Мигачи - ползване като сайд маркери

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Нед 04 мар 2007 23:43


maistora_1 написа:1) ще повдигна малко темата, за да питам дали някой реализира друга идея преди да се захващам с дрелката и крушки с двойна светлина?
2) също да питам има ли жълти крушки с двойна светлина, защото предните ми мигачи са бели, или има ли начин да се боядисват крушки?
3) натоварва ли се ел.системата - налага ли се да сменят предпазителите на габаритите(не ги знам кои са, но предполагам ще ги намеря)?

т.2 - Продават се жълти крушки с двойна светлина.
т.3 - Ако имаш реле, ел.системата не се натоварва и няма смисъл да слагаш нови предпазители.

Като цяло е газария, но се срещат шофьори които са с по-слабо зрение или под въздействие на странични фактори се случва понякога да не забележат, че си подал сигнал за маневра. В такъв случай става страшно.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 05 мар 2007 10:17


ето ви елегантно ... оригинално, и не евтино решение:
http://translate.google.com/translate?s ... nker%2ehtm

за целта ви трябват фасунки от битъл, изпълнение УСА/Канада.
Букси за тях, двойна букса.. за да си я наръгате в старият мигач, и нека веселието започне.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Нед 01 юли 2007 19:03


а относно схемата с реленцето и диода някои реализирал ли я е?и да попитам още нещо как е изолирал мигачите,които са на калниците да не светят на габарит а само като мигачи


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Нед 01 юли 2007 20:01


bu4komobil написа:и да попитам още нещо как е изолирал мигачите,които са на калниците да не светят на габарит а само като мигачи

кабелчето за габарита се връзва за крушката на 5 w а 21w си остава за мигача,няма как да светят мигачите на калниците


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пон 02 юли 2007 11:02


аз питам за обикновена крушка с 1 светлина
maverick написа:http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=625973


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 09 юли 2007 18:44


а някой от Вас мислил ли е, че мигача от гледна точка на пластмасата не е смятан да издържа продължително нагряване??? След дълго светене се топи фасунгата , рефлектора или самия корпус...


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пон 09 юли 2007 19:27


DoH_KuXoT написа:а някой от Вас мислил ли е, че мигача от гледна точка на пластмасата не е смятан да издържа продължително нагряване??? След дълго светене се топи фасунгата , рефлектора или самия корпус...

Малко ме съмнява 5 W да топят рефлектора или каквото и да е по корпуса .


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 09 юли 2007 21:50


Задните поне са от една и съща пластмаса само с различна боя :)
Отделно от това рефлектора надали ще се повреди от 5 W крушка макар че наистина е вярно,че не е смятан за постоянна светлина.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 10 юли 2007 11:29


zfa159 написа:Задните поне са от една и съща пластмаса само с различна боя :)
Отделно от това рефлектора надали ще се повреди от 5 W крушка макар че наистина е вярно,че не е смятан за постоянна светлина.
ами 5 вата не са малко като топлина, аз казвам че съм правил такова нещо на пасата ми и също и пластмасовия корпус започна да омеква и се изкриви след едно ходена до Варна през нощта


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 10 юли 2007 11:33


натикайте вътре светотиоди от тези ярките като пече толкова, напред трябва да се вижда и без това , така че насочената светлина не е проблем.

Я скивайте япончето:


http://www.geocities.jp/aw73gou/fit/diy ... marker.htm


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 05 сеп 2007 8:38


Изкам да попитам каква точно е идеята на саид-маркерите?


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 05 сеп 2007 20:12


mafiota написа:Изкам да попитам каква точно е идеята на саид-маркерите?

Открояване на американците от европейците.
Предполагам, че предназначението е за габарити.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 11 сеп 2007 6:38


DAXC написа:
mafiota написа:Изкам да попитам каква точно е идеята на саид-маркерите?

Открояване на американците от европейците.
Предполагам, че предназначението е за габарити.


Но пък иначе добре изглежда - дори малко "баровско" :lol:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 11 сеп 2007 11:06


Когато си затъмних прекалено много предните мигачи на старото поло се наложи да сложа допълнителни крушки по 10 W във всеки мигач. Точно до дупката за фасунгата пробих две малки дупки за кабелчетата и на "дъното" на мигача сложиг една топка червен силикон за която забих и съответните крушки. Предварително бяха запоени за захранващите им жички и прекарани отвътре навън през пробитите дъпки. Свързах ги към кабелите на мигача и това е . Почти половин година нямах проблеми с релето и предпазителите. После продадах колата.

Та.... по същият начин може да се сложи една 5W -това крушка в мигача и да се върже към габарита и това е.Трябва да се прекарат само 4 кабела и то по 10 см всеки, без релета,намотки,резистори,дпълнителни копчета и т.н. Кофтито е обаче ,че ако изгорят новомонтираните крушки смяната им ще изисква повечко време. Все още не съм го реализирал защото смятам да си слагамм бели мигачи на новата "машина" ,но засега така съм решил да го реализирам :!:

Нямам претенции това да най-рентабилният начин ,но все пак си е идея :wink:


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Мнениеот ceci4 » Пет 06 юни 2008 21:38


Отново да съживим тази хубава тема.
Идеята ми е следната: да пробия малко отворче в мигача, в което да вкарам бял светодиод. Ще се захрани директно от кабелите на габаритите. Мигача също ще е бял с оранжева крушка. По този начин на габарит ще свети светодиода бяло, като светлината ще бъде не прекалено натрапчива, така че при светването на мигачи/аварийни оранжевата крушка да доминира над светодиода.

Нека електричарите да критикуват идеята и да дадат съвети за подобряването й.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта