кандидата написа:Не успях да го върна изцяло в старото положение, но може да се каже, че реших проблема. Малко инструкции ако на някой му се сблъска със същата неприятност. Махате пластмасовото капаче на чистачката и развивате. При мен гайката толкова се бе разхлабила, че я развих с ръце. Първия път завих почти до края, а чистачката бе на около 80% от движението преди проблема. Реших, че съм го презавил и го разхлабих, но положението се влоши. След това го затегнах малко повече и пак пробвах. С всяко следващо движение ъгълът ставаше все по-малък докато двете чистачки не се закачиха. Накрая реших да завия гайката колкото мога. Завивах докато мога(повече от първия път). За моя изненада в това положение беше най-добре. Движението е поне на 90% и за около 1 минута работа на двете чистачки не забелязах никаква разлика в скоростта им на движение. Само най-горната лява част от стъклото не се изчиства както преди, но това не влияе на шофирането.
Колега... рамото се държи на шлици. Махаш гайката и си играеш докато не "щракне" в правилната си позиция - тя е само една. След това затягаш гайката хубаво и това е
