16 клапанов G 60

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 01 авг 2004 22:07


и така става но не е същото както с веберите :wink:
в този случаи значи 6те ти трябва и помпа с по голям дебит.
УСПЕХ :)




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 02 авг 2004 1:48


помпата МОЖЕ ида остане регулатора ще свърши голяма част от работата, като се засили звяра ECU-то дава сигнал ъъъхъм цитирам...."ИСКАМ ТУНДЖА ! ! !" и първото нещо е помпата да си каже "НЕ МОГА ПОВЕЧЕ, НАПУСКАМ" и дава колкото може а регулатора ще усили налягането допълнително така че на дюзите ще им е готино и ще викат "НА, НА ТИ ЖАДЕН ЗМЕЙ ТАКЪВ" :twisted:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 02 авг 2004 9:36


обаче не забравяй взаимовръзката м/у дебит и налягане!
ако искаш да компенсираш дебит с налягане трябва да сметнеш разхода при дюзите(дебит) и да увеличиш налягането в съответствие.
но това не е постоянно решение. в крайна сметка налягането пада в един момент защото производителноста не се променя-както и потреблението.
и повишеното налягане как ще се отрази на дюзите е другото питане?
отваряне-затваряне... дали няма да ги затрудни и да станат "мързеливи"?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 02 авг 2004 12:07


Изображение
като го видях не можах да не си спомня за тебе... :lol:
Изображение
ама и това те чака също...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 02 авг 2004 15:17


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Изкуството иска жертви.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 02 авг 2004 22:19


хахах това ми хареса :)))
да регулатора 6те свърши добра рябота до някъде но в зависимост от това какво налягане 6те гониш.
защото в един момент помпата дава фира :D , аз затова ти казвам 4е 6те ти трябва по дебтна помпа за да издуржи на налягането , пък ти пак си слагаи фуел-пресшер , а на дюзите няма какво да им стане от по-високото налягане но пук 6те ти трябва и добър чип за управлението на мапа/или по точно колко да отварят дюзите/ :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 02 авг 2004 22:49


е то чип задължително, :lol: , иначе кой ще управлявя 16 клапана И Г60 :idea: , пращам на някоя компанийка казвам им това и това има по каручката "НАПРАВЕТЕ МИ ПРОГРАМА, КАЗАХ ! ! !" :twisted:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 02 авг 2004 23:46


а добре 6том КАЗВАШ :lol: :lol: :lol:
аз знам куде има еди двигател г60 и 16в ако имаш желание мога споделя :D


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 03 авг 2004 8:16


Prj57, само внимавай къде си даваш парите. Нали ти бях споменал, че един приятел се опитва да направи своята Ауди S2 купе (230кс) на RS2 (315 кс), та след много промени (разбирай и пари, вкл. и турбина от RS2) се стигна до изпусквателните колектори. Казаха му за някакъв човек, който ги прави от неръждавейка срещу 800 лв. и той ги поръча. Миналата седмица ги качиха при Ники Златков и още на динотеста колекторите се стопиха. Та сега си е поръчал пълен комлект от Германия - колектори, 5 бубини (за всеки цилиндър), компютър, дюзи. Просто някои части си трябват оригинални. :roll:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 03 авг 2004 17:00


Аз такива неща съм се убедил че една дълго утвърдена фирма ги прави по добре от месния тенейиджия, не знам твоя приятел как въобще се е навил на токова нещо като колата има доста коне следователно трябват и яки части, за да издържат....... :?:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 03 авг 2004 17:14


Ами подвели са го. Този може и да прави колектори, но примерно до 200 кс, а като говорим за 300+ не ставаааааа


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 05 авг 2004 10:53


Prj57, Само да ти вдъхна мерак за промяна (не че ти нямаш :twisted: )

Изображение

Изображение

Изображение

http://www.boydz.com/ProjectCars.html


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 05 авг 2004 16:27


Brabus, недей така, имам мания да правя нещата идеални, сега ще ме накараш да намеря на кой принадлежи една Голф еденичка по надолу на улицата и да я направя идиотска, или широкот-то пред блока на гадсжето ми........ :lol: :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 06 авг 2004 13:33


Изображение
Не знам точно какво е това :oops: :wink: , обаче изглежда много палаво!!!!!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 13:37


кво е това турбо дето е по голямо от мотора и какъв е тоя зор дето иска ангренажен ремък за него..... :shock:
аз се предавам-ще си намеря един тих ъгъл и ще си тегля ножа...



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта