
Т.е. малкия ми кръг е с почти двойно по-голям обем
Така както ми описваш не ми става ясно доколко помага- в смисъл ако за 3мин почва да духа топло, то без подрева при същите условияколко би отнело?
PASSAT написа:
Вентилатора в купето работи на контакт само така че ако го оставиш вкл. при запалване на колата той пак ще работи, същото се отнася и за подгрева на седалките, пръскалките и нагревателя на задното стъклопо въпроса за датчиците на ръчната го имаш а за скоростната кутия и аз мисля нещо, така че ако измислиш нещо давай да двйстваме:)
Winner25 написа:Малко не е по темата, ама да питам![]()
Има ли печки на ток? Става въпрос за нещо от рода на помпа и нагревател събрани в един корпус и да работят на 220в
PASSAT написа:п.п. а така като гледам снимката се замислям ако се вземат 2 оригинални фланеца и се обърнат един срещу друг с отворите и се стегнат с болтове ще стане като на снимата и ще си със 6 подгревни свещи...
PASSAT написа:Пешка, за теб съм виждал такива неща подобни на това
те се слагат като срежеш маркуча на входа на радиаторчето на парното, и на това което видях бяха 4 броя (като на снимката). След 15-и ще си ходя до Видин и по пътя минавам задължително през 3 голями автоморги и ако намеря нещо ще се обадя...
п.п. а така като гледам снимката се замислям ако се вземат 2 оригинални фланеца и се обърнат един срещу друг с отворите и се стегнат с болтове ще стане като на снимата и ще си със 6 подгревни свещи...
live_for_passat написа:Ако е за България колата, по-добре с парите обслужи двигателя като хората, и зимата очукваш, палиш и бягаш...
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта