Интериорно тарикатско осветление
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Интериорно тарикатско осветление
didodi написа:Как да си накарам лампичката , до огледалото за задно виждане , да изгасва със закъснение , и не само това ами и да изгасва плавно (като дисплея на любимия сиеменс) .Това го правят петаците на БМВ и някои СЕАТи , някой да има идея какво трябва си добавя по веригата на лампиона?
провери дали не ти е ина теб оригинално плавното загасване
защото при мен беше и се развали
свали плафончето там има едни пластини където правят контакт
явно с времето се разместват нещо
трябва да има и една платка на плафона тя забавя загасването
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
значи дайте да се разбереме!
тука въпроса не е да спреме тока и нещо да му даде още малко да свети а имаме някаква схема-за краткост ще я нарека полупроводников елемент ПЕ-която засича затварянето на вратата-натиснат е бутона и масата е прекъсната-включва алтернативна маса и прехвърля захранването на нещо като друг ПЕ който се натоварва и има съответен праг на "отпушване" при който се подава ток към елемент прекъсващ захранването. щрак-мрак.а ако искаме това да става плавно трябва да се съобрази товара и да се прехвърли така, че да осигури пад на напрежението върху крушката а не директно прекъсване на захранването.
ей туй си мисля аз-ако има спецове да прояснят още картинката-ще се радвам. змейооооууу дека си?
тука въпроса не е да спреме тока и нещо да му даде още малко да свети а имаме някаква схема-за краткост ще я нарека полупроводников елемент ПЕ-която засича затварянето на вратата-натиснат е бутона и масата е прекъсната-включва алтернативна маса и прехвърля захранването на нещо като друг ПЕ който се натоварва и има съответен праг на "отпушване" при който се подава ток към елемент прекъсващ захранването. щрак-мрак.а ако искаме това да става плавно трябва да се съобрази товара и да се прехвърли така, че да осигури пад на напрежението върху крушката а не директно прекъсване на захранването.
ей туй си мисля аз-ако има спецове да прояснят още картинката-ще се радвам. змейооооууу дека си?
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:змейооооууу дека си?
ми ей ма'в'на...

За осветлението, и по-точно за закъснението - ще стане, при това елементарно, ама няма само с кондензатор, дето вика Ваското. Трябва ключов елемент, демек някакво транзисторче (може и 2 за по-гот


- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
При мене (големия плафон с една гоооляма лампичка 10 W ) + играе цялата работа , поне така го виждам аз. Утре ще ви покажа как изглежда от вътре.
Май тая работа е по-сложна отколкото трябваше да бъде : Прекъсвача на вратата май играе голяма роля в цялата работа и към него трябва да има бая кабелак? При моя са само 3 жички
Работата загрубя и май няма да стане само с един нов плафон 
Май тая работа е по-сложна отколкото трябваше да бъде : Прекъсвача на вратата май играе голяма роля в цялата работа и към него трябва да има бая кабелак? При моя са само 3 жички


гледам, 4е темата е стари4ка, но все пак...
ако не си намериш фабри4ен димър (или там к'вото се казва) може да си го направиш. това което ти трябва е: 8 битов ЦАП (и 8-битов е много), един таймер, един осцилатор (по-ниско 4естотен) и няколко резистора (ще стане малка платчица
). идейка просто... може и да има по-просто решение, ама не ми се напъва да мислим
ако те интересува или имаш въпроси, насреща съм, но сам не мога да го направа, щото не знам какви тоци и напрежения има, къде е релето и тн.
ако не си намериш фабри4ен димър (или там к'вото се казва) може да си го направиш. това което ти трябва е: 8 битов ЦАП (и 8-битов е много), един таймер, един осцилатор (по-ниско 4естотен) и няколко резистора (ще стане малка платчица


ако те интересува или имаш въпроси, насреща съм, но сам не мога да го направа, щото не знам какви тоци и напрежения има, къде е релето и тн.
- Bojo
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP
niksisoft написа:Не, така си е фабрично. Нещо като потенциометър е, и си е вътре в самия плафон.
И моя така гаснеше. влизам и 5-6 секунди горе долу свети и после си гасне <от веднъж>. Ама от как ми сложиха алармата гасне веднага.


ГТ2 РП 89 г. е колата
Bojo написа:Ама от как ми сложиха алармата гасне веднага..... по-ме е яд за плафона. значи вътре в плафона било. аиде ще видя- дано стане.
ГТ2 РП 89 г. е колата
Това за изгасването по-късно е направено с цел да може да намериш къде да поставиш ключа преди да запалиш. Но в момента в който го поставиш - вднага гасне. Та си мисля в тзи връзка да няма нещо при теб, като са ти слагали алармата, а не от потенциометри и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта