Ники
1. Животинката е OBD2 compilant.
2. Converter-a можеш да го вземеш за 47.39 лв. без накрайника.
3. OBD Interface Connector-a съдържа в себе си K line ; L line; BUS+; BUS-; CAN+;CAN-; захранване и други нещица.
Kind Regards
ZB[/img]
Интерфейс за диагностика
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Мерси за инфо-то
You've got mail

You've got mail

Последна промяна от niki123 на Пет 13 май 2005 22:28, променено общо 1 път.
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
кабели
кажи какво ти трябва от въпросните "кабели".
Има 4 вида и 3 версии на програмата
Интерфейси : KEY-COM; KEY-USB; HEX-COM+CAN; HEX-USB+CAN
цените на от rosstech са както следва : $229 USD $249 USD $329 USD $349 USD - включва се лиценз за програмата, но е без доставка и данъци, и митнически такси ако има такива.
SW versions : 311.2n; 409.1s; 504.1d.
Tова което мога да ти дам е 311.2n+регистрация+ISO-RS232/USB converter-a.
Regards
ZB
Има 4 вида и 3 версии на програмата
Интерфейси : KEY-COM; KEY-USB; HEX-COM+CAN; HEX-USB+CAN
цените на от rosstech са както следва : $229 USD $249 USD $329 USD $349 USD - включва се лиценз за програмата, но е без доставка и данъци, и митнически такси ако има такива.
SW versions : 311.2n; 409.1s; 504.1d.
Tова което мога да ти дам е 311.2n+регистрация+ISO-RS232/USB converter-a.
Regards
ZB
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Не те разбрах, това което имам е за COM port, защото ме кара да тествам измежду 1-4 порт на COM, вече въпроса е че кабела ми го няма
Така че не мога да се закача.....
А по повод за какво ще го ползвам: за много неща и коли, не само Голф-а ми....
Но поне не мисля да се връзвам на >2004 модели коли....
Кажи сега кои кабели са подходящи, дали можеш да ги доставиш и за кви пари говорим.....(имам намерение да се закачам и на дърти К линий; Голф 2 и прочие...)

Така че не мога да се закача.....
А по повод за какво ще го ползвам: за много неща и коли, не само Голф-а ми....

Кажи сега кои кабели са подходящи, дали можеш да ги доставиш и за кви пари говорим.....(имам намерение да се закачам и на дърти К линий; Голф 2 и прочие...)
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
:-)
Обеснявам подробно.
Разделяме колите условно по следния начин:
1. модели преди 1992/1993 - там няма нищо за тестване - отсъства ECU
2. модели 1992-1995 - Ползват К и L datalines (които по същество са си зародиш на и част от OBD имплементацията)
3. модели 1995-2000 - OBD/OBD2 interfaces (K и L lines included)
4. модели 2000-2004 - KWP2000, VPW(american models), PWM protocols
5. модели след 2004 -> CAN BUS protocol
С VAG-COM 311.2n+convertera можеш да "тестваш" до 2000 г. без проблеми и част (както и отделни модули от всички други) от тези до 2004г.
504.1d няма да я подкараш колкото и COM-a да имаш защото иска оригиналния кабел които струва 350$ и има индентификация в него която програмата иска да прочете за да тръгне. Намери ми един такъв оригинален "кабел" и ще ти го възпроизведа специално за теб
- prj57's edition, може и бизнес да заформим
))))))). Напиши ми един e-mail, ще ти споделя и за други нещица в тази област.
Kind Regards
ZB
Разделяме колите условно по следния начин:
1. модели преди 1992/1993 - там няма нищо за тестване - отсъства ECU
2. модели 1992-1995 - Ползват К и L datalines (които по същество са си зародиш на и част от OBD имплементацията)
3. модели 1995-2000 - OBD/OBD2 interfaces (K и L lines included)
4. модели 2000-2004 - KWP2000, VPW(american models), PWM protocols
5. модели след 2004 -> CAN BUS protocol
С VAG-COM 311.2n+convertera можеш да "тестваш" до 2000 г. без проблеми и част (както и отделни модули от всички други) от тези до 2004г.
504.1d няма да я подкараш колкото и COM-a да имаш защото иска оригиналния кабел които струва 350$ и има индентификация в него която програмата иска да прочете за да тръгне. Намери ми един такъв оригинален "кабел" и ще ти го възпроизведа специално за теб


Kind Regards
ZB
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Можеш
- http://autodiags.net-bg.net
ако това е кабела който можеш да намериш - идеално!!!
Kind Regards
ZB

ако това е кабела който можеш да намериш - идеално!!!
Kind Regards
ZB
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
:-)
Вече има български вариант на сайта на Autodiags - http://autodiags.net-bg.net
Който се интересува от диагностичен софтуер може да погледне.
Regards
ZB
Който се интересува от диагностичен софтуер може да погледне.
Regards
ZB
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
Да се включа и аз.
Дълго време зяпах на Ross-Tech сайта преди да се реша
да си взема кабеляците. От тях официално интерфейс кабелите
са доста дебели. eBay и след 5 дена имах чудесни кабели
доставени от Китай някъде си. 40 долара плюс доставка.
Може би това е ПОНЕ половин цена отколкото Ross-Tech.
Така, преди да купувате си направете домашното.
Кабел и сами можете да си направите ако разбирате ел схеми
и сте добри с поялник. Може да изглежда грозничко но
функциалността е важна, не е за парад. Има схемите и за
ОБД1 и ОБД2 из Интернета, ако ли не - аз ги имам всичките,
на поискване или мпга да ги кача някъде да си ги сваляте.
После - Ross-Tech искат пари и за софтуера си. Бла-бла.
За регистрация по-точно. Свалете си порходяща версия от
сайта им, пускате си eMule или каквото и да е и си сваляте
генератор за номерче за регистрацийка. Ако ли не - имаме го
Забележка - някох беше листнал по-горе какви опции има
ВАГ-КОМ-а. Байка, бач повече от това са; ЗАВИСИ КАКВО
ТИ ПОДДЪРЖА ОБД-ТО НА КОЛАТА!
Така... та сглобяваме/купуваме кабелче, сваляме и регваме софт-а,
ключа на контакт и си праиме пишки с компа на колата.
Ако ви няма лаптопката КОМ, ще трябва да вкарате в
играте ю ес би адаптерче.
Забележка: вижте си какъв ви е ОБД порта на колата!
За да знаете какъв кабел да си намерите!
Значи... на Пасат-а ми е ОБД1 - съвсем базови опции в ECU-то,
да не кажа че поддържа само ДВГ и АБС.
Кабела е два донгъла четири жици.
На ГТИ-ти ми е ОБД2 - поддържа си ебем ти дришни,
повечето от които не ме бъркат дори.
Кабела си е вече стандартизирания многопинов.
Поне в Щатите колите -> '95 са ОБД1; 95 -> са ОБД2.
Четива:
http://ross-tech.com/
http://obdtool.com/
Имайте предвид че освен ВАГ-КОМ има и доста други програми които
четат и ресетват DTC кодове от предимно ОБД2 коли.
Ако сте се справили дотука, и прочетете кодове, обясненията им
са навсякъде из интернета.
Имаше някъде начин да се четат само кодовете от ОБД1
чрез кабелче и лампичкатано така не можеш да ресет-неш
лампата и кодовете.
Това се сещам в момента, после ще вкарам и снимките.
Дълго време зяпах на Ross-Tech сайта преди да се реша
да си взема кабеляците. От тях официално интерфейс кабелите
са доста дебели. eBay и след 5 дена имах чудесни кабели
доставени от Китай някъде си. 40 долара плюс доставка.
Може би това е ПОНЕ половин цена отколкото Ross-Tech.
Така, преди да купувате си направете домашното.
Кабел и сами можете да си направите ако разбирате ел схеми
и сте добри с поялник. Може да изглежда грозничко но
функциалността е важна, не е за парад. Има схемите и за
ОБД1 и ОБД2 из Интернета, ако ли не - аз ги имам всичките,
на поискване или мпга да ги кача някъде да си ги сваляте.
После - Ross-Tech искат пари и за софтуера си. Бла-бла.
За регистрация по-точно. Свалете си порходяща версия от
сайта им, пускате си eMule или каквото и да е и си сваляте
генератор за номерче за регистрацийка. Ако ли не - имаме го

Забележка - някох беше листнал по-горе какви опции има
ВАГ-КОМ-а. Байка, бач повече от това са; ЗАВИСИ КАКВО
ТИ ПОДДЪРЖА ОБД-ТО НА КОЛАТА!
Така... та сглобяваме/купуваме кабелче, сваляме и регваме софт-а,
ключа на контакт и си праиме пишки с компа на колата.
Ако ви няма лаптопката КОМ, ще трябва да вкарате в
играте ю ес би адаптерче.
Забележка: вижте си какъв ви е ОБД порта на колата!
За да знаете какъв кабел да си намерите!
Значи... на Пасат-а ми е ОБД1 - съвсем базови опции в ECU-то,
да не кажа че поддържа само ДВГ и АБС.
Кабела е два донгъла четири жици.
На ГТИ-ти ми е ОБД2 - поддържа си ебем ти дришни,
повечето от които не ме бъркат дори.
Кабела си е вече стандартизирания многопинов.
Поне в Щатите колите -> '95 са ОБД1; 95 -> са ОБД2.
Четива:
http://ross-tech.com/
http://obdtool.com/
Имайте предвид че освен ВАГ-КОМ има и доста други програми които
четат и ресетват DTC кодове от предимно ОБД2 коли.
Ако сте се справили дотука, и прочетете кодове, обясненията им
са навсякъде из интернета.
Имаше някъде начин да се четат само кодовете от ОБД1
чрез кабелче и лампичкатано така не можеш да ресет-неш
лампата и кодовете.
Това се сещам в момента, после ще вкарам и снимките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта