
Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- irko_k
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 06 ное 2009 0:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Колеги много се извинявам,но 3-ти ден търся прословутата букса на Голф 4 1.9ТДИ AHF 110к.с. гледам като пукал сноповете от кабели,ровичкам,но така и не я откривам.Моля ви ако някои знае точно къде се намира да сподели,понеже съм голям мераклия 

Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Колеги намерих буксата, сложих бутон от MFA,активирах с VAG COM, с помоща на мултицет занулих 1 и 4 през прекъсвача, другите 2 и 3 пин укасяват на 1 пин с моментните бутони/ проверено с мултицета / ПрезVAG COM наблюдавам действето на прекъсвача и моментните бутони - нулите стават единици при активиране, но така и не можах по време на движение да заработи темпомата въпреки отчитането на компютъра че бутоните работят. Някакви идеи от знаещите? Благодаря!!!
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
При мен проблема е друг. Имам оригинално лостче, намерих въпросната букса, но кабела от лоста с тепомата не стига до долу и буксите са различни ( не пасват една в друга ) Трябва ли да има преходен кабел между тах с мъжка и женска букса или ?
Поздрави!
Поздрави!
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
g.enchev написа:При мен проблема е друг. Имам оригинално лостче, намерих въпросната букса, но кабела от лоста с тепомата не стига до долу и буксите са различни ( не пасват една в друга ) Трябва ли да има преходен кабел между тах с мъжка и женска букса или ?
Поздрави!
Да, трябва да си направиш около 60-70 см кабел (четири жилен) с който да ги свържеш двете букси. Такива букси силно се съмнявам че ще намериш, аз навремето търсех и по оригиналния ВАГ номер, но нямаше и не внасяха. За това си купих от магазин за аудио техника, две двойки букси. Направо изрязах двете оригинални, долу при бушоните и горе при лостчето, и ползвах четирите които купих.
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Колеги днес отново направих тест кръгче но уви само гледам как нулите стават единици а скороста не се застопорява. В първото поле кадето пише скорост по време на движение трябва ли да изписва километри - при мен стои на 0.0 и в полето кадето пише cruse control CL/BR/RE/AC/ON/ON само на последното се появява 1 , а бутоните реагират на AC и RE - 0 става 1. Как трябва да изглежда полето в единици когато е зададена скорост и трябва ли да показва моментната скорост в първото поле? Помогнете моля!
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Златица
- Контакти:
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
В полето за круиз контрол трябва да стане 0.1 и при мен стана като на едно от крачетата (14 при мен) на ЕКУ модула подадох + от контактния ключ. 

Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Ето така изглежда в ВАГ КОМ
изключен темпомат

Включен пркъсвач на темпомата

Включен пркъсвач на темпомата и натиснат бутон СЕТ

Включен пркъсвач на темпомата и натиснат бутон РЕСЕТ

това са показанията като на 0.0 стоят speed km/h и cruise present? 0.0, ако някои има наблюдение при него как изглежда и работи нека да помогне
изключен темпомат

Включен пркъсвач на темпомата

Включен пркъсвач на темпомата и натиснат бутон СЕТ

Включен пркъсвач на темпомата и натиснат бутон РЕСЕТ

това са показанията като на 0.0 стоят speed km/h и cruise present? 0.0, ако някои има наблюдение при него как изглежда и работи нека да помогне
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Е никой не помогна, но аз все пак успях. Извадих буксата на ЕКУто - гледам намотан изолирбанд около кабелите -поразвих го и какво да видя един кабел от снопа СРЯЗАН на 5см от куплонга, гледам и се чудя ама ви казвам срязан си беше с резач. Направих мост с жичка понеже са много опънати кабелите и о чудо
в ВАГ КОМ полето speed се раздвижи, разбира се и темпомата заработи мигновенно. Та за да работи темпомата трябва да виждате моментната скорост в първото поле!!! А извода е че някои смотаняк неговата леля ..
нарочно го е резнал, явно и преди е ползвана тази екстра на колата защото много лесно намерих буксата - направо си я видях като махнах капаците!


- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Здравейте. Със Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN 98г., нямам букса, нито кабели идващи от ЕКУто. Дори в аутодата-та на 34, 35 и 66 пин ми показва, че няма вързано нищо. Еднакви ли са ЕКУта на мойта Ибиза (Bosch EDC 1.3/1.4) и някоя 3ка с AFN двигател? Ако са еднакви, безопасно ли ще е да си изкарам кабели от ЕКУто и да ги вържа по същия начин?

- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
някой има ли идея за сеат кордоба 2004та ATD мотор, как седи въпроса за темпомат-а, букса ли/ пинове ли
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Колеги с голям интерес прочетох (почти
) цялата тема съответно искам да поздравя автора (rusty) и да задам и едно въпросче
Дали AAZ(55кв/75кс) мотор-а поддържа такава функция. Благодаря!


-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Alek написа:AAZ няма компютър, затова няма таква функция.
Ясно мерси

- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Дайте някакъв ориентир къде да търся буксата... Хванах се за главата от тези снопове... освен да следя къде излиза 14-ти бушон???
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Trimontcium написа:Дайте някакъв ориентир къде да търся буксата... Хванах се за главата от тези снопове... освен да следя къде излиза 14-ти бушон???
Откачи бушониерата от щипките, вземи едно фенерче и търси зад нея в ляво - късо кабелче
Ето какво намерих в интернет
http://rumi68bg.snimka.bg/automobiles/t ... 756491.big
Успех

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта