zelkata_ok1_ написа:аз две години карам след процедурата без да сменям тази гумичка
Това е за информация на колегите, при които е запекла и не си върши функциите за които е предназначена.
В крайна сметка се оказа, че при мен насичането на чистачките не е от механизма и те първа ще се чудя и търся каква е причината.
в събота спасих едно поло от блокиране на чистачките при него процедурата е по-лесна 

Отне ми 4-5 часа и доста нерви, ама ги изчистих, едното рамо толкова се беше спекло, че се наложи да блъскам с чук за да го изкарам.,после го изшкурих до блясък и смазах с молибденова грес и двете. Сглобяването по обратният ред, само дето сега тази пластмаса не ще да слегне хубаво, има малко луфт, иначе се вади лесно.

с 1 скоба за лагери и с чука стана работата както и с wd40.Кората я почистихме добре както и под стъклото.При мен затягаше повече дясното рамо за разлика от на останалите колеги
ето и малко снимки 




После на тезгяха е по-лесно.