Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !
добри идеи
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 14:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !
бихте ли качили снимките отново .... че явно вече ги няма?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !
Току що отворих прословутият клапан Н75, имаше пепел но нищо кой знае какво. Имам съмнения че е сменян в Италия, защото пише Пиербург на този моя, идея си нямам оригиналния дали трябва да е на Пиербург.
Отваря се с една отверка, леко се огъва ламаринката отдолната страна, после се затваря с ключе номер 9, притиска се и всичко става като фабрично
Окъпах го хубаво с контактен спрей и го почистих с клечки за уши. Утре ще тествам има ли подобрение.
Ето една снимка как се получи при мен
Отваря се с една отверка, леко се огъва ламаринката отдолната страна, после се затваря с ключе номер 9, притиска се и всичко става като фабрично

Окъпах го хубаво с контактен спрей и го почистих с клечки за уши. Утре ще тествам има ли подобрение.
Ето една снимка как се получи при мен

- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !
Има клипове във ''твойта туба''
как се разглобява клапана и какво му се чисти-братушките естествено са го играли тоя номер

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ремонт на клапан N75 на Голф 4 TDI !
Има ефект от почистването, колата си хапе каишката, на втора включва ЕСП с лекота
Пиковете на турбото понамаляха, не винаги, но понякога на 6-та пиква до 2 бара, но не на всяко натискане на газта. Доволен съм от цялата процедура

Пиковете на турбото понамаляха, не винаги, но понякога на 6-та пиква до 2 бара, но не на всяко натискане на газта. Доволен съм от цялата процедура

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта