коелги, май не сте ме разбрали правилно. Аз говоря основно за пода и частта между таблото и двигателя...
Между другото на мк3 пода има такава изолация която наподобява първоначално споменатия материал... и си мисля че ако сичко по пода е нарес(без дупки) не би трябвало да има проблеми с миризма и мухъл. само дето на 3-ката ми направи впечатление че под тази изолация има ред гума която е за всеки случай ако някъде прогние и почне да пуска влага... И аз съм се засилил в тази посоко: след изкърпването- 1-боди, 2 гума, 3ватата от споменатия материал, и отгоре мисля да сложа подложка като тези за ламинат. Отгоре вече ше си е мокета....



изолиране на купето
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: изолиране на купето
butsefal написа:коелги, май не сте ме разбрали правилно. Аз говоря основно за пода и частта между таблото и двигателя...
Между другото на мк3 пода има такава изолация която наподобява първоначално споменатия материал... и си мисля че ако сичко по пода е нарес(без дупки) не би трябвало да има проблеми с миризма и мухъл. само дето на 3-ката ми направи впечатление че под тази изолация има ред гума която е за всеки случай ако някъде прогние и почне да пуска влага... И аз съм се засилил в тази посоко: след изкърпването- 1-боди, 2 гума, 3ватата от споменатия материал, и отгоре мисля да сложа подложка като тези за ламинат. Отгоре вече ше си е мокета....
само исках да ти кажа,че ефекта от тези кечета или други материали,които са водопропускливи /с отворена клетка/ е много малък и не си заслужава да се хабиш дори и да са безплатни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта