Ми уж немска....ама знам ли.Все пак вътре няма кой знае какво...цената е прилична.Италиански има май на Metelli за около 200лв...някакви си.
То виенето добре - мен не ме притеснява - ама не вдига досатчъно налягане и волана се върти тегаво.Въпроса е след рециклирането това дали ще се подобри....иначе виенето - майната му ...винаги си е виела.
помпа за хидравликата-ремонт
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: помпа за хидравликата-ремонт
Няма ли шанс и рейката да е спечена нещо, или накрайници... или ти си го мерил налягането?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: помпа за хидравликата-ремонт
Гледал съм я - наред си е,външните накрайници са нови (сменях ги) ,като правих маншноите на рейката я оглеждах и движих и т.н. - идеална е.
На място без да работи двигателя волана се върти малко тегаво - нормално,ако запаля мотора се върти малко по-леко ама не е колкото леко тярябва да е а помпата вие много здраво.
Говорих си с Васко за проблема и човека бе така добър да ми обясни - като колата седи на едно място помпата не се натоварва и може да вие ако има дефектен лагер или нещо подобно....дотук добре.Като тръгна да въртя волана нанякъде натоварвам помпата повече и тя ако не успява да вдигне налягане само си вие....както е при мен случая.Износвал се така наричания бъбрек и той при него имал няколко такива вече....бъбрека явно е това,в което се въртят витлата...и формата му прилича на нещо подобно....
Иначе гледах сега за помпи :
има на Mapco,Az Car и Spidan.
И 3-те вероятно са италиански (гледам в Евро07).За Spidan само има цена - 299лв и стотинки....за другата питах в Софрост - човека каза,че за 300 или 350 зависи каква точно ми е понеже били две разновидности била немска някаква.
Ако налягането ще се повиши с ремонта има смисал да я сваля и да се мъча да я правя...ама ако няма да се подобри по-добре да си седи и да си се мъча докато събера парички да купя нова (а каква и откъде ще му мисля).
На място без да работи двигателя волана се върти малко тегаво - нормално,ако запаля мотора се върти малко по-леко ама не е колкото леко тярябва да е а помпата вие много здраво.
Говорих си с Васко за проблема и човека бе така добър да ми обясни - като колата седи на едно място помпата не се натоварва и може да вие ако има дефектен лагер или нещо подобно....дотук добре.Като тръгна да въртя волана нанякъде натоварвам помпата повече и тя ако не успява да вдигне налягане само си вие....както е при мен случая.Износвал се така наричания бъбрек и той при него имал няколко такива вече....бъбрека явно е това,в което се въртят витлата...и формата му прилича на нещо подобно....
Иначе гледах сега за помпи :
има на Mapco,Az Car и Spidan.
И 3-те вероятно са италиански (гледам в Евро07).За Spidan само има цена - 299лв и стотинки....за другата питах в Софрост - човека каза,че за 300 или 350 зависи каква точно ми е понеже били две разновидности била немска някаква.
Ако налягането ще се повиши с ремонта има смисал да я сваля и да се мъча да я правя...ама ако няма да се подобри по-добре да си седи и да си се мъча докато събера парички да купя нова (а каква и откъде ще му мисля).
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: помпа за хидравликата-ремонт
Рециклирането на тези лопатки, според момчето в ТУ, било, че те се заобляли по крайщата или обратното, губели си облостта, не помня точно, та в резултат на това bил този harakteren шум, не от лагер, и рециклирането било да им върнат формата, ако има на къде, ако са много износени няма спасение. Не знам дали имат самот този бъбрек като резервна част, малко ме съмнява, но можеш да идеш и да говориш с тях. Нито вземат скъпо нито гледат да ти натресат ремонт ако има и друг вариант. Последно един приятел ходи с лек теч от рейката на Тойотата си, и момчето дори го посъветвало да изчака 15 000 км, когато според него вече щал ремонта да е желателен. Та мисълта ми беше, след като с готовност хвърляш усилия да разпитваш по магазините за цени, значи нищо не ти струва да идеш с колата да я чуят и да те посъветват какво е най-добре да се направи. А каквото и да решиш, особено за нова помпа пиши какво е станало, ще следя с голям интерес аз лично как е с новата помпа 
Поздрави колега ZFA

Поздрави колега ZFA

-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
- Автомобил: GOLF 3 TDI
- Двигател: AHU089446
- Местоположение: Берлин-Германия
- Контакти:
Re: помпа за хидравликата-ремонт
Здр.колеги.Може ли малко информация как се избива шайбата от аста на хидравликата за да се избие/смени и лагера.Защото аз стигнах точно до лагера а не успях да избия държача на шайбата.При моя случай мисля ,че в средата на шайбата от едната страна има отвор за ключ шестограм,то играе ли някъква роля при избиването
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: помпа за хидравликата-ремонт
uki написа:Здр.колеги.Може ли малко информация как се избива шайбата от аста на хидравликата за да се избие/смени и лагера.Защото аз стигнах точно до лагера а не успях да избия държача на шайбата.При моя случай мисля ,че в средата на шайбата от едната страна има отвор за ключ шестограм,то играе ли някъква роля при избиването
Фланчето на ремъчната шайба е набито(и сигурно е лепено),най лесно и безболезнено ще стане със скоба за вадене на лагери(ако нямаш вземи на заем защото ще ти трябва и за ваденето на самия лагер),само е хубаво да внимаваш докъде е лежало фланчето в-у оста,за да го набиеш при монтажа точно.В противен случай ще ти избяга съосието на ремъчните шайби!

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: помпа за хидравликата-ремонт
Колеги кажете от къде намерихте семерингата за помпата?
За лагера е ясно - 6203, обаче семерингата е трудна за намиране!
За лагера е ясно - 6203, обаче семерингата е трудна за намиране!
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: помпа за хидравликата-ремонт
aradovanov написа:Колеги кажете от къде намерихте семерингата за помпата?
За лагера е ясно - 6203, обаче семерингата е трудна за намиране!
дайте някакви цифри и за семеринга. Да ги набавя преди да разглобявам.
- dr_hous
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 22:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: помпа за хидравликата-ремонт
zfa159 написа:Ми уж немска....ама знам ли.Все пак вътре няма кой знае какво...цената е прилична.Италиански има май на Metelli за около 200лв...някакви си.
То виенето добре - мен не ме притеснява - ама не вдига досатчъно налягане и волана се върти тегаво.Въпроса е след рециклирането това дали ще се подобри....иначе виенето - майната му ...винаги си е виела.
колега, може проблема да не е в помпата, а в самата рейка има регулатор на налягането и когато е в централно положение налягането е разпределено по 50% в ляво и дясно. да предположим че волана е завъртян на пълен десен регулатора трябва да пуска 100% на дясно и 0% на ляво, но ако той пропуска в случая ще имаме 80% на дясно и 20% на ляво и от там идва тази тежест на волана. и в повечето случай проблема е в самия регулатор, а не в помпата
иначе самата помпа може много лесно да се провери дали прави налягане
когато е свалена от колата се пълни с масло и се завърта на ръка трябва да хвърля масло на 2-3 м
но този експермент не пробвайте вкъщи, а някъде на открито за да няма

- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: помпа за хидравликата-ремонт
малко късно пиша развитие по темата. намерих майстор в Монтана, който ми оправи хидравличната помпа срещу 30лв. Занесах му я демонтирана, отвори я и смени лагер семеринг и тн. Обясни ми, че работи с готови ремонтни комплекти на General Motors. От ремонта мина вече 1 година и проблеми няма. Човека прави и рейки и дава гаранция. Ако някой се интересува да пише на ЛС за телефон. Предполагам ще свърши работа и по куриер.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: помпа за хидравликата-ремонт
valerius написа:малко късно пиша развитие по темата. намерих майстор в Монтана, който ми оправи хидравличната помпа срещу 30лв. Занесах му я демонтирана, отвори я и смени лагер семеринг и тн. Обясни ми, че работи с готови ремонтни комплекти на General Motors. От ремонта мина вече 1 година и проблеми няма. Човека прави и рейки и дава гаранция. Ако някой се интересува да пише на ЛС за телефон. Предполагам ще свърши работа и по куриер.
Човека се казва Антон тел.0878161503, 0878218028
Последна промяна от valerius на Сря 04 авг 2010 10:10, променено общо 1 път.
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: помпа за хидравликата-ремонт
А до каква степен е нормално да се чува това виене.Мойта хидравлика вие и на място и когато почна да навивам волана но виенето не се усилва ,а волана се върти лесно. 

- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: помпа за хидравликата-ремонт
Винаги ми е било интересно как се върти волана на другите голфове.До сега съм пробвал само на едни Голф освен моя но тоий беше пред бракуване.Интересно ми е не че на моята 3-ка се върти трудно (много) ами защото на Пасаата на бащами който се води 3 но навсякъде го знаят като 2-ка се върти значително по леко
И колко струва Нова такава помпа + слагане и сваляне

- dr_hous
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 22:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: помпа за хидравликата-ремонт
aiptek написа:Винаги ми е било интересно как се върти волана на другите голфове.До сега съм пробвал само на едни Голф освен моя но тоий беше пред бракуване.Интересно ми е не че на моята 3-ка се върти трудно (много) ами защото на Пасаата на бащами който се води 3 но навсякъде го знаят като 2-ка се върти значително по лекоИ колко струва Нова такава помпа + слагане и сваляне
проблема ти не е в помпата, а в самата рейка
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: помпа за хидравликата-ремонт
Даде ама не издава никакви звуци или шумове само като завъртя пълен ляв или десен тогава се чува едно леко свирене
Какво представлява тази рейка и колко $ е
Какво представлява тази рейка и колко $ е
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 65 госта