Зеленият кабел е кабелът от W синият кабел е кабелът за лампата на таблото. Двата кабела са в обща шлауфка. Тази тръба е даунпайпа на турбото. Шлауфката се отскубнала от мишите опашки и опряла в тръбата. Двата кабела си правят когато си искат каквото си искат и ме лъжат и шашкат на таблото
Изолирах ги поотделно и вече си имам оборотомер. Имам си и 90 амперово генераторче. На студен двигател зарежда 14.8волта на загрял двигател 14.2 волта. Супер съм доволен в момента.
Гледайте:
Страшни благодарности на колегите samo_pechka, milmar, svetliosabev без вас това беше мисията невъзможна, колеги !
Сега след като проекта `Генератор от Ауди А4 в Ауди 80` е завършен би следвало да дам малко обяснения.
1. Купих генератор от Ауди А4 125 коня бензин. Генератора е 90 А
2. Прехвърлих шайбата за трапецовидният ремък от старият генератор на 90 амперовия, защото шайбата на коляновия вал е за трапецовиден ремък, а този от А4 е за пистов.
3. Изработих си два болта и една втулка на струг
4. Допитах се до колеги (горе съм писал никовете им) и те ми казаха къде да запоя извод W на генератора от бензиновото Ауди.
На снимката виждате къде го запоих първо аз, а с червено кръгче къде трябва да бъде запоено, после го преместих.
5. Демонтирам стария морално остарял генератор и монтирам модерния генератор от А4ката. Ще използвам снимки на колегата svetliosabev който на същата кола като моята (Audi 80 1.6 td) е монтирал генератор обаче 120 амперов, по същия начин, само дето е по едрогабаритен. Нямах възможност да снимам моят докато го монтирам.
6. Палите и няма как да не ви потръгне оборотомера.
