Халогени широка броня Г2-монтиране как?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Съб 26 май 2007 14:38


M4r1qn написа:Зада не отварям нова тема, а въпроса е свързан със халогените: "+" за халогените идва от "+" на къси светлени. Един колега беше споменал в друга тема, че с превключване на един куплунг, който се намира зад бушониерата се взима "+" от габаритите. След свалянето на бушониерата малко се разколебах от сноповете жици, които се помещават там и въпросния куплунг НЕ ми извади окото с присъствието си. Може ли повече информация относно тази трансформация?

Лично мен ми харесва най-много халогените да са независими от др. фарове и съм си пуснал сигнал "+" от акумолатора до таблото, там едно цека-ключе и обратно сигнала се връща към халогените. Малко индиански начин, но така си ги включвам и изключвам, когато искам, независимо от др. фарове. Онзи ден пък дадох старите си халогенчета на един колега и при него (тъй като не му се занимаваше много) ги закачихме за габаритите и светят винаги независимо, дали е на габарити, къси или дълги.

П.С. Iron Maiden - No 1, ще ходиш ли на концерта?




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 26 май 2007 15:25


blue_shadow написа:...ги закачихме за габаритите и светят винаги независимо, дали е на габарити, къси или дълги.


Това не е много препоръчително. Кабелите на габаритите са доста тънки понеже са преназначени за захранване на доста по слаби крушки. Според мен най удачния вариант за свързване е с реле. А вече за командващ "+" на релето може да ползваш "+" от габарита.
С цека-ключе също става но трябва да издържа на около 10А. И трябва да се сложи един прекъсвач непосредствено след акумулатора за да няма проблеми.


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Съб 26 май 2007 15:47


Winner25 написа:Това не е много препоръчително. Кабелите на габаритите са доста тънки понеже са преназначени за захранване на доста по слаби крушки. Според мен най удачния вариант за свързване е с реле. А вече за командващ "+" на релето може да ползваш "+" от габарита.
С цека-ключе също става но трябва да издържа на около 10А. И трябва да се сложи един прекъсвач непосредствено след акумулатора за да няма проблеми.

Знам, че може да има фал, но колегата не му се занимаваше, остана ми само да му кажа да си следи бушоните и жиците.
Це-ка ключето е 250V/2Amp - няма как да не издържи :)

Последна промяна от blue_shadow на Съб 26 май 2007 17:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 26 май 2007 16:35


blue_shadow написа:Це-ка ключето е за 220V - няма как да не издържи :)

Волтовете нямат значение. При 220волта и мощност от 2000вата големината на тока е 9А. При 12волта две халогенни крушки по 55вата са9А. Ако си ползвал ключ от бойлер наистина няма да имаш проблем. Имамного случаи в които се ползват неподходящи ключета и няма проблеми. Според мен е добре да си сложиш един предпазител(ако не си) а пък с ключето квото стане.


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Съб 26 май 2007 17:01


Winner25 написа:
blue_shadow написа:Це-ка ключето е за 220V - няма как да не издържи :)

Волтовете нямат значение. При 220волта и мощност от 2000вата големината на тока е 9А. При 12волта две халогенни крушки по 55вата са9А. Ако си ползвал ключ от бойлер наистина няма да имаш проблем. Имамного случаи в които се ползват неподходящи ключета и няма проблеми. Според мен е добре да си сложиш един предпазител(ако не си) а пък с ключето квото стане.


Колегата е много прав!!!! :wink:


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Съб 26 май 2007 17:16


Наясно съм с волтовете, ватовете и амперите. Це-ка ключето има следните параметри (отзад ги пише):
2А - 250V; 4A - 125V; също знаем, че Volt x Amp = Watt
=> 2Amp x 250V=500W; 4Amp x 125V=500W ....и XAmp x 12V=500W; или Аmp=W/V, Amp=500/12 => Х=41.666Аmp :wink: по изчисленията трябва да го бъде, а и практиката (повече от година) доказва, че е така - няма дефекти по системата.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 26 май 2007 23:00


M4r1qn написа:Зада не отварям нова тема, а въпроса е свързан със халогените: "+" за халогените идва от "+" на къси светлени. Един колега беше споменал в друга тема, че с превключване на един куплунг, който се намира зад бушониерата се взима "+" от габаритите. След свалянето на бушониерата малко се разколебах от сноповете жици, които се помещават там и въпросния куплунг НЕ ми извади окото с присъствието си. Може ли повече информация относно тази трансформация?
Колега,тази седмица за пореден път ще правя модификаций по инсталацията си,и може да направя снимки да видиш точно кои жици се превключват. :wink: След това се слага едно реле и бушон на бушониерта,и си в джаза! 8) Всичко си е оригинално!Нали знаеш че трябва да търсиш буксата за халогените под разширителното казанче!?


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Съб 26 май 2007 23:03


Много добре са паснали халогените, но ми се струва, че няма да е излишно да намериш начин да ги закрепиш и от долната страна, макар и с нещо малко, с цел да предотвратиш вибрациите и последиците от тях!


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Нед 27 май 2007 14:30


leavon написа:Много добре са паснали халогените, но ми се струва, че няма да е излишно да намериш начин да ги закрепиш и от долната страна, макар и с нещо малко, с цел да предотвратиш вибрациите и последиците от тях!

Дам, мислех си да ги закрепя и от долу със скоба, но така няма да могат да се регулират като закача бронята. Намислил съм като ги регулирам, ако евентуално шават да сложа по една гумичка отдолу в луфта между халогенчето и бронята...а бе каквото сабя покаже :)


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 27 май 2007 18:14


Тези халогени са същите като твоите:

Изображение


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Нед 27 май 2007 19:06


ivkata написа:...


Колега моля ти се със реле съм :) разликата преди и след монтирането на релето е 1,2V - от 12,01 на 13,2V измерени на буксата. Ще ти бъда благодарен за инфо относно буксата за "+" от габаритите

П.С. Синя сянко, иска ли питане - там съм.


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Нед 27 май 2007 19:30


Stefan написа:Тези халогени са същите като твоите:

Супер са станали, а как си ги хванал и от колко време ги имаш? (и колата много лачена... :bowdown)


П.С. M4r1qn, и аз съм на Maiden - пред сцената, може да се засечеме :)


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 28 май 2007 11:44


blue_shadow написа:
Stefan написа:Тези халогени са същите като твоите:

Супер са станали, а как си ги хванал и от колко време ги имаш?


Незнам, колата не е моя а на един приятел :wink:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 29 май 2007 13:11


По въпроса за свързването - има си буксичка по казанчето за антифриза - от нея си пускаш две жички + към халогените и в бушонното табло слагаш едно реле - най обикновенно от лада - ама таблата бяха различни и не помня на кое място се слагаше ама си има оставен куплунг за него - халогенните се пускат като сте включили фаровете и натиснете един път ключа за халогенните на таблото. Това е, обаче ако изгасите фаровете гаснат и халогените - и това се оправя с местене на една жичка зад таблото(бушонното) :D


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Вто 29 май 2007 14:43


hristian37 написа::D

точно така колега това е обсъдено, а коя е жичката се пита



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта