Стробоскоп

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Сря 20 фев 2008 21:07


А някой пробвал ли ги е колко са точни?
Аз до колкото знам на стробоскопа му нагласяш предварението което е за двигателя и ако не е калибриран няма да свърши никаква работа.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 20 фев 2008 21:14


Тези се синхронизират със запалването без корекция и се оправяш по белезите.


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Чет 21 фев 2008 10:34


Изображение

Ако правилно съм разбрал белега на който пише 0 е ГМТ а този на който пише 5 е 5градуса преди ГМТ.


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: sjdal

Мнениеот Ugeorge » Пет 29 фев 2008 14:11


lozan67 написа:На битака в София ги продават 15лв. с диоди 30лв. с лампа.


Можеш ли да обясниш в коя част са тъй като утре ще ходя там и мисля да си купя един.


Потребителски аватар
shotik
Мнения: 349
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
Местоположение: София
Контакти:

стробоскоп на Битака

Мнениеот shotik » Съб 08 мар 2008 11:07


На Битака в София стробоскоп на светодиоди ще намериш при Димитър-сергия на последната редица към средата и-продава още волтметри,оборотомери,зумери,аларми и др.Аз съм си купувал от него волтмери и оборотомери още преди 5-6 г и са добри.На около 55 г е ,дава гаранция ,дава визитка за връзка,а и на описанията за уредите е написан телефон.


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Нед 09 мар 2008 19:52


колеги схемата бачка без проблеми , вчера я зглобих , даже я поместих в малко фенерче което също е с 9 светодиода ,днес си направих даже и центровката сега колата е пушка :D

-въпрос към колегите които разбират как да осиля светенето на свето диодите защото мри мене се получава илюзията за спрял маховик чак на наи лекото светене на свето диодите(потенциометъра когато е в наи краино положение демек когато е на късо) и през деня много трудно може да се вижда ?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 10 мар 2008 0:17


усили го с други по-ярки насочени диоди


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Чет 01 май 2008 7:37


gr_kanev написа:И моят принос да се вижда картинката :
Изображение


Колеги,сглобих тази схема на стробоскоп.Въпроса ми е как да взема сигнала от първи цилиндър.Направих 10 намотки на кабела но не се получи.Порових се доста в интернет но не открих начин. :oops:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 01 май 2008 7:53


Ръгни го директно на високоволтовият кабел през един резистор от около 100 К. ( за какво е и аз незнам ) :lol:


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Чет 01 май 2008 7:58


Някакъв троиник ли трябва да направя за да разклоня сигнала от дистрибуторната капачка.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 01 май 2008 8:08


Вземи един високоволтов кабел ( с по-дебела изолация) заголи го повечко отпред , извади кабела на 1-ви цилиндър от дистрибуторната, сложи заголената жичка вътре (без изолацията , само жичката) и вкарай отново кабела на 1-ви цилиндър. После прекъсни "новият" кабел и му сложи еди резистор от около 100 килоома, белкем не прекъсне искрата в свеща, но и да прекъсне , колата ще клопа на 3 цилиндъра и пак ще можеш да си направиш центровката :)


STOMANATA123
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 14 фев 2009 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: TROQN

Re: Стробоскоп

Мнениеот STOMANATA123 » Вто 24 мар 2009 21:48


Здравейте,
гледах тази схема на първа страница (с 9-те светодиода),
оба4е по бг сайтове не виждам нищо за 4013В (което било аналога на руският 4ип).
и можете ли и да опишете кое къде се връзва? в смисъл
там където на 2-я 4ип го разбирам 4е 8-ми пин отива на
7-ми пин на първият 4ип......


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Стробоскоп

Мнениеот mafiota » Чет 26 мар 2009 11:12


Чипа е един, и в него има два тригера. Аз лично си го бях взел от веригата магазини ЕЛИМЕКС (бившите Пасат електроникс).


STOMANATA123
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 14 фев 2009 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: TROQN

Re: Стробоскоп

Мнениеот STOMANATA123 » Съб 04 апр 2009 13:38


а да.
просто не съм догледал :)
мерси за отговора. ще мъча и аз да го направя това :)


Муцев
Мнения: 67
Регистриран на: Пет 10 апр 2009 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Стробоскоп

Мнениеот Муцев » Съб 11 апр 2009 19:34


Кажете този стробоскоп с деветте диода от къде взема сигнал.Някакъв датчик има който не ми е много ясно какъв е.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта