Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Мнениеот vasilb » Пон 08 окт 2012 8:28


Малката кора е захваната както голямата - с 2-3 винтчета за подкалника и с един широк палец , който се мушка в отвор на гредата под радиатора. :)




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Мнениеот milmar » Пон 08 окт 2012 9:17


Все пак, с кора или без, намери причината за този проблем. Или ремъка е хлабав, или не е с вярната ширина на трапеца, или е износен, или шайбите са износени. Щом имаш проблем и с хидравликата, и с водната помпа, значи боксува водещата шайба, или пък всичките :D .


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Пон 08 окт 2012 17:49


Ами страх ме е ,че е хлабав ремъка,но ако го натегна мисля,че ще упражни по-голям натиск върху оста на водната помпа,а това ще я съсипе за много кратко време.Шайбите предполагам се сещате ,че са износени,и по-специално тази на хидравликата.Търсих само шайбата да сменя,но я няма като резервна част.Ремъка май е 9,5 по каталог,но мисля да взема 10,5 или 11 ,за да не влиза толкова навътре трапеца,и да намаля шанса да приплъзне.. death


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 08 окт 2012 20:36


Ремъка е 9,5, виж на предната страница във втория ми пост има една снимка на която хубаво се вижда шайбата на хидравликата. Изглежда изострена и съсипана, на всичките които съм ги виждал шайби са си такива. Не съм видял такава дебела като на водната помпа или на генератора примерно.
Карам с ремък 9,5х780, та понатегни малко, не е голям риска


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Мнениеот milmar » Пон 08 окт 2012 21:53


Когато шайбата е износена, натягането не е ефективно, защото трапеца на ремъка опира в дъното на шайбата. Патил съм си с Голф-а :D . При това положение, дори и нов ремък, дори и пренатегнат боксува и при това бързо се износва, от там боксува още повече mhihi .
Минаваш на следващия по ширина ремък :да: , другия вариант ... няма такъв. Нови шайби и безкрайно натягане не са варианти!

ПП имай пред вид, че минаването на по-голяма ширина на ремъка, вероятно ще изисква и малко по-голяма дължина.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Пон 08 окт 2012 22:56


Да,това се чудех дали ще се отрази прекалено много на ремъка една единица нагоре в трапеца :oops:
Май ще трябва да артисам един ремък mhihi
Като начало ще понатегна ремъка,макар че миналата година го сложих,и беше добре,сега е малко повечко от 1,5см амплитудата му,даже към 2см като го натискам.Явно наистина съсипаната шайба на хидравликата му такова таконката :lol:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Мнениеот milmar » Вто 09 окт 2012 8:14


Прекаленото натягане на ремъка, в случай че опира в дъното на шайбата ще доведе да бързо разбиване на лагерите на хидравлика, водна помпа и каквото е на този ремък. При това ефекта срещу буксуването няма да е голям. Ако всичките шайби са приблизително еднакво износени, слагай по-широк ремък без да се чудиш, ако има по-малко износена- може на нея ремъка да е повдигнат и да има опасност да се пресуче или падне, така че премини за начало само една съпка нагоре.
На Голфа ремъка за генератора от 9мм го бях направил 13мм :shock , минах 20-30хил.км така. Преди това на 2-3хил.км трябваше да сменям ремък или да го търпя как свири :? .


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Мнениеот vasilb » Вто 09 окт 2012 8:49


И аз смених моя на помпата и алтернатора с по-широк с 2-3 мм. След седмица ще трябва да го натегнаш, защото ще улегне и вече не трябва да ти създава проблеми. За дължината - същата като на стария, защото увеличението от дебелината се компенсира от износените шайби, а и има достатъчно възможност за натягане или отпускане. :)


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кора при шайбата на хидравликата Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Вто 09 окт 2012 11:04


При мен свирене има само в крайно положение като чукна волана,но аз никога не го държа в максимално крайно.Иначе се усеща една лека вибрация във волана и жужене,но да не дава господ да сменявам хидравлична помпа,засега върши работа.. death



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта