Голф 2 готов АБФ тракат повдигачи Готово :)

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот _NqKoI_ » Нед 26 юни 2011 16:45


Маслото е сменено.. По добре влизат скоростите. Старото масло беше като водичка :beat_butt2 .
алех929 гледам и ти си с АБФ я кажи горе доло колко ти е разхода.. Аз като го гледам някаде ми е около 10 11. Но съм със 13-ка джанта




Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот alex929 » Пон 27 юни 2011 8:06


Мойта вече е в историята но със 205/50/15 нормално градско каране 10-12 но ако се отпусна 15-16.Но аз бях с 2У кутия.За 2 години каране смених 2 съединителя и 2 предни моста(късаха се мостовете).Извън градско колкото и да съм я натиска максимум 10 но само с 100 октан бензин инъче невърви.Ти ако си с 13 цола значи и спирачки нямаш като хората помисли и за тях, че тя като тръгне една кола трябва и да спира! :beer :beer


berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот berta » Пон 27 юни 2011 14:01


alex929 написа:Мойта вече е в историята но със 205/50/15 нормално градско каране 10-12 но ако се отпусна 15-16.Но аз бях с 2У кутия.За 2 години каране смених 2 съединителя и 2 предни моста(късаха се мостовете).Извън градско колкото и да съм я натиска максимум 10 но само с 100 октан бензин инъче невърви.Ти ако си с 13 цола значи и спирачки нямаш като хората помисли и за тях, че тя като тръгне една кола трябва и да спира! :beer :beer

е кво да помисли кр-а като е с 239 повечето за 11 коня мислиш ли че е фатално :)


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот Vidol Nikolov » Пон 27 юни 2011 14:20


Ранните Кр са с 239..после явно са се осьзнали,че с 200км е нужно и адекватно спиране.Наистина помисли за спирачки,сигурността никога не е излишна


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот _NqKoI_ » Пон 27 юни 2011 16:29


За спирачките съм съгласен със всички ви :) като дадат сега заплата отдзад минавам на дискове отпред нови дискове и накладки.. После като има някой лев да мина на 15-ска джанта с хубави гуми и тогава минаване на 280мм диск отпред :beer


Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот albena_sladurana » Пон 27 юни 2011 20:21


Ще има ли поне една снимка на този Голф абф? :roll:


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот _NqKoI_ » Пон 27 юни 2011 20:38


Готов под капака го нямам снимам... ето няколко в процес на работа. На втората снимка се вижда част от старото сърце.... което се продава.. 1.6 пн гарбуратор електронен
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот alex929 » Сря 29 юни 2011 13:20


[/quote]
е кво да помисли кр-а като е с 239 повечето за 11 коня мислиш ли че е фатално :)[/quote]
Ами ако само седи в гаржа те и спирачки не са му нужни.Явно не си карал голф 2 с по големи предни дискове от 239 мм.(евентуално вентилирани) за да направиш разликата 280 мм. или 239 мм. се отразяват по добре на спирачния път, загряването на дисковете, а и ефекта от накладки които пушат като военни димки.Първите КР-и са с 239мм. после са с 256мм. а дори дизелите МК3 дето са по 90 магарета са с 256мм. това да не означава, че трябва да изтеглят всички КР-и да им сменят спирачната система? Много смешно ще се получи (невъзможно) при това.И защо MK2 G60 е с 280мм. дискове отпред?Може би за грандоманщина или разкош!!!!!


berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот berta » Сря 29 юни 2011 19:36


alex929 написа:

е кво да помисли кр-а като е с 239 повечето за 11 коня мислиш ли че е фатално :)[/quote]
Ами ако само седи в гаржа те и спирачки не са му нужни.Явно не си карал голф 2 с по големи предни дискове от 239 мм.(евентуално вентилирани) за да направиш разликата 280 мм. или 239 мм. се отразяват по добре на спирачния път, загряването на дисковете, а и ефекта от накладки които пушат като военни димки.Първите КР-и са с 239мм. после са с 256мм. а дори дизелите МК3 дето са по 90 магарета са с 256мм. това да не означава, че трябва да изтеглят всички КР-и да им сменят спирачната система? Много смешно ще се получи (невъзможно) при това.И защо MK2 G60 е с 280мм. дискове отпред?Може би за грандоманщина или разкош!!!!![/quote]
специално АЗ имам много голям опит със спирачките, защо ?
Защотто съм карал с 239
След което съм си ги преправил на 280 мм
и 3-тото което е 1ния ми голф е с 4бутален Hispec Пак на 280 мм
Най съм доволен от 280 мм оригиналните много приятно спира като нова кола,но там съм махнал и кантара на задния мост,
а 4буталните са с накалдки GREENSTUFF и спира по зле,но има едно предимство че колко и да спирам от 180 не загреват :)


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот alex929 » Чет 30 юни 2011 6:14


специално АЗ имам много голям опит със спирачките, защо ?
Защотто съм карал с 239
След което съм си ги преправил на 280 мм
и 3-тото което е 1ния ми голф е с 4бутален Hispec Пак на 280 мм
Най съм доволен от 280 мм оригиналните много приятно спира като нова кола,но там съм махнал и кантара на задния мост,
а 4буталните са с накалдки GREENSTUFF и спира по зле,но има едно предимство че колко и да спирам от 180 не загреват :)[/quote]
Е тогава какво се чудиш, че съвтвам колегата да смени спирачната система?
А може би искаш да се похвалиш ти какво си сложил.
И за твоите 4 бутални апарати ако искаш да осетиш наистина как работят трябва да смениш и спирачната помпата. :beer


berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот berta » Чет 30 юни 2011 8:47


няма кво да я сменям на тея другите 280 мм също не е сменяна и ефекта си е поразителен :) всичко е въпрос на накладки


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот alex929 » Пет 01 юли 2011 7:40


Жокер помпа от Т4.


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот _NqKoI_ » Съб 16 юли 2011 21:23


Колеги :) още не съм сменил ремъците... Но днеска като огледах и видях че е омаслено доло на коляновия вал. Питането е следното как мога да законтря коляновия вал, и мога ли да объркам нещо когато слагам зъбното колело :beer :beer Та после когато зацепвам агренажния ремък всички белези да са си на място :)


berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот berta » Съб 16 юли 2011 23:01


дарпаш рачната,слагаш на скорост и отвърташ :)


Потребителски аватар
_NqKoI_
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
Автомобил: Golf 2
Двигател: ABF
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 2 готов АБФ

Мнениеот _NqKoI_ » Съб 23 юли 2011 16:45


Помощ колеги... Та търся ключ за ролката на агренажния ремък . и из нета нищо немога да издиря
Едит говоря за ролката от първия ред
http://kanex.bg/shop/avtochasti/p/obtiajni-rolki/VOLKSWAGEN/GOLF+III/GOLF+III+2.0I+GTI+16V/%2808%4092+-+08%4097%29/%D0%CE%CB%CA%C8+%C4%C2%C8%C3%C0%D2%C5%CB+%40+%C4%C8%D1%D2%D0%C8%C1%D3%D6%C8%DF&ln=bg



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта