Passat B3 1989г - Смяна тампон на макферсън
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11923
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
baibradar написа:Само не мен ли не ми излизат снимките от темата ?
Снимките са от http://bgphoto.net/ и ако има нещо проблем със сайта не излизат.
- nmnvento
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
В петък и аз си смених тампоните сам със скоби от арматура фи 6 ,обаче трябва малко да се внимава да не изплъзнат.Нищо друго не съм развъртвал,а само отгоре гайките на амортисьора и като е свита пружината се измъква от амортисьора.Смятам,че няма нужда от реглаж предница,защото нищо друго не се пипа освен гайките на амортисьора.Тампоните си бяха оргиналните ,но сега взех някакви си МАРСО -на латиница,незнам що за стока са.Работата със скоби е още по-лека и бърза,мисля че всеки може да се справи.Успех!
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 16:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- teddymc
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 09 май 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
v_d_lazarov написа:Мисля че подпбно скоби съм виждал в бриколаж и бяха около 15 лв. а това не е толкова много за инструмент
да последно като гледах имаше скоби за пружини при това с легла за витките, така че да не се извиват или изплъзват /нещо като 4-точково захващане на всяка от скобите/ ползват се 2 в комплект и цената беше горе-долу такава.
незабравяйте за безопасността си!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11923
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
mafiota написа:Само да допълня към темата:
При мен първата гайка, която е най отгоре на тампона беше кербована към стержена на амортесеора, така че неможах да я развия и се наложи да я изсека
На мен също ми се наложи да сека, но от това че се спука стеблото от шестограма с който се държи контра и се разду, после 2 часа бой със секача.
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта