swifter написа:
Голямо изображениеТова е схема на пиновете на компира.
Намели някой твой приятел, разбилащ, поне малко от "ток и жици".
А19 е трип компютъра(МФА-то).
А35 е списък на пиновете на еку-то.
А35-пин 27 - инфо за разхода.
Като махнеш кората под предния прозорец ще видиш компютъра(голямо правоъгълно нещо с една голяма букса).
От вътрешната страна на буксата е "закопчалката". Бъркаш под прозореца, хвашаш "закопчалката" на буксата и дърпаш към купето два пъти.
Първия път избутва малко буксата навън, на второто щракване излиза цялата.
Като я обърнеш ще видиш номерата на пиновете. Монтирана буксата е обърната, т.е.
123456, номерата са с главата надолу. Режеш свинската опашка, намираш къде е палеца на капачката, натискаш го и плъзгаш навън, докато видищ кабелите.
При мен, без да откачам буксата, 27 пин с пада на горния ред(има три кабела, един до друг, после има празни места). Броиш 1,2,3 кабела - на следващото място е пин 27.
Има гумено уплътнение(тапа) - трябва да я махнеш за да освободи масто за кабела(можеш и през нея да пъхнеш кабел, но е разправия).
След като махнеш тапата може да пробвааш дали е работи, като закачиш пак буксата на компа, прокарваш кабел от пин27 до виолетовия към таблото.
Проверяваш кабела от страната на компа да не падне(лепни го с изолирбанд да на шава много).
Даваш контакт, натискаш МФА на лостчето, връщаш контакта и пак на контакт.
Тряба разхода да ти покаже 00.0. Палиш и виж резултата. Като форсираш двг. - колкото са оборотите - толкова раход трябва да даде. 2000об - 2.00 и т.н.
На празен ход - 0.8 (0.7, 0.9) - тям някъде.
Ако работи - гасиш.
Намираш стара евро-букса или подобна със същия размер клемички(пинове). Тя е за кабела от страната на компа. Свързваш клемата(женска е) с кабелчето което ще прекараш. На извадена ЕКУ-букса пъхаш вътре в свободното място докато щракне. Монтираш обратно капачкота на буксата, слагаш свинска опашка, закачаш буксата.
Прекарваш кабела до бушониерата и връзваш.
Натък ... си знаеш.
П.С. Дано съм ти помогнал.

Update:
http://swifter2.hit.bg/golf/pindata_vw.pdfИнформация за пиновете и илюстрации на буксите. (Голф, Поло, Венто, Корадо, Транспортер, Пасат, Шаран,...)