
Обучаване нa ключове с VAG-COM
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
Дa товa тaм което си огрaдил е ПИН кодa.Aз лично пробвaх нa моятa със грешен пин и нямaх никaкъв проблем,просто лaмпичкaтa с ключa не зaпочвa дa мигa и не влизaш в имобилaйзерa
моятa е пaсaт 2001г.

-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:08
- Автомобил: Skoda Superb 2.8 V6 30V
- Двигател: AMX
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
phantom_ написа:Дa товa тaм което си огрaдил е ПИН кодa.Aз лично пробвaх нa моятa със грешен пин и нямaх никaкъв проблем,просто лaмпичкaтa с ключa не зaпочвa дa мигa и не влизaш в имобилaйзерaмоятa е пaсaт 2001г.

Успех и поздрави

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
Как да извлека ПИН кода от Километраж за МК5/6 ,километража е (таблото) е купено без Код?
Някой ,ако има инфо
Някой ,ако има инфо
- actros1846
- Мнения: 458
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
- Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: Кичево
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
И аз да се запиша. Имам едно питане към колегата Aprilia. Взех си табло втора ръка което е с цял фис и вграден имобилайзер, моето табло също е с вграден имобилайзер. Колата има само един ключ който си работи с моето табло. Поради дефект в таблото ми се налага да го сменя та този ключ мога ли да го обуча към новото табло. Имам Ваг Тахо, но още не съм работил с него понеже е на настолен компютър, а времето е доста гадно. Та на въпроса ако успея да изкарам пин кода на новото табло ще мога ли да обуча ключа към него за да мога да паля и още нещо направих си резервен ключ и взех едната ампула от старата ми кола. Колата е Ауди А4 Б5 1.9 TDI AFN 99г.
- actros1846
- Мнения: 458
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
- Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: Кичево
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
[quote="actros1846"][/quote]
Да направих го само че пак си е само с един ключ от старото Ауди не ще да се обучи към този имобилайзер.
Да направих го само че пак си е само с един ключ от старото Ауди не ще да се обучи към този имобилайзер.

- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
Извинявам се за баналното питане за Голф 3 как стават нещата ? Имам кабел и софтуер 12.12.0 . С този кабел ако си кача vag commander мога ли да видя какъв ми е пина за обучение на ключовете ? Ако има някакви хитрини при по старите коли моля споделете малко информация. Благодаря.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
Здравейте искам да попитам,колата ми е голф 4 дизел,2002 година с километраж имо3 ,повреди се не светят лампите и колата пале и изгасва,даже стрелките блокираха ,намерих друго табло с един и сащ номер само 4е едното е на мотометер а другото на вдо ,не мога да про4ета пин кода нямам достъп до таблото за да го про4ета,слагам другото табло вси4ко работи но пали и изгасва защото не е адаптирано,мога ли по някакъв на4ин да го адаптирам без да знам пина на старото табло защото нямам връска до него няма ток
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
lapata79 написа:Здравейте искам да попитам,колата ми е голф 4 дизел,2002 година с километраж имо3 ,повреди се не светят лампите и колата пале и изгасва,даже стрелките блокираха ,намерих друго табло с един и сащ номер само 4е едното е на мотометер а другото на вдо ,не мога да про4ета пин кода нямам достъп до таблото за да го про4ета,слагам другото табло вси4ко работи но пали и изгасва защото не е адаптирано,мога ли по някакъв на4ин да го адаптирам без да знам пина на старото табло защото нямам връска до него няма ток
От моя опит с таблата и обучаването на ключовете за голф 4, когато сложиш ново табло,което не е обучено, колата пали и след секунда (приблизително) гасне. За да адаптираш таблото задължително ти трябва пин кода.
Имаш ли ВАГ КОМ и ще можеш ли да се справиш с обучаването сам?
Пин кода на таблото може да ти го извади ключар срещу съответната сума

На мен не ми хареса цената, която ми обявиха и си купих VAG COMMANDER 1.4 (50лв. но си търсих софтуера сам), с който си извлякох пин кода на моите табла, както и на таблата на няколко познати.
Edit: За да обучиш табло на голф 4 ти трябва само пин кода на таблото, което ще обучаваш. Ако ще слагаш новото табло пин кода на старото не е нужен. (при имо 2 е така, предполагам, че и при имо 3 ще е същото)
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
казват 4е при имо3 ти трябват и двата пин кода,а аз не мога да извлека на старото табло то буквално е изгоряло и не функционира,не ме допуска да му извлека пина,поставих новото което е втора ръка то функционира нормално но не може да запали щом не е обу4ено,за това питам,без пина на старото табло дали ще стане или нямам шанс ,и има ли на4ин,na на новото пина ми даде да го извлека имам го
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
Здравей колега,
пина на старото не ти трябва. Трябват ти нови ампули (транспондер) за IMO3. Тези които са включа. Това са еднократно програмируеми ром памети, които няма да паснат с новото табло. Ето ти нещо за четене за тях.
Поздрави Вассето!
P.S.Ако пък уцелиш кодираната информация в транспондера да съвпадне с новото табло то отиди веднага да пуснеш тото!
пина на старото не ти трябва. Трябват ти нови ампули (транспондер) за IMO3. Тези които са включа. Това са еднократно програмируеми ром памети, които няма да паснат с новото табло. Ето ти нещо за четене за тях.
Поздрави Вассето!
P.S.Ако пък уцелиш кодираната информация в транспондера да съвпадне с новото табло то отиди веднага да пуснеш тото!
- Прикачени файлове
-
- megamos_cr.pdf
- (72.4 KиБ) Свален 203 пъти
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
благодаря колега,щом казваш 4е не е нужен пина на старото табло,зна4и ще се опитам да се справя
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
Няма нищо сложно. Процедурата съм я следвал от тук:
За Пассат
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Key_Matching_(Cluster)
За Голф:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_ECU_Swapping#Engine_Control_Unit_.28ECU.29_Swapping_.28USED_ECU.29
До колкото виждам има и филм.
Поздрави Вассето!
За Пассат
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Key_Matching_(Cluster)
За Голф:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_ECU_Swapping#Engine_Control_Unit_.28ECU.29_Swapping_.28USED_ECU.29
До колкото виждам има и филм.
Поздрави Вассето!
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 20 апр 2012 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
Здравейте,колеги. Имам проблем със имобилайзера на шкодата на баща ми. Става въпрос за шкода фабия 2002г. Проблемът се състой в това ,че лампата на имобилайзера мига и не разпознава ключа и не мога да запаля (пали но изгасва веднага). Незнам дали е съвпадение,но проблемът се появи след като опитах да запаля с резервният ключ. После пробвах да запаля с основният ключ,но пак не се получи.
След като изчетох цялата тема разбрах че при смяна на таблото се прави обучение на ключовете. При мен таблото е сменяно и предполагам са обучили само единият ключ. Въпросът е когато съм опитал да паля с необучен ключ(ако наистина е така ,резевният не съм го ползвал никога),след това,ще мога ли да запаля с обучения. Да не би проблемът да е от това,че съм "шашнал" компа с необучен ключ или просто е съвпадение.
Разполагам само с ваг ком,утре мисля да пробвам какви грешки ще излязат. Доколкото разбрах,ако се налага обучение няма да мога да го направя без пин ,а аз го нямам и нямам тази програма с която мога да го извлека.
Четох,че и проблемът може да се дължи на кабела,който свързва четеца с таблото или студени спойки в самото табло. Ако е така дали,ще ми го изкара като грешка.
Благодаря предварително.
След като изчетох цялата тема разбрах че при смяна на таблото се прави обучение на ключовете. При мен таблото е сменяно и предполагам са обучили само единият ключ. Въпросът е когато съм опитал да паля с необучен ключ(ако наистина е така ,резевният не съм го ползвал никога),след това,ще мога ли да запаля с обучения. Да не би проблемът да е от това,че съм "шашнал" компа с необучен ключ или просто е съвпадение.
Разполагам само с ваг ком,утре мисля да пробвам какви грешки ще излязат. Доколкото разбрах,ако се налага обучение няма да мога да го направя без пин ,а аз го нямам и нямам тази програма с която мога да го извлека.
Четох,че и проблемът може да се дължи на кабела,който свързва четеца с таблото или студени спойки в самото табло. Ако е така дали,ще ми го изкара като грешка.
Благодаря предварително.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
Пробвал съм при голф 4 (иммо 2). Колата пали и загасва с необучения ключ. След това обаче с обучения пали, но малко по-трудно. Когато се опиташ да палиш с необучен ключ ти набива грешка за опит за палене с необучен ключ или нещо подобно. Щом имаш ВАГ КОМ закачи я и виж какви грешки дава.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 20 апр 2012 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM
Оправи се,след като изчистих грешката.Беше ето тази:
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
После пробвах пак да запаля с резервния и отново блокира. И докато не се изчисти грешката не може да се запали с основният ключ. Явно проблемът е,че не са ги обучили и двата ключа,когато са сменяли таблото.
Благодаря отново ,за съдейстивието.
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
После пробвах пак да запаля с резервния и отново блокира. И докато не се изчисти грешката не може да се запали с основният ключ. Явно проблемът е,че не са ги обучили и двата ключа,когато са сменяли таблото.
Благодаря отново ,за съдейстивието.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта