Колега мерси че ми каза утре ще опитам по схемата да ли ще заработи нормално благодаря колеги . А колеги окабеляването на лошчето е от Голф 4 имали разлика на местата жиците на буксата или няма само разликата е в цветовете на жичките благодаляви.
И ги свързвам ката на снимката горе такали колега А трябвали да вадя някоя от поставените жици в бялата букса и оранжевата а колега несъм пускъл жица към бушон номер 5 или 10 или 11 беше а трябвали да пускам до там жиза благодаря.
Тема на 5 години , но понеже ми излезе като търсех моя проблем, ще бутна решеноето, може да се сложи в 1ви ппст.
Всичко е свързано както трябва, но темпомата не сработва!? Моя проблем се установи в това , че машинката за педала на съединителя не сработваше. При пуснат педал трябва да имаме затворена верига. Машинката е прост контакт с 2 кабела. Почистих от греста вътре и си заработи.
Как установих проблема: При пасат б5 98г АФН , влизаме в Engine > Meas.blocks > channel 6 там ми показва във второто прозорче състоянието на ключовете от педалите съединител и спирачка. При покой трябва да имаме 3 нули.
Първата нула е за съединителя, ако е 1, значи педалана съединителя е натиснат. Втората и третата нули са за стоп машинката, ако са 1 ци , педала на спирачката е натиснат.
В крайното прозорче на същия канал имаме пак нули и единоци, чиято комбинация реагира на бутоните на темпомата.
П.С: При различните поколения и двигатели, тези данни се виждат на различни канали в Engine!!!
И ако имате такъв проблем, няма записани грешки никъде. Системата не наблюдава тази машинка и не я записва като грешка, когато не работи адекватно!!!