Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
sarafa
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот sarafa » Пет 11 мар 2011 0:22


Може би от самото начало аз не съм формолирал правилно въпросът :roll:
Значи идеята ми не беше икономия на гориво, а просто при нормално каране по магистрала при позволените 130км.ч. да не ръмжи моторът все едно съм на трета предавка в стил изпреварване примерно от София до Пловдив scare защото някъде след "Траянови врата" почва да ти търни главата, което вече е без значение, но ми се виждаше че идеята ми не е лишена от смисъл дори и в малките случай когато ползвахме автомобилът на жена ми извън града :012:
Аз също стигнах до изводът, че най добрият вариянт е кутия от АБФ, но..... всичко загуби смисъл с подмяната на колата :wink:

P.S. Мойте уважения Ivan_GT, но никъде не съм написал, че някой е глупак, а умник и под дифиницията визирам хората чешещи езиците си без да имат никаква идея или отношение по темата :да:




Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот Ivan_GT » Пет 11 мар 2011 9:00


sarafa написа:Не "умнико" тука се говори за подържане на скороста, а не за достигане на по-висока скорост :dummy:

sarafa написа:P.S. Моля да ме извиниш, чак сега прочетах ник нейма ти :screwy "Ludia" е вече всичко ми се изясни

sarafa написа:Определено 90% от "умниците" просто си чешат езиците в този форум

Колега мисля че умник,написано в кавички ачик си означава глупак! :roll:
И от написаното разбирам че 90% от колегите с мнения в темата са "умници"(глупаци) според теб?

п.п. Аз също много пъти се дразня на мнения на колеги,но се сдържам....
п.п.2 Ако не съм те разбрал правилно прощавай :да:


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот Ivan_GT » Пет 11 мар 2011 16:31


mhihi И последва Л.С.
sarafa написа:Заглавие: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Ivan_GT написа:
sarafa написа:Не "умнико" тука се говори за подържане на скороста, а не за достигане на по-висока скорост :dummy:

sarafa написа:P.S. Моля да ме извиниш, чак сега прочетах ник нейма ти :screwy "Ludia" е вече всичко ми се изясни

sarafa написа:Определено 90% от "умниците" просто си чешат езиците в този форум

Колега мисля че умник,написано в кавички ачик си означава глупак! :roll:
И от написаното разбирам че 90% от колегите с мнения в темата са "умници"(глупаци) според теб?

п.п. Аз също много пъти се дразня на мнения на колеги,но се сдържам....
п.п.2 Ако не съм те разбрал правилно прощавай :да:


Няма смисъл да влизам в спор с тебе защото ти определено май не си умен да не кажа друго........
Такива като теб пълнят темите с глупости и целят просто да имат повече написани без мислени неща от колкото смислени........ Ако беше по различно ти просто щеше да си дадеш компетеното мнение, становище, виждане или препоръка по въпросът (създадената от мен тема), а не да се правиш на анализатор аджеба какво значи умен.........
А за всичко си има обяснение и щом ти не си го видял в цялата тема не мисля че ще мога да ти го обясня дори и да вложа умения на педагог :да:

Няма да коментирам това ти колко си умен-хората сами ще си направят сметка!
А за това дали съм дал някъкъв отговор по темата-можеш да върнеш една страница назад и да видиш!


Потребителски аватар
sarafa
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот sarafa » Пет 11 мар 2011 17:44


Особено от пред последният ти пост нали?!
Това, че съм ти отправил предупреждение на л.с. да не пишеш празни неща и да пълниш една тема с твойте Тъпи анализи, а да си ги запазиш за себе си и за напред да пишеш конкретни неща по въпроса....., но явно както ти написах няма да мога да ти го обясня просто бях сигурен, а ти го доказа :applause:
Темата е създадена за да бъде от полза, а не мишлета като теб да се изтъкват :beat_butt2


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот Ivan_GT » Пет 11 мар 2011 18:19


Да ти дам тогава едни остри анализи?
Както бях написъл-ако искаш малко по-нисък разход(извънградско) и колата да е в по-ниски обороти при висока скорост-слагаш скорости от 2Е !
А щом искаш да не е толкова шумна-слагаш едно киче под предния капак,правиш изолация на колата и става по-тихо в купето!
Ама нали си "умник" и не си се сетил за това mhihi
Ти определено си по "умен" от немците произвели колато щом и скорости ще преправяш :063:

И кой си ти та да ме предупреждаваш?


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот kr1s0 » Пет 11 мар 2011 19:02


svilen5 написа:скоро смених моята кутия на пасата с малко по-дълга, всички кутий са с едни същи кожуси. Става от всеки друг голф или съответно пасат. Вземи си кутия с малко по малко предавателно число на диференциала, при мен има икономия около 8 процента от тази манипулация. Преди при 115 км беше на 3500 об. , а сега при 115км е с 3200об.
успех

няма ли значение лостовата система (при голфовете) и тази с жилата (при пасатите) да влияе коя може да се монтира и коя не ? :012:

Също така бях чел за колеги от форума в някаква тема ,които на пасат Б3 специално слагат само 5-тата предавка от скорости от Г60 на техните си скоростни кутии и така си я удължават :да:


Motty
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот Motty » Вто 15 мар 2011 15:07


Поздрави колега "sarafa" за ентусиазма, стискай зъби, коментари от типа, "то си е измислено на къф се прайш, че го бараш" ги остави. Карам А3 - АЕН 1,6 101 к.с с кутия ДЛП. Къси са скоростите и аз като теб искам дълга пета предавка. Проучих въпроса и се оказа че само от смяната на пета прадевка, при мен, се получава бонус от порядъка на 15 км/ч, сумата с която трябва да се разделя е от порядъка на 300 лв, само за консумативи, масла, гарнитури, др.чаркове, които задължително се сменят при отварянето на кутията и подмяната на петата предавка. Ако искам повече "бонус" скорост, с пълното разбиране за "дупка" между 4-та и 5-та, "окуцяване" на двигателя и тем подобни, трябва да се сменя и диференцияла...... тогава става мътна и кървава. При втория вариянт, подмяна на пета предавка и подмяна на диф, прираста, пак казвам при мен, ще е около +30 км/ч, това вече не е малко, но ......
Идва моментът в който излизат следните въпроси, взаимозаменяеми ли са вторичните валове на кутиите от тип "020" с този от "02К", дифа мисля че да, тогава при подмяната на дифа, следва подмяна на лагери/на диф, при положение, че се действа като по учебник/ на диф-а, тогава там се слагат "втулки" между кожуха на скоростната и лагера, играе ролята на външна черупка на лагера на диф-а, тези "втулки" са с различни размери и се слегат след замерване с спец. уред, нещо като индикаторен часовник. Точно тази стъпка според мен е пипкава и трудно осъществима от всеки в дом.условия/бях се мераклисал сам/, дали ще се намери достоен майстор, за да го направи по този начин също не ми е ясно, дали ще е на поносима цена също не ми е ясно....
"Чашките" към полуоските са взаимозаменяеми, така че това не е проблем. Друго остана ли.....ааа, лагери ако трябва да се сменаят по вторичен и първичен вал...."ба си", то като се замислиш къде му отива края, при положение, че се купуват ориг. части, като съм тръгнал да си тунинговам скоростите, не съм търгаш и ми пука за колата,ще я карам бая време, така че ще купувам ориг. части.....
Като заключение ще кажа, че ако някой има желание СТАВА но е РЕСУРСО,НЕРВО,ВРЕМЕ - ЕМКО.......
Стоя с наострени уши, някой Читав, Пипкав и разбира се неКожодер майстор да се намеси....


Motty
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот Motty » Вто 15 мар 2011 15:20


При скоростна кутия DLP, предавателните числа са както следва:
Диф:4,250/1-ва:3,455/2-ра:1,944/3-та:1,370/4-та:1,032/5-та:0,850//
При тези стойности на пета съм с 100км/ч/3000РПМ
По спомен - от кутия тип "020", модел от голф 1,2,3 пета е най-къса - 0,7ХХ, дифа е най-бавен-3,6ХХ и най-важното намира се евтинко....

:beer Сега друг да подхване, та да си направим интересна темичка, чакам читав отговор... :D :D :D


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот Pichaga » Вто 15 мар 2011 22:49


айде да се спрете, а?


Потребителски аватар
VipeR_GTI
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 23 яну 2011 14:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gotham city

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот VipeR_GTI » Сря 16 мар 2011 5:16


Ауе немоат се запрат колегите :063: mhihi :Mr Green Fun :heeeavy metal


Motty
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот Motty » Сря 16 мар 2011 9:16


Уай бре, хора вие като малки не сте ли си разглобявали играчките, за да видите как е направена, че седи ли се с чисти ръце, срам е!!!! Стоп на спамерите три страници ви стигат :dummy:


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот martin4o_mom4e » Чет 17 мар 2011 13:59


Колега търси от 4Т кутия 5та предавка.Сменяш 2те зъбни колена на 5та скорост,сменя се без да сваляш кутията,направо на място.


Motty
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне на скорости на Г3/ АЕК / 101к.с.

Мнениеот Motty » Пет 18 мар 2011 10:50


Прав е колегата отгоре, може и без да се сваля, ма е сигурно като да пикаешшш без ръце, става ама.... е неудобно, но е ПРАВ, сменя се капачката, т.н. "Грийн кап", една пластина, като шайба и гарнитурка..... туй не го знам от опит, от снимки от www.wvbroke.com



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта