Всичко друго е та#@k работа.
Нитовете се късат, а болтовете които стругаря ще "направи" ще държат


Щом сменят нитове ( най вероятно от Ст 20)то работата там не е в здравината, а в нещо друго - най-вероятно трябва да са пасболтове, за да осигурят точност на геометрията на съставния елемент - това може да ти го направи всеки добър стругар и то от много по-качествен материал от този на нитовете,който са разчетени от производителя за тази работа.Тези болтове от картинките дето ги давате са обикновенни болтове и не стават не защото са "меки" а защото не са "пас" и не могат да осигурят точно фиксиране на детайлите -> допускат разместване на сглобените детайли-> нарушава се геометрията на сборния детайл -> авария.
.Те са против развиването на болтовете и чудесно се избягват с няколко капки LOCTITE 638. Важното тук е както казах пасовата част на болтовете, която грантира точността и абсолютната неподвижност на детайлите един спрямо друг (нита я осигурява като леко се раздува в следствие на занитването - при болта това го няма).За това отворите и болтовете трябва да са точни и болтовете да влизат с леко почукване. Ако отворите са разбити, детайлите се прецентроват на струг (не се стържат!), фиксират се със свободни (обикновенни) болтове, и отворите се райбероват един по един, до достигане на абсолютно съвпадане на двата отвора в двата детайла.Райбера може да е цилиндричен или коничен - аз съм фен на цилиндричния, че е по-лесен. След това се изработват болтовете, като пасовата част се прави по райбера - болта трябва да влиза с леко почукване.
)е за вторият тип . Много са вече тези пари . И аз ако го имах този проблем, бих търсил еветуален вариант за направа . Докато айде 150 лв е по-...да се "преглътне", ама 300 кинта е еб@си ценатаivostefanov написа:В момента болтовете в Порше са 270лв. крайна цена клиент.
Бих потърсил като материал 18Х2Н4ВА , 18ХГТ или 30ХГТ , със сигурност има и други с подходящи физико-мех. свойства .


Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта