Кранче за източване на антифриза???

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Сря 06 юни 2007 9:41


тръба написа:Според мен тази екстра не е необходима.Антифрийза се изпарява от топлината,която му създава двигателя........

Я пак ? :lol:
Физика учил ли си ? Зтворена система говори ли ти нещо ?
Тези които доливат трябва да знаят, че системата им май не е много затворена (независимо дали откъм течната или откъм газовата фаза) :!:




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 06 юни 2007 21:41


psstv18rp написа:Отделно ако се долива само концентрат ще се получи в крайна сметка твърде концентриран антифриз, който охлажда лошо, а също и замръзва по-лесно.


Това наистина ли е така?
Питам, понеже аз от десетина години /след замръзване на готов антифриз/ сипвам само концентрат - 70, 80 градуса /какъвто има в магазина/. Досега не ми се е случвал проблем свързан с антифриза, като замръзване и прегряване.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 07 юни 2007 1:08


По принцип не е много хира идеята да сложите този метален кран от снимката малко по-назад в темата с една единствена гледна точка - тежи.
Аз на моя Пасат сърбам още попарата от откачането на дебелите маркучи по охладителната система - колкото и бавно и полека да се откача се получава размърдване на радиатора и тогава двете казанчета отстрани на които всъщност са маркучите имат навика да се отпелват от радиатора и да се разтича после като лейка.Така че това с издърпването на маркуча по-скоро бих го направил от страната на термостата макар че е по-неудобно а този кран ако го сложите все пак е по-добре да е вързан някъде за да не виси на маркуча т.е. на гърлото на радиатора и да го напъва понеже ще има после локвички антифриз под колата.Иначе идеята за кранче е много добра безспорно и отдавна мисля по въпроса какво всъщност да е (има разни тройници с тапа с подходящ диаметър от PVC ама не ми вдъхват доверие като изработкаи надежност).
Успех!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 08 юни 2007 12:33


просто трябва да намериш такъв тройник с същия диаметър и устойчив на температури над 100 градуса дали ще е с тапа или кранче няма значение .


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пет 22 юни 2007 5:06


Dobromirski написа:
тръба написа:Според мен тази екстра не е необходима.Антифрийза се изпарява от топлината,която му създава двигателя........

Я пак ? :lol:
Физика учил ли си ? Зтворена система говори ли ти нещо ?
Тези които доливат трябва да знаят, че системата им май не е много затворена (независимо дали откъм течната или откъм газовата фаза) :!:
Едва изклецах с 3-ка по физика. :oops: Да прав си открих си пробойната.Оказа се разхлабена скоба. :oops: :D



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта