Преден капак със амортИсЬорчета за голф 3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 15 мар 2008 22:27


Нали се сещаш, че калника отгоре дето са хванати болтовете лежи върху малкщо по - дебелшката ламарина на коша. :) :roll:




Потребителски аватар
ivan20071983
Мнения: 157
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 23:44
Автомобил: Passat
Двигател: AHL
Местоположение: Бургас

Мнениеот ivan20071983 » Съб 15 мар 2008 22:29


ми голф 3 грешката е моя колеги под теникето има нещо друго незнам какво е и затова ми се е сторило че е дебело извинявам се


Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

Мнениеот rapo_vd » Съб 15 мар 2008 22:44


ivan20071983 написа:Аз днеска побих моя калник и дебелината беше поне 5мм ако не и повече. Нещо май не ми е ясно сега трябва да правя резба в тая дупка или трябва да е по голяма за да си минава свободно болта.Още нещо как да махна подкалника за да навия гайка ако трябва да се слага.
На колегата колата му е бронирана. :D


kipi
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kipi » Нед 16 мар 2008 10:37


4oroi4o написа:Колко пари са амортесьорчетата?


Ех не се научихте - АмортИсьори!


dimi_5
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

амортисьор

Мнениеот dimi_5 » Нед 16 мар 2008 11:52


Знам, че това го дъвчем отдавна, аз си го направих така или иначе, но въпроса ми е към тези които са го дупчили калника. Как са закрепили ябълковидния болт? С гайка или просто са пробили плътна дупка и са го навили в нея? За да се направи резба и да разчитаме на нея, 5 мм. не са достатъчни според мен. А и да махнете пласмасовия подкалник пак нямате достъп за да сложите гайка. Аз монтирах ябълковидния болт на мястото на тампона с шайба отдолу (тънка) и шайба от горе с по-голяма периферия и по-дебела.


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Нед 16 мар 2008 16:43


лично аз направих плътна дупка и навих болта без гайка или нещо друго


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Нед 16 мар 2008 19:41


VW`VENTO написа:лично аз направих плътна дупка и навих болта без гайка или нещо друго
аз не бих разчитал само на това несериозно е


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Пон 17 мар 2008 0:20


Добре де като пробиете калника, няма ли да тръгне ръжда :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 17 мар 2008 0:43


Ако разкарам тази планка между болтовете какво губя?
Изображение
Иначе не ми се побират амортисьорите

Последна промяна от Winner25 на Съб 29 мар 2008 18:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Пон 17 мар 2008 9:39


аз съм сложил амортисьорите плътно във външната част на калника понеже ми издуват капака като го затворя,затова ги сложих максимално навън за да не му пречат


Потребителски аватар
kappo
Мнения: 425
Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот kappo » Пон 17 мар 2008 10:30


Бравооо,евала и аз така направих,стъпка по стъпка и резултата е cool 8)


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Вто 18 мар 2008 11:39


Имах проблеми с ...ъъъ...СНИМАЧНАТА ТЕХНИКА...

До довечера ще пусна снимка 1000%... извинявам се за забавянето :oops:


@valyo_v с флашка (плашка) прикрепена с преходник към струг ги смалихме резбите.

Иначе става и с плашка и менгеме. :idea:
(и масълце...)


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Вто 18 мар 2008 16:41


deyan_petrov написа:
VW`VENTO написа:лично аз направих плътна дупка и навих болта без гайка или нещо друго
аз не бих разчитал само на това несериозно е

моето е така отдавна и за сега нямам никакъв проблем.Посто като дупчиш калника,трябва да го продупчиш на мястото дето се пада гредата от долу


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Сря 19 мар 2008 0:52


Ето макар и с закъснение(за което се извинявам):
Изображение

Golf2...


Потребителски аватар
nasko79
Мнения: 176
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nasko79 » Сря 19 мар 2008 10:57


Колега мерси за снимката но да попитам нети ли надигат аморт. капака защото на 2та разтоянието което остава м/у него и калника е по малко от на 3те и когато наложих аморт. при мен повдигаше и трудно се затваряше капака.Ако имаш снимка насрещно качи и нея



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта