка,макар че миналата година го сложих,и беше добре,сега е малко повечко от 1,5см амплитудата му,даже към 2см като го натискам.Явно наистина съсипаната шайба на хидравликата му такова таконката

Май ще трябва да артисам един ремък

Като начало ще понатегна ремъка,макар че миналата година го сложих,и беше добре,сега е малко повечко от 1,5см амплитудата му,даже към 2см като го натискам.Явно наистина съсипаната шайба на хидравликата му такова таконката

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
Прекаленото натягане на ремъка, в случай че опира в дъното на шайбата ще доведе да бързо разбиване на лагерите на хидравлика, водна помпа и каквото е на този ремък. При това ефекта срещу буксуването няма да е голям. Ако всичките шайби са приблизително еднакво износени, слагай по-широк ремък без да се чудиш, ако има по-малко износена- може на нея ремъка да е повдигнат и да има опасност да се пресуче или падне, така че премини за начало само една съпка нагоре.
На Голфа ремъка за генератора от 9мм го бях направил 13мм
, минах 20-30хил.км така. Преди това на 2-3хил.км трябваше да сменям ремък или да го търпя как свири
.
На Голфа ремъка за генератора от 9мм го бях направил 13мм


- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
И аз смених моя на помпата и алтернатора с по-широк с 2-3 мм. След седмица ще трябва да го натегнаш, защото ще улегне и вече не трябва да ти създава проблеми. За дължината - същата като на стария, защото увеличението от дебелината се компенсира от износените шайби, а и има достатъчно възможност за натягане или отпускане. 

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3
При мен свирене има само в крайно положение като чукна волана,но аз никога не го държа в максимално крайно.Иначе се усеща една лека вибрация във волана и жужене,но да не дава господ да сменявам хидравлична помпа,засега върши работа.. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта