Идея за "реновиране" дръжките на Г4 без боядисване

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Вто 11 мар 2008 20:19


chefito написа:
niks76 написа:новите дръжки са по няма и 5евро,единствено шофъорската е по скъпа-по4ти 15евро



никс, новите пак ли са омазани с тая гнус?

най вероятно...




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 11 мар 2008 20:21


разбира се :lol:(ако някои измисли евтин метод и му се занимава може да измислим нещо-имам около 150пар4ета за освежаване)


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот passat123 » Вто 11 мар 2008 20:38


Vask0 написа:
bomber написа:Направо е по-хубаво от заводското :)

Определено, винаги съм им се чудил как може да сложат такова нещо!Аз такава друга кола не съм виждал така за дръжките.?Така са го направили сигурно през година да си купуваш нови.


Колега не само фосваген са с такива лино казвам защото знам от личен опит Пежо , Ситроен , Тойота съм виждал има и други но като не съм карал ! И като не съм гледал :D !


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 12 мар 2008 23:14


След като вече се сдобих с приятни на вид и допир дръжки реших че може да се пробва и с някой от другите елементи по интериора а именно двете лайсни дето са покрай касетофона до врътките на парното. В една друга тема по въпроса прочетох че доста хора имат затруднение със свалянето а някой колеги направо сваляха цялата средна конзола. Оказа се обаче че на тях покритието е доста по тънко от това на дръжките /логично/ и реших да пробвам направо на колата . Първо обаче облепих от двете страни на лайсните с тиксо за боядисване и после с познатата пластмаса подхванах покритието което падаше с учудваща лекота. След това /пак по споделено от колега/ ги подкарах с мокрите кърпички които всеки си кара в колата и ....чудо ,за няма и 5мин. на парче вече бяха лъскави и без остатъци от гумата. Остана само полирането с препарат и таблото вече взе да придобива вид на така популярните напоследък "пиано блек" :lol: И само още един съвет-ако капака на врътките за парното ви не е много зле не го почвайте и него понеже там пластмасата отдолу не е гладка а леко зърнеста и за да добие приличен вид трябва сериозно търкане! Снимки на конзолата със излъсканите лайсни ще сложа до ден-два !


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Нед 16 мар 2008 19:55


аз днеска също си играх с дръжките и при мен се получи много добре,само че аз използвах,макетно ножче(за грубото премахване),шкурка 1200 първо,после шкурка 2000 за блясък и накрая полир паста,ще кача снимки скоро


Потребителски аватар
StefanDragnev
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас/София

Мнениеот StefanDragnev » Пон 11 авг 2008 12:22


и аз изпробвах какво ще се получи ....
ето капачето на пепелника преди .... :arrow:

Изображение

най-гадното беше, че имаше някви помии полепнали по него ...
А ето и как се получи след като потъркахме малко ... :D

Изображение

Има някой друга драскотинка и какво да се желае още,но като за начало ..... :roll:


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Пон 11 авг 2008 15:05


Браво!Доста добре се е оплучило-разликата е огромна :wink:


Потребителски аватар
StefanDragnev
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас/София

Мнениеот StefanDragnev » Пон 11 авг 2008 15:11


Да ... сега почваме и останалите ''грозотиики'' ... :roll: :)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 11 авг 2008 15:35


колега гениален си ! :bowdown


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Пон 11 авг 2008 17:22


Абе дали ще стане както тарикатски го е направил колегата тук:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=101636&sid=4c7fcce7674477db788c19abc487c7fd

Не съм ги вадил и незнам дали ще опира тая кожа или шева при сглобката.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Вто 12 авг 2008 20:18


как се сваля това капаче на пепелника бе колеги,че ме е страх да го напъна да не вземе да се счупи??? :roll: :roll: Инъче дръжките ги боядисах със спрей черен мат-пластификатор и станаха екстра.


Потребителски аватар
StefanDragnev
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас/София

Мнениеот StefanDragnev » Вто 12 авг 2008 23:45


без страх .... :roll: ...


Потребителски аватар
Golf4tdi2001
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf4tdi2001 » Чет 14 авг 2008 12:29


ето и ефекта от това което предложи колегата :) за което му благодаря :)
Изображение


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 14 авг 2008 14:32


Голямо търкане пада по тия четворки :cry: Целите нокти са ми в черна гума ,а съм изтъркал само двете дръжки на моя.Отделно остава подлия панел на ключовете /някой правил ли го е там/.Интересно ми е Пасатите понеже са подобни вътре същото ли е положението? Иначе в Порше софия изток дръжките са 40 кинта независимо шоферски ,или не ама кат са пак от същата гума файда никва :cry:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 14 авг 2008 18:05


Rabbit_TDI написа: ...остава подлия панел на ключовете /някой правил ли го е там/... :cry:

ДА аз съм го опрявял и него,че беше надран покрай ключа.Като оправих дръжките го оправих и него че ме дразнеше адски много
А между другото се сваля волана и така се махат пластмасите покрай него, щети трябва някакъв луд камък като звезда(за който олекнах 12лв. :D )



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта