Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Пон 04 апр 2011 1:35


ЕТ е фиксирано към средата на джантата. Тое разстоянието между равнината минаваща през средата на джантат и равнината на главината :)
Може да има джанти с различна ширина и еднакво ЕТ както и обратно.
Изображение




Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Пон 04 апр 2011 2:05


Разбрах го :D :beer

Тоест ако сложа джанти 9J с ЕТ25 те ще са с 44.75мм по изнесени от сегашните ЕТ 38 и 6.5J спрямо калника ...
Разликата в ЕТ е 13мм и 2.5 е разликата в инчове , а именно 63.5мм, делим ги на две= 31.75+13мм от разликата в ЕТ =44.75мм
...с 9те ще ги изнеса два пъти грубо казано повече отколкото сега с 20мм фланци ... ако са ми точни сметките в късният час :D


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 04 апр 2011 8:35


аз съм с четири 9J et18 отзад + 25мм фланци. Отвсякъде гумите ми стърчат извън веждите. По-стабилен пасата ми не е бил никога. Гумите зимните са 205/45 16" , летните 195/45 16".
п.с. обаче при големи подскоци по магистралата задните гуми закачат леко, когато съм с 3-4 човека в колата. Но и това ще се коригира скоро :beer
п.с. много сте се разписали по темата :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Пон 04 апр 2011 10:20


JC написа: ... ако са ми точни сметките в късният час :D


точни са :да:

много не е по темата, но поне е полезно...

иначе за отзад ет25, 7.5 же е буквално на косъм да не опре в ръба на подкалника, и то при 205 гума, която е леко тясна за тази ширина на джантата(височината не я уточнявам, както и цолажа, приемаме че външния диаметър на гумата е както оригинално). Това може да се ползва като ориентир за лимита при който гумата да не опира в калника.

Следващата стъпка е да се отреже тоя ръб, към 1см е, а по-следващата е преработка на веждите.


Потребителски аватар
ogo93
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 12 мар 2010 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот ogo93 » Пон 04 апр 2011 10:34


Winner25 написа:Тези дни реших да пробвам как стоят летните джанти :)
ИзображениеИзображение
Още малко да се стопли и ги слагам :banana




Тук е 60/40 нали?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 04 апр 2011 13:20


pe6kata написа:
JC написа: ... ако са ми точни сметките в късният час :D


точни са :да:

много не е по темата, но поне е полезно...

иначе за отзад ет25, 7.5 же е буквално на косъм да не опре в ръба на подкалника, и то при 205 гума, която е леко тясна за тази ширина на джантата(височината не я уточнявам, както и цолажа, приемаме че външния диаметър на гумата е както оригинално). Това може да се ползва като ориентир за лимита при който гумата да не опира в калника.

Следващата стъпка е да се отреже тоя ръб, към 1см е, а по-следващата е преработка на веждите.


при мен не е така, аз карах 7,5 ет20 отзад със същите фланци 25мм и не ми е опирало никога. Почна да опира като сложих 9-ки със същите фланци


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Пон 04 апр 2011 14:21


това че колата ти е като бъги и гумите не стигат до калниците е друг въпрос. То в този случай може да сложиш каквито си искаш джанти, говоря когато гумата влезе в калника, било то чрез окачване или от претоварване в комбинация с неравност.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Пон 04 апр 2011 21:01


ogo93 написа:Тук е 60/40 нали?

На последните снимки е доста по-ниско от 60/40 но не мога да кажа колко точно :)
На тази снимка е с пружини 60/40
Изображение

А тук е със сток окачване :Mr Green Fun
ИзображениеИзображение


п.п дайте идеи за цвят на спирачни апарати. Колебая се между жълто и червено :roll:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 04 апр 2011 21:57


pe6kata написа:това че колата ти е като бъги и гумите не стигат до калниците е друг въпрос. То в този случай може да сложиш каквито си искаш джанти, говоря когато гумата влезе в калника, било то чрез окачване или от претоварване в комбинация с неравност.

че е бъги бъги е , ама съм паркирал така, че някое от задните колела да е сгънато на максимум, до противоударните тампони, със 7,5 J със 25мм фланци и не ми опира във задните вежди, ет- 20, фактически става ет - 5 (минус 5)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 04 апр 2011 21:59


Winner25 написа:п.п дайте идеи за цвят на спирачни апарати. Колебая се между жълто и червено :roll:

червен металик както е колата :012:


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Пон 04 апр 2011 22:49


DoH_KuXoT написа:
Winner25 написа:п.п дайте идеи за цвят на спирачни апарати. Колебая се между жълто и червено :roll:

зависи какво жълто...аз направих грешка да си боядисам барабаните жълти..и гледката е сеедно някое куче има диариа и ти е осрало барабаните :mrgreen: по добре червено


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Пон 04 апр 2011 23:47


Става въпрос за класическите жълт и червен цвят в който се боядисват спирачни апарати :)

DoH_KuXoT написа: червен металик както е колата :012:

Това също е вариант :)


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Вто 05 апр 2011 0:40


На еднакво разстояние ли са калниците-веждите от гумата при седана и комбито на В4та...
Имам чувството, че при комбито гумите влизат по-навътре .... явно е заблуда но ...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 05 апр 2011 9:07


не знам само до колко може да се вярва на това

пасат седан Колея передняя 1480 мм
Колея задняя 1420 мм

пасат комби Колея передняя 1479 мм
Колея задняя 1422 мм


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 05 апр 2011 13:51


последната щуротия, която измислих е да вкарам шапки на крушките с емблема на VW от голф 5 :mrgreen:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта