
Вкл/изкл на консуматор чрез алармата
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- peterhr
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 15 юли 2004 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Някои аларми си имат изходи, които могат да се активират при вкл/изкл на самата аларма.
Ако модела на алармата е малко по-скъп (~ над 100-ина лв) е много вероятно да има такива изходи.
Аз така в началото имах идея да си направя тайно ключе, с което да се прекъсва запалването. В последствие към това ключе добавих почти всичко което оригинално преминава през контактния ключ.
В момента ключето го щракам ръчно (с цел допълнителна защита). А се изключва когато се включи алармата.
Та при изключването се изключват: радио, осветление на жабка, захранване на запалка, управление на прозорци и ел.люк, музиката в колата, фаровете. От същия изход на алармата се взима сигнал и за затваряне на ел.люк.
Сега е много гот, като си заключа колата и всичко само се гаси/затваря.
А относно коментарите дали да е на контактния ключ или при заключване на колата, за мен лично мноооооого по-удобно е да е при заключване на колата.
Пример1: загасил съм двигателя, извадил ключа от контакта и се сещам че имам нещо за взимане от жабката. За да светне осветлението трябва да подавам контакт.
Пример2: имам прахосмукачка на 12В, за да работи трябва да подавам контакт - доста неудобно.
Пример3: седя в колата и чакам някой. Трябва да си отворя прозореца. Трябва да подам контакт - доста неудобно.
Има още доста "неудобства", но това са първите за които се сещам
Ако модела на алармата е малко по-скъп (~ над 100-ина лв) е много вероятно да има такива изходи.
Аз така в началото имах идея да си направя тайно ключе, с което да се прекъсва запалването. В последствие към това ключе добавих почти всичко което оригинално преминава през контактния ключ.
В момента ключето го щракам ръчно (с цел допълнителна защита). А се изключва когато се включи алармата.
Та при изключването се изключват: радио, осветление на жабка, захранване на запалка, управление на прозорци и ел.люк, музиката в колата, фаровете. От същия изход на алармата се взима сигнал и за затваряне на ел.люк.
Сега е много гот, като си заключа колата и всичко само се гаси/затваря.
А относно коментарите дали да е на контактния ключ или при заключване на колата, за мен лично мноооооого по-удобно е да е при заключване на колата.
Пример1: загасил съм двигателя, извадил ключа от контакта и се сещам че имам нещо за взимане от жабката. За да светне осветлението трябва да подавам контакт.
Пример2: имам прахосмукачка на 12В, за да работи трябва да подавам контакт - доста неудобно.
Пример3: седя в колата и чакам някой. Трябва да си отворя прозореца. Трябва да подам контакт - доста неудобно.
Има още доста "неудобства", но това са първите за които се сещам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта