Табло на Jetta 2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Нед 18 ное 2007 18:56


kaiser666 написа:nigga Свалял си таблото за да смениш радяторчето на парното :shock


да бе деба,след като го свалихме разбрах че може и без да го сваляме,ма да не ти пука.беше весело :wink:




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Нед 18 ное 2007 19:00


OCTAVIA_TDI написа:Сваля се само долната част на таблото имаш 2 гайки черни големи отвиваш ги, сваляш тази пластмаса (тя ти е за духалките които са на таблото под копчетата за парното и отстрани) и отдолу е парното. Откачаш му всичките въздуховоди. При двигателя има 2 маркуча. Вадиш ги и под тях има 2 гайки 10-ки отвиваш тях и си готов.
и не знаеш как се сваля таблото ли :lol: :lol:


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Пон 19 ное 2007 14:51


MuTa4eTo написа:
OCTAVIA_TDI написа:Сваля се само долната част на таблото имаш 2 гайки черни големи отвиваш ги, сваляш тази пластмаса (тя ти е за духалките които са на таблото под копчетата за парното и отстрани) и отдолу е парното. Откачаш му всичките въздуховоди. При двигателя има 2 маркуча. Вадиш ги и под тях има 2 гайки 10-ки отвиваш тях и си готов.
и не знаеш как се сваля таблото ли :lol: :lol:


Вече се научих след като го свалих :lol: Вече разучих кое как е и се надявам да успея да го кача. :D


Потребителски аватар
OldSchoolPassat
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OldSchoolPassat » Пон 19 ное 2007 19:19


Tихо че щи ръгна един в ...в бъбреците :twisted:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пон 19 ное 2007 20:36


OCTAVIA_TDI написа:Сваля се само долната част на таблото имаш 2 гайки черни големи отвиваш ги, сваляш тази пластмаса (тя ти е за духалките които са на таблото под копчетата за парното и отстрани) и отдолу е парното. Откачаш му всичките въздуховоди. При двигателя има 2 маркуча. Вадиш ги и под тях има 2 гайки 10-ки отвиваш тях и си готов.

гайките са 3 :wink:


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Вто 20 ное 2007 15:36


Jerom написа:
OCTAVIA_TDI написа:Сваля се само долната част на таблото имаш 2 гайки черни големи отвиваш ги, сваляш тази пластмаса (тя ти е за духалките които са на таблото под копчетата за парното и отстрани) и отдолу е парното. Откачаш му всичките въздуховоди. При двигателя има 2 маркуча. Вадиш ги и под тях има 2 гайки 10-ки отвиваш тях и си готов.

гайките са 3 :wink:


При двигатя ли?? Едната държи въздуховода от моторчето до радиаторчето.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 20 ное 2007 15:56


OCTAVIA_TDI написа:
Jerom написа:
OCTAVIA_TDI написа:Сваля се само долната част на таблото имаш 2 гайки черни големи отвиваш ги, сваляш тази пластмаса (тя ти е за духалките които са на таблото под копчетата за парното и отстрани) и отдолу е парното. Откачаш му всичките въздуховоди. При двигателя има 2 маркуча. Вадиш ги и под тях има 2 гайки 10-ки отвиваш тях и си готов.

гайките са 3 :wink:


При двигатя ли?? Едната държи въздуховода от моторчето до радиаторчето.

Точно ама май така най лесно се сваля...иначе щипките са много гадни


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Вто 20 ное 2007 18:01


OldSchoolPassat написа:Tихо че щи ръгна един в ...в бъбреците :twisted:


:a boi de зъм съм а :wink:


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Сря 21 ное 2007 23:44


се ми се струва че се сваля таблото със сигурност поне при мене нема схема свалял сам го вервайте ми 8)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 22 ное 2007 1:01


при Г2 става и без сваляне на таблото.. малко е гърч.. ама става.. проблема, е че се чупят щипките отгоре на въздуховода от към вертикопела на към клапата..
просто няма как да бръкнеш да ги свалиш..
но и без 2 щипки работи перфектно ;)


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Чет 22 ное 2007 8:57


Jerom написа:
OCTAVIA_TDI написа:
Jerom написа:
OCTAVIA_TDI написа:Сваля се само долната част на таблото имаш 2 гайки черни големи отвиваш ги, сваляш тази пластмаса (тя ти е за духалките които са на таблото под копчетата за парното и отстрани) и отдолу е парното. Откачаш му всичките въздуховоди. При двигателя има 2 маркуча. Вадиш ги и под тях има 2 гайки 10-ки отвиваш тях и си готов.

гайките са 3 :wink:


При двигатя ли?? Едната държи въздуховода от моторчето до радиаторчето.

Точно ама май така най лесно се сваля...иначе щипките са много гадни



Така ще се наложи и да отвива турбинката която е закачена с 1 голямо пластмасово (трудно за развиване) което много гадно е забутано.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта