
Може да има джанти с различна ширина и еднакво ЕТ както и обратно.

JC написа: ... ако са ми точни сметките в късният час
pe6kata написа:JC написа: ... ако са ми точни сметките в късният час
точни са![]()
много не е по темата, но поне е полезно...
иначе за отзад ет25, 7.5 же е буквално на косъм да не опре в ръба на подкалника, и то при 205 гума, която е леко тясна за тази ширина на джантата(височината не я уточнявам, както и цолажа, приемаме че външния диаметър на гумата е както оригинално). Това може да се ползва като ориентир за лимита при който гумата да не опира в калника.
Следващата стъпка е да се отреже тоя ръб, към 1см е, а по-следващата е преработка на веждите.
pe6kata написа:това че колата ти е като бъги и гумите не стигат до калниците е друг въпрос. То в този случай може да сложиш каквито си искаш джанти, говоря когато гумата влезе в калника, било то чрез окачване или от претоварване в комбинация с неравност.
Winner25 написа:п.п дайте идеи за цвят на спирачни апарати. Колебая се между жълто и червено
DoH_KuXoT написа:Winner25 написа:п.п дайте идеи за цвят на спирачни апарати. Колебая се между жълто и червено
DoH_KuXoT написа: червен металик както е колата
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта