защото въртейки едната не се премества снопа или линията наляво надясно.а от другата се мести нагоре надолу.фара е сглобен преди 1 ден и всичко е здраво,но не се мести снопа наляво и надясно

kr1s0 написа:колеги на пасат Б3 едната врътка е за регулиране нагоре надолу,а другата за ляво дясно нали ?
защото въртейки едната не се премества снопа или линията наляво надясно.а от другата се мести нагоре надолу.фара е сглобен преди 1 ден и всичко е здраво,но не се мести снопа наляво и надясно
kr1s0 написа:абсолютно закачено е всичко преглеждах го пак,но не мърда.или аз поне не виждам да се мести линията или репера ?![]()
къде да гледам,за да отчета преместване и да ги наглася,защото имам опасения,че левият ми фар свети доста вляво(поне 3-4метра виждам отстрани на автомобила си)
xploid91 написа:В почти всички сервизи могат да ти ги регулират. Удоволствието е само 5лв.
stil написа:В някой сервизи регулировката на фаровете се прави безплатно, но по-любознателните могат да си я направят и сами:
1. Намира се хоризонтална площадка с вертикална стена.
2. Автомобилът се позиционира на разстояние L не по-малко от 5m от стената.
3. Измерват се разстоянията L, А и H (спрямо центъра на фара).
4. По формулата се изчислява h.
5. Върху вертикалната стена с тъмна боя или въглен се разчертават реперите така, както е дaдено на фигурата.
6. Включват се фаровете на къси светлини.
7. С помоща на регулировъчните винтове на всеки един от фаровете граничната линия между светлото и тъмното петно на фаровете трябва да съвпадне с така начертаните репери.
Забележка: За да се получат задоволителни резултати измерванията трябва да се направят с точност до 1sm при добра тъмнина.
mod edit: vaskoto1
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта