


Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
фактически трябва да сложа по дебели проводници от алтернатора до релетата и от тиях до фаровете?а к каква дебелина трябва да са.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12126
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Аз сложих 2,5кв.мм няма проблем
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
За 1 час ги сварзах по схемата и станаха много добре разликата в светлината е очевидна.Благодаря на колегата за положения труд да качи така подробно инфо.
..


- pach0
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана/София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
тази схема става ли за голф3 - Двусекционен фар
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Това е схемата за двусекционните фарове.
NovobranecGT написа:
- pach0
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана/София
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Мерси много колега а от каде да взема релета и за какви да питам 

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
pach0 написа:Мерси много колега а от каде да взема релета и за какви да питам
прочети статията от 1 стр, и ще разбереш!
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
При мен е малко по друга ситуациата.
-Един приятел с Голф 2 CL 1.6 Д. с 2 фара си сложи 80 ватови крушки и за 1 седмица ми се стопи копчето.
-Аз съм с Голф 2 GTI 1.8 с 4 фара. Сложих си 90/100 ватови крушки на големите фарове и 100 ватови на малките и една година нямам никакви проблеми. Не съм изменял инсталацията по никакъв начин. Разликата между напреженията от акумулатора и замерено под товар на дълги на самата крушка е 0.2 волта. Възможно ли е като съм GTI да имам някакви заводски релета, защото бушониерата ми е почти пълна, пък на моя приятел има 2-3 релета на кръст?
-Един приятел с Голф 2 CL 1.6 Д. с 2 фара си сложи 80 ватови крушки и за 1 седмица ми се стопи копчето.
-Аз съм с Голф 2 GTI 1.8 с 4 фара. Сложих си 90/100 ватови крушки на големите фарове и 100 ватови на малките и една година нямам никакви проблеми. Не съм изменял инсталацията по никакъв начин. Разликата между напреженията от акумулатора и замерено под товар на дълги на самата крушка е 0.2 волта. Възможно ли е като съм GTI да имам някакви заводски релета, защото бушониерата ми е почти пълна, пък на моя приятел има 2-3 релета на кръст?

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
alex_zazy написа:При мен е малко по друга ситуациата.
-Един приятел с Голф 2 CL 1.6 Д. с 2 фара си сложи 80 ватови крушки и за 1 седмица ми се стопи копчето.
-Аз съм с Голф 2 GTI 1.8 с 4 фара. Сложих си 90/100 ватови крушки на големите фарове и 100 ватови на малките и една година нямам никакви проблеми. Не съм изменял инсталацията по никакъв начин. Разликата между напреженията от акумулатора и замерено под товар на дълги на самата крушка е 0.2 волта. Възможно ли е като съм GTI да имам някакви заводски релета, защото бушониерата ми е почти пълна, пък на моя приятел има 2-3 релета на кръст?
Ако някой не е слагал допълнително, не....
- martin_ganev
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
здравеите колеги аз съм с Osram Night breakar+90% осветяемост и сам доволен от тях е можепе и по добре да свеят но и така не е лошо.но пак несветят както други които сам виждал.ходих на реглаж на фаровете ж пежо сервиз (12лв за 2 фара)и е добре доло горе.
- zzzzzzz
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
- Автомобил: Golf Mk3
- Двигател: ADD
- Местоположение: Димитровград
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Колеги и аз си сложих релета, но не мога да разбера защо релето за късите издържа едно палене и след това пали чак на другия ден? Някой да дава акъл, че моя даде накъсо....
Последна промяна от zzzzzzz на Съб 09 май 2009 17:11, променено общо 1 път.
- sawior
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Аз съм мерил мойто - 13.55 загасени фарове - 13.36 запалени фарове
:):):) 


- peikovi1994
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .
От днес и аз съм с релета.Повишението на напрежението е:
преди 11.35 ;след 13.65 . Да видим само дали тази лампа
в ключа няма да прави проблем (за В 3 ).Жалко, че няма
скоро да карам по тъмно да видя как са,но мисля ,че
разликата ще има.Много полезна тема !Благодарности
на всички ,които са дали мнения!
преди 11.35 ;след 13.65 . Да видим само дали тази лампа
в ключа няма да прави проблем (за В 3 ).Жалко, че няма
скоро да карам по тъмно да видя как са,но мисля ,че
разликата ще има.Много полезна тема !Благодарности
на всички ,които са дали мнения!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта