Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- belia_85
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 28 мар 2013 3:01
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: 1.6 mn
- Местоположение: Dimitrovgrad
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
МНОГО МНОГО МНОГО БЛАГОДАРЯ
- valkodav
- Мнения: 138
- Регистриран на: Пет 31 авг 2012 20:39
- Автомобил: VW Golf 3 TD
- Двигател: aaz 1993
- Местоположение: Сливен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Днес и аз се заиграх с това парно, но ми се видя сложно да махна желязната греда и клапите ги направих с ламаринка+силикон! Времето ще покаже дали съм постъпил правилно ! 

- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги искам да питам нещо относно въздуховодите на голф 3.
Става въпрос за този от пред.
Хмм... я да видя как да го обясня че да ме разберете
Зад CD-то има един голям черен тройник (за ляво, дясно и централно духане)под него има един бял които се захваща само с 2 пластмасови гайки от ляво и дясно.
Та този белия има ли някакво уплътнение при снадката с клапите ?
Точно там дето му е отвора които ляга на кутията с клапите има правоъгълен (улеи или отвор за нещо като гумену уплътнение)та там стои ли нещо или е снадка пластмаса с пластмаса?
Там където са 2-те гайки е прилепнало добре но в долния край е отворило и духа
Става въпрос за този от пред.
Хмм... я да видя как да го обясня че да ме разберете

Зад CD-то има един голям черен тройник (за ляво, дясно и централно духане)под него има един бял които се захваща само с 2 пластмасови гайки от ляво и дясно.
Та този белия има ли някакво уплътнение при снадката с клапите ?
Точно там дето му е отвора които ляга на кутията с клапите има правоъгълен (улеи или отвор за нещо като гумену уплътнение)та там стои ли нещо или е снадка пластмаса с пластмаса?
Там където са 2-те гайки е прилепнало добре но в долния край е отворило и духа

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Тази бялата част отдолу има кука която се закача към частта с клапите, а в горната част се захваща с двете пластмасови гайки. И да има уплътнение гумено тънко точно за в улея.
В горната част към тройника оригинално има дунапрен.
В горната част към тройника оригинално има дунапрен.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Ехх знаех си че трябва да има нещо за захващане от долу но явно майстора които ми смени радиатора го е счупил или изхвърлил както много други части
Днес пак я свалих сложих дунапрен дори и оправих малко клапите че майстора явно ги е правил на няколко ракии
-----------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------
Ето как да се облепят клапите без да се сваля цялото табло:
В моя случай аз не съм ги облепял защото бяха ремонтирани преди доста време но процедурата е същата (а именно хващаш и трошиш
)
Като за начало се сваля всичко дет може да се свали от таблото

После трябва да свалим централния въздуховод:
Тои се държи отпред на 2 щипки и отзад на 2 планки (при мен бяха счупени).
Планките се падат точно над снадките с страничните въздуховоди.
Ето това са предните щипки:

Ето ги и на свалено за да добиете представа как се отварят (общо взето дърпаш предната част на щипката към теб и натискаш въздуховода на долу)



Ето и снимка на една от задните планки:

(За да го да извадим трябва да отделим страничните въздуховоди от него.
Номера става с дърпане
Десния го изваждаме за да не ни пречи.)
След като разкачим въздуховода го избутваме на дясно (със серия от завъртания и малко псувания
) за да не ни пречи.
Като го махнем от долу се показва втората част на централния въздуховод:

Както каза колегата над мен тя се държи на 2 пластмасови гайки от ляво и дясно и на някаква щипка долу която липсваше при мен.

Ето гайките:


След като го разкачим отново по същия начин го избутваме на страни или направо го изваждаме от към долната жабка за да го ремонтираме ако има нужда:



И вече имате достъп до клапите:

С помощта на врътките ги отворете, затворете за да имате достъп до останалите клапи.
После по обратния ред сглобяваме нещата
П.П: За разглобяването са ви нужни: крастата отвертка, ключе 10 (по възможност по късо), ключе 8 за долната част на жабката и права отвертка или нож за да изкормите елементите по таблото
Е и една студена
също помага но да не се прекалява щото работата ще тръгне на зле 

Днес пак я свалих сложих дунапрен дори и оправих малко клапите че майстора явно ги е правил на няколко ракии

-----------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------
Ето как да се облепят клапите без да се сваля цялото табло:
В моя случай аз не съм ги облепял защото бяха ремонтирани преди доста време но процедурата е същата (а именно хващаш и трошиш

Като за начало се сваля всичко дет може да се свали от таблото


После трябва да свалим централния въздуховод:
Тои се държи отпред на 2 щипки и отзад на 2 планки (при мен бяха счупени).
Планките се падат точно над снадките с страничните въздуховоди.
Ето това са предните щипки:

Ето ги и на свалено за да добиете представа как се отварят (общо взето дърпаш предната част на щипката към теб и натискаш въздуховода на долу)



Ето и снимка на една от задните планки:

(За да го да извадим трябва да отделим страничните въздуховоди от него.
Номера става с дърпане

След като разкачим въздуховода го избутваме на дясно (със серия от завъртания и малко псувания

Като го махнем от долу се показва втората част на централния въздуховод:

Както каза колегата над мен тя се държи на 2 пластмасови гайки от ляво и дясно и на някаква щипка долу която липсваше при мен.

Ето гайките:


След като го разкачим отново по същия начин го избутваме на страни или направо го изваждаме от към долната жабка за да го ремонтираме ако има нужда:



И вече имате достъп до клапите:

С помощта на врътките ги отворете, затворете за да имате достъп до останалите клапи.
После по обратния ред сглобяваме нещата

П.П: За разглобяването са ви нужни: крастата отвертка, ключе 10 (по възможност по късо), ключе 8 за долната част на жабката и права отвертка или нож за да изкормите елементите по таблото



Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки (важи за модели без клима)
PuShE_ написа:а как развихте гайките към двигателния отсек че при мене се въртят заедно с болтовете а е мн тясно да държа с нещо болта
здравей, колега хващаш болта с клещите
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги имам едно запитване, различни "майстори" ми дават различни съвети. Единия ми казва да облепя плътно клапите с картон да не минава никакъв въздух през тях, а другия ми казва да ги облепя с дунапрен който пропуска малко въздух. Кажете ми кой е най-добрия вариант за облепяне на клапите?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Заводско са с дунапрен (явно с цел) сега всеки ги прави с ламарина и други материали които не пропускат въздух 

- Sonsee
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 17 мар 2010 12:32
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: Yambol
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Аз свалих таблото смених радиаторчето, но след като сложих таблото нямам мигачи пали и всичко работи само мигачите ги няма има ли букса която може да съм забравил която има общо с мигачите?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Има едни букси на волана.
Свали двата пластмасови капака на волана и ще видиш буксите които влизат в ръчките за мигачите и чистачките
Ако е за голф 3 мисля че бяха 4-ри букси: 2 от ляво и 2 от дясно.
Свали двата пластмасови капака на волана и ще видиш буксите които влизат в ръчките за мигачите и чистачките

Ако е за голф 3 мисля че бяха 4-ри букси: 2 от ляво и 2 от дясно.
- Sonsee
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 17 мар 2010 12:32
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: Yambol
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колата е венто 1,8 АБС мотор
корите са свалени но аз не съм ги барал тия букси не съм ги откачал.
корите са свалени но аз не съм ги барал тия букси не съм ги откачал.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Набий един тупаник на релето за мигачите, може да си го извадил от таблото при разглобяването.
- Sonsee
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 17 мар 2010 12:32
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: Yambol
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Проблема е решен бушона не правеше контакт по някаква причина се беше деформирал ... след подмяна всичко е 6! благодаря
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 26 окт 2012 17:39
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 2E 1992
- Местоположение: Sozopol
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Привет колеги! Не знам дали въпроса ми е за тази тема но.. пак да си попитам .. :) някой от Бургас случайно да знае къде мога да отида да ми опрвят парното защото просто нямам нерви да го правя 2 път а и време няма от това пусто бачкане .. та така ако някой знае в Б-с къде мога да отида ще съм му мн. благодарен :)
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Преди два дена сменявах радиаторче отне ми точно 6 часа за всичко никога не бях свалял табло .. а лошото е че и сега разбрах за клапите от вас,а вече всичко е сглобено.Нямаше никакъв дунапрен нищо нямаше на клапите,а незнаех,че трябва да се облепват :( :(
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта