Фарове с 1 и с 2 рефлектора = светене ? Решено!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
а някой да помогне за преминаване от обикновенни фарове с един рефлектор на пасат Б3 към Двусекционни какво трябва да направя по въпроса и буксите при фаровете с колко се различават от нормалните.
Ето фаровете: http://www.jatuning.com/images/psdrhlwt.jpg
Ето фаровете: http://www.jatuning.com/images/psdrhlwt.jpg
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Стенли,по принцип има едни универсални букси ,които осигуряват прехода от твоите едносекционни фарове,към тези двусекционни!Stenly написа:а някой да помогне за преминаване от обикновенни фарове с един рефлектор на пасат Б3 към Двусекционни какво трябва да направя по въпроса и буксите при фаровете с колко се различават от нормалните.
Ето фаровете: http://www.jatuning.com/images/psdrhlwt.jpg




- AnyThinG4U
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Около 360лв. вървят нови (около 170 ЕУРО в e-Bay). Има основно 2 модела - единият на FK с ейнджълайс, другият този на In-Pro с лупите. И на двете фирми има в черно и с хром.


Моите са на In-Pro хромирания модел, купух ги от Ventoman, който ги беше ползвал съвсем малко и реално бяха чисто нови.
Сложих им и някакъв XENON, по-хубав от китайските буклуци, дето продават тук за по 400лв.
Ето как изглежда сега, но снимките са от GSM и не са много хубави. Като си оправя апарата ще има и други:
Ето и снимки от процеса на монтиране на ксенона - единият фар е с ксенонова крушка, другият - със обикновена синя... Въпреки това разликата е видима:
Вечер свети убийствено добре и ярко, дори да пусна дълги и халогени, изобщо не се виждат - ксенонът осветява ярко навсякъде...
Трябва да направя снимки натъмно...
Моите са на In-Pro хромирания модел, купух ги от Ventoman, който ги беше ползвал съвсем малко и реално бяха чисто нови.
Сложих им и някакъв XENON, по-хубав от китайските буклуци, дето продават тук за по 400лв.

Ето как изглежда сега, но снимките са от GSM и не са много хубави. Като си оправя апарата ще има и други:
Ето и снимки от процеса на монтиране на ксенона - единият фар е с ксенонова крушка, другият - със обикновена синя... Въпреки това разликата е видима:
Вечер свети убийствено добре и ярко, дори да пусна дълги и халогени, изобщо не се виждат - ксенонът осветява ярко навсякъде...
Трябва да направя снимки натъмно...

- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
[quote="Vento"]Реших си много лесно и бързо проблема! Без никакво рязане и преправяне на заводската инсталация...
Благодарности на didodi_, че дойде в подходящ момент - тъкмо се бях изнервил яко и даде морална подкрепа...
3. С много тънка отверка или шило освободете контричките от двете страни на пин номер 2 (изход за къси светлини)
Ето това не ми хареса в цялата работа - достраша ме да не напъна много това пинче - как ли не се мъчих...
Затова прерязах кабела му и сложих устър клема - надеждно и стабилно! Малко е дървено и става тукмачесто (като на балшойски танк) ама върши работа! Пак повтарям: решението на колегата е по-елегантно, стига да Ви се играе да извадите пинчето невредимо.
Изказвам БЛАГОДАРНОСТИ на колегата - Vento / VW Маниак !!! - наистина е обяснил всичко много разбрано - ЕВАЛЛА!!!
Аз съм с Golf 3, но и при мене ефекта е страхотен: колата изглежда много дзверски!!! (особенно ако имате отдолу и халогени).
Освен това пътя отпред става като бял ден!


3. С много тънка отверка или шило освободете контричките от двете страни на пин номер 2 (изход за къси светлини)
Ето това не ми хареса в цялата работа - достраша ме да не напъна много това пинче - как ли не се мъчих...
Затова прерязах кабела му и сложих устър клема - надеждно и стабилно! Малко е дървено и става тукмачесто (като на балшойски танк) ама върши работа! Пак повтарям: решението на колегата е по-елегантно, стига да Ви се играе да извадите пинчето невредимо.
Изказвам БЛАГОДАРНОСТИ на колегата - Vento / VW Маниак !!! - наистина е обяснил всичко много разбрано - ЕВАЛЛА!!!
Аз съм с Golf 3, но и при мене ефекта е страхотен: колата изглежда много дзверски!!! (особенно ако имате отдолу и халогени).
Освен това пътя отпред става като бял ден!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта