Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Stefaka
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re:

Мнениеот Stefaka » Пон 27 сеп 2010 13:18


vaskoto1 написа:с пасата има гъдел...
трябва да се смени крушката в ключа за фаровете със светодиод иначе ще се побъркаш!
П.С. да е жив и здрав jerrry че иначе бях превъртел тотално! mhihi mhihi


може ли някой да ми обясни малко по точно за въпросната крушка къде се намира или ако може снимка ще съм ви много благодарен.(с пасат б3 съм след като замерих получих тези стойности на акумулатора-13.5 на на фара 10,4)
миналата седмица си взех на Осрам найтбрейкар но ефект няма !

Другият ми въпрос схемичките от 1ва страница по сащия принцип ли ще са за пасата.

barbushev написа:Май и аз ще слагам релета - паля колата, пускам фаровете и мера на акумулатора 13.4 волта, мера на фара (без значение ляв десен) - 10,3 - 10,4 волта. Като му шакнах една жица от + на акумулатора в крушката - стана ден. Колата ми е пасатор 1.8 моно комби.


като пробвах тази маниполация с жицата ефект нямаше

и като за последно имаше различни мнения по въпроса има ли нужда да подменят с по дебели порводници след като използжам крушки 60/55




rumensimeonov
Мнения: 98
Регистриран на: Пет 23 юли 2010 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VARNA

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот rumensimeonov » Сря 29 сеп 2010 18:05


Днес мерих на моя Голф 3 с двусекционни фарове - 14,2V на акумулатора, между 13,95V - 14.00V на буксите за къси/дълги; май засега няма да се занимавам с релета :banana


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот nuri_3556 » Чет 30 сеп 2010 14:17


и аз днес мерих на моя голф 3 с двусекционни фарове е.Акумулатора като работеше колата беше 14.2V,на фара за кьсите беше12.5V а за дьлгите беше 12.1V май и аз ще трябва да сложа релета,някой ако е слагал на такава кола да ми пише и ако няма да слагам по големи ватови крушки ще трябва ли да сменям с по дебели кабели? heavy metal zork heavy metal zork


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Re:

Мнениеот ARusev » Чет 30 сеп 2010 22:33


може ли някой да ми обясни малко по точно за въпросната крушка къде се намира

Тя е всъщност "крушчица" и е в ключа за фаровете, дето ти свети зелено, когато са включени ( ако не е изгоряла де). Мисля, че в по-новите ключове е заменена с диодче.
има ли нужда да подменят с по дебели порводници след като използжам крушки 60/55.

Има. Така или иначе ще монтираш нови, по-добре по "яки".
Пада на напреженито идва най-вече от остарелия ключ за светлините и ключа къси/дълги, (както и тънките кабелчета между тях). При монтажа на релетата той ще се елиминира, но идеята е да се премахнат всички възможни причини, а тънките кабели са една от тях.


Потребителски аватар
live_for_passat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София - Карлово

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот live_for_passat » Пет 01 окт 2010 14:58


HID не е ли по-надеждния вариант от релета?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот i.e.i » Съб 02 окт 2010 9:10


live_for_passat написа:HID не е ли по-надеждния вариант от релета?

Прочети цялата тема.Едното няма нищо общо с другото.


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот dj carul » Нед 03 окт 2010 21:41


Здравейте колеги!Днес на Б3-ката направих операцията с релетата и доуправянето на инсталяцията.Преди при запален мотор имах 14.2 волта на акомулатора,и 11 волта на левия фар и 10.8 на десния.След операцията имам 13.6 волта и на двата фара,и още през деня светнаха осезаемо по-ярко :banana Изчаках малко да се стъмни и покарах......АБЕ АЗ ИМАЛ ЛИ СЪМ ФАРОВЕ ДОСЕГА mhihi mhihi mhihi

Сега остана да отстраня проблема с копчето за фаровете или по конкретно с лампичката вътре,само че не разбрах с какво точно трябва да я сменя.Някой ако каже няма да е лошо :D


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kossel » Пон 04 окт 2010 1:06


dj carul написа:Здравейте колеги!Днес на Б3-ката направих операцията с релетата и доуправянето на инсталяцията.Преди при запален мотор имах 14.2 волта на акомулатора,и 11 волта на левия фар и 10.8 на десния.След операцията имам 13.6 волта и на двата фара,и още през деня светнаха осезаемо по-ярко :banana Изчаках малко да се стъмни и покарах......АБЕ АЗ ИМАЛ ЛИ СЪМ ФАРОВЕ ДОСЕГА mhihi mhihi mhihi

Сега остана да отстраня проблема с копчето за фаровете или по конкретно с лампичката вътре,само че не разбрах с какво точно трябва да я сменя.Някой ако каже няма да е лошо :D



Аз направо разглобих копчето и с едни резачки махнах лапмичките - много са малки ...


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот ARusev » Пон 04 окт 2010 11:05


остана да отстраня проблема с копчето за фаровете или по конкретно с лампичката вътре

Ако сега всичко ти работи - влкючва, изключва, превключва - май няма проблем. А дали е така?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12122
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 04 окт 2010 12:06


Рано или късно ще извади ключа и ще си тръгне обаче лампичката ще задържи реленцето и фаровете ще останат да светят


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот L&R » Пон 04 окт 2010 12:14


то и от реленцето зависи какво е


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот nuri_3556 » Пон 04 окт 2010 16:50


и аз не разбрах за тая крушка без нея няма ли ефект от релета,за H1 на кьсите колко релета да сложа два или един и никой ли няма да качи подробни неща сьс снимки да се обеснява както трябва,няма ли кой да се постарае малко? :beer :beer :beer :beer


Потребителски аватар
plamen-roni
Мнения: 682
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
Автомобил: SEAT EXEO TDI
Двигател: CAGC-2010
Местоположение: Варна

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот plamen-roni » Пон 04 окт 2010 18:49


Има ли някой колега от Варна,който го е правил този номер с релетата?И ако има няка да каже кой му я е правил или той самичък,че съм малко гол и бос в автомобилната ел.инсталация.


Потребителски аватар
live_for_passat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София - Карлово

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот live_for_passat » Вто 05 окт 2010 5:48


H4 крушките са 2 вида с общ + или общ -.Да не би мойте да са с общ плюс ,а не минус и да не става схемата ?

Това не вярвам да има значение при халогенните крушки, прав ли съм колеги?
И на мен ми топи бушоните и сега цялата инсталация ще я правя с някакви поне 3,5 мм2 кабели... :beer


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот parno » Вто 05 окт 2010 6:18


vento имат ли релета по начало?
фаровете на голфа ми светят колкото на вентото в момента :roll:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта