Passat B3 1989г - Смяна тампон на макферсън

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Вто 08 апр 2008 10:53


Браво пичове! И мен ме вдъхновихте с темата и се хванах и сам съмичък си ги смених, като пружините вързах с тел. А на следващия ден взаимствах скобите от вас и си направих подобни. Евала




Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Сря 09 апр 2008 10:50


Само не мен ли не ми излизат снимките от темата ?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11923
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 12 апр 2008 6:14


baibradar написа:Само не мен ли не ми излизат снимките от темата ?

Снимките са от http://bgphoto.net/ и ако има нещо проблем със сайта не излизат.


Потребителски аватар
sechko
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот sechko » Нед 20 апр 2008 0:15


може да не се ходи на стенд,само ако се бележи каде е ббил амортисйора над главиката с една чертилка около ушите на болтовете.


Потребителски аватар
nmnvento
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Първомай

Мнениеот nmnvento » Пон 21 апр 2008 18:25


В петък и аз си смених тампоните сам със скоби от арматура фи 6 ,обаче трябва малко да се внимава да не изплъзнат.Нищо друго не съм развъртвал,а само отгоре гайките на амортисьора и като е свита пружината се измъква от амортисьора.Смятам,че няма нужда от реглаж предница,защото нищо друго не се пипа освен гайките на амортисьора.Тампоните си бяха оргиналните ,но сега взех някакви си МАРСО -на латиница,незнам що за стока са.Работата със скоби е още по-лека и бърза,мисля че всеки може да се справи.Успех!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 22 апр 2008 11:26


Внимавайте само с импровизираните методи за събиране на пружините че избиват зъби понякога. Скобите са си сигурна работа никакви телове и прочие!


v_d_lazarov
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 16:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот v_d_lazarov » Сря 23 апр 2008 13:25


Мисля че подпбно скоби съм виждал в бриколаж и бяха около 15 лв. а това не е толкова много за инструмент


Потребителски аватар
teddymc
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 09 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот teddymc » Сря 23 апр 2008 14:33


v_d_lazarov написа:Мисля че подпбно скоби съм виждал в бриколаж и бяха около 15 лв. а това не е толкова много за инструмент

да последно като гледах имаше скоби за пружини при това с легла за витките, така че да не се извиват или изплъзват /нещо като 4-точково захващане на всяка от скобите/ ползват се 2 в комплект и цената беше горе-долу такава.
незабравяйте за безопасността си!


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 30 юли 2008 11:48


Само да допълня към темата:
При мен първата гайка, която е най отгоре на тампона беше кербована към стержена на амортесеора, така че неможах да я развия и се наложи да я изсека :twisted:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11923
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 31 юли 2008 21:52


mafiota написа:Само да допълня към темата:
При мен първата гайка, която е най отгоре на тампона беше кербована към стержена на амортесеора, така че неможах да я развия и се наложи да я изсека :twisted:

На мен също ми се наложи да сека, но от това че се спука стеблото от шестограма с който се държи контра и се разду, после 2 часа бой със секача. :twisted:


Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Чет 31 юли 2008 23:44


Задължително !!
Реглаж преден мост!


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 01 авг 2008 9:24


Ако не сваляш макферсона икономисваш труд ,реглаж, а времето е 15 мин. за брой.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пет 01 авг 2008 10:27


i.e.i написа:Ако не сваляш макферсона икономисваш труд ,реглаж, а времето е 15 мин. за брой.

Хайде малко светлина по въпроса.

П.П. Темата е много полезна. 6 точки :wink:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 01 авг 2008 14:24


Някъде го има написано. Преди да вдигнеш на крик, слагаш скобите (после ги донатягаш) и разглобяваш само отгоре. Има точно място да мине тампона.


Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Мнениеот specialist » Съб 02 авг 2008 18:52


Аз ще добавя, че който е със спортни пружини няма да му се наложи да ползва скобите. Пружината не е сгъната под напрежение в макферсона.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта