dkalfov написа:biostrong написа:малко офф относно полицайте - за тъмни стъкла ти трябва документ че са направени по някви стандарти а не че просто не е фолио щото ако нямаш сертификат че е направено съобразно ненам си кои изисквания пак могат да те спрат от движение нищо че не е фолио

добре ще им предам !!!!(имам един френд ченге с който лепихме моята и неговата кола)
опасенията на всички ви и разни сертификати и чудеса са единствено за предните стъкла,относно задните има закон-заради тираджийте,имаш ли си две редовно функциониращи странични огледала можеш да си завариш ламарина ако искаш на задните джамове(двата странични и задния)
за стоповете,то ясно че ще стане и без шкурене,защото пластмасата както казах,има много по грапава повърхност спрямо стъклото (ако се погледне през микроскоп е просто несравнимо),както и факта че ацетона от спрея разяжда макар и почти невидимо повърхностния слой на стопа и така боята се "хваща здраво" .
а отностно теорията ти за задните стъкла и полицаите, ще препоръчам на всички приятели да си махнат щорите от задния прозорец и да заварят ламарина,щом няма проблем за ламарината,а за щора има и то доста често.Вече ако пак им правят проблеми за това че нямат заден прозорец,може да си пратиш номера на ЛС,ще ти се обаждат и ти ще обесняваш на полицаите че е позволено задния централен да е затъмнен!благодаря ти предварително
