1-че колата е ниска, гумите се скриват в калниците. Това е и ориентир за по-висока кола, но при сгънат амортисор(претоварване + неравост)
2- гумите стоят нормално- без стречинг.
При 7,5Же с ЕТ 05 колата даже неможе да се свали, просто калниците (вътрешния им ръб) лягат в/у гумите. Разстоянието от борда на джантата до ръба на калника на практика е еднакво м/у 9Же ЕТ 25 и 7.5 Же с ЕТ05
При 9Же с ЕТ25 опирането е въпрос на височина и гуми. Ако колата не е прекалено ниска и най-важното се ползва тясна гума(стречинг) до 205, 215... става. Все пак макар, че джантите са на еднакво разстояние от калника, контактната площ на гумата в двата случая е на различно съответно и борда, оттам и разликата. Ако на 9Же се сложи нормална гума, ще опира и положението ще е като на втората снимка...
При сравнително висока кола за зимата с 195/60/15 с 7Же ЕТ35, никакъв проблем естествено и втората снимка 205/45/17 с 7.5Же ЕТ 05 с въпросното опиране... И двата размера гуми са с 30мм над оригиналния външен диаметър.

