По-добри спирачки с 20 секунди работа!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 18 окт 2006 12:35


POLO_SPORT написа:Здрасти,
незнам каква е логиката, но като го пробвахме този метод на голфчето за което бях писал малко по-горе скърцането от задните му барабани изчезна :D


Здравейте отново,
за жалост скърцането изчезна но само за един ден и пак се появи...та май ще се наложи да сваляме барабаните за да смажем въпросните чела, които опират в ламаринката...искам да благодаря за линковете които ми дадохте и да помоля ако може някой да качи някоя друга снимчица, за да видим нагледно как се сваля точно барабана и как изглежда точното място на което се слага гресчицата....аз горе-долу си го представям как изглежда, но понеже не съм правил подобна интервенция досега, а й колата не е моя все пак- не мога да рискувам :wink:
Благодаря предварително :!:




Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Нед 22 окт 2006 12:06


Моля :!:
:cry:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 22 окт 2006 22:57


POLO_SPORT написа:Моля :!:
:cry:

Пак заповядай!
Явно никой няма снимки иначе да са ги пуснали.
Пък на теб ако ти се занимава, защо ти не пуснеш след като направиш интервенцията.
Не е толкова сложно, ще видиш ;)


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 22 окт 2006 23:18


Като отвориш барабаните лесно ще познаеш мястото - нали знаеш какво става като триеш метал в метал ;).


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 23 окт 2006 1:38


Muncho написа:Като отвориш барабаните лесно ще познаеш мястото - нали знаеш какво става като триеш метал в метал ;).


Малко ме притеснява самото отваряне...чувал съм че болтовете трабва да са в позиция "изток, запад, север, юг" и след това се пъха отверка или нещо тънко и дълго в дупката за болт "изток" (за задна дясна гума) / болт "запад" (за задна лява гума) и барабана излизал сам, защото някакво зъбче го освобождава....Обаче трябвало да се прави много внимателно, защото можело да се откачат пружинките, защото се намирали много близо до това зъбче....
Незнам верно ли е това, чух го от един дървен философ :roll: който се е случвало да знае много и различни тънкости, ама понякога се увлича и си ги самосъчинява, та незнам в случая кое от двете е.....и не ми се рискува, че колата дори не е моя :!:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 23 окт 2006 9:15


Едната дупка за болта се наглася някъде на горе-дясно и с едно фенерче гледаш вътре. В тази област има само една пружина която е вертикална.По тррудно ще ти е да дътнеш въпросният "клин" от колкото да бутнеш отверка между навивките на пружината и да го издърпаш ,чрез нея ( тя е служи само за него)
Никой не е казал ,че барабана няма да излезне и без тази операция. Пробвай.
1 съвет от собствен опит ,че хем знаех и пак допуснах грешка: Нокога не натискай спирачката когато барабана е свален.Така се късат гумичките на цилиндърчето. Струват 15 лв, а цял нов цилиндър с гумичките си 20 лв


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Пон 23 окт 2006 9:36


Работата е малко мазна и мръсна и трябват около 2 часа, но не е чак толкова трудна и страшна.

Неприятният момент със зъбчето идва от това, че при работата си, накладките правят канал от вътрешната страна на барабана и тъй като имат саморазпъващ механизъм става леко трудно свалянето на барабана.

1. Махаш лагера заедно с всички джаджавки (гледай да не го оцапаш с боклуци при свалянето).

2. Ако барабанът на пожелае да излезне леско с изпегляне (и) развъртане сложи колелото с два болта и пробвай пак, като се пробваш да изтеглиш не директно навън с под ъгъл и с развъртане.

3. След като успееш да свалиш барабана ще видиш къде е трило челото в ламарината (мизерията прави задната накладка)

4. Това с процедурата по ликвидиране на скърцането беше описано :lupe

5. Монтаж обратно: сложи хубаво грес и не натягай прекомерно лагера.

Моят съвет е да намериш все пак някоя книга как точно става това (има бол) и/или някой, който вече го е правил, защото не е малко работа като за първи път;

Успех 8)


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 23 окт 2006 11:25


Благодаря за съветите! Май наистина ще потърсим някой който го е правил вече, че да не направин некоя беля :wink:


ywygolf
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ywygolf » Пет 03 ное 2006 15:24


CyberBlade написа:Ами и аз съм го забелязал това, като вилнея из квартала с ръчни и яко газ-спирачка наистина ми се вдига педала по-горе и хваща и отзад мн по-добре

:evil: Как ги обичам такива кадето вилнеят из кварталните улички-
като ми паднат ги стрелям с въздушната пушка- Абе момчета проблеми през ноща ли сте имали че се изявявате като мъже като вилнеете или това ви е възпитанието :twisted:


Потребителски аватар
Goti4eskiq
Мнения: 77
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Goti4eskiq » Пет 03 ное 2006 17:24


Вилнеят за да си оправят спирачките,за да спасят човешки живот като спрат по-бързо :evil: Как не можа да се сетиш :idea:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 03 ное 2006 18:17


ywygolf написа:
CyberBlade написа:Ами и аз съм го забелязал това, като вилнея из квартала с ръчни и яко газ-спирачка наистина ми се вдига педала по-горе и хваща и отзад мн по-добре

:evil: Как ги обичам такива кадето вилнеят из кварталните улички-
като ми паднат ги стрелям с въздушната пушка- Абе момчета проблеми през ноща ли сте имали че се изявявате като мъже като вилнеете или това ви е възпитанието :twisted:


Всеки накъдето го влече, аз ничий живот не съм застрашил досега. Винаги си преценявам ситуацията и не предприемам действия за които не мога да гарантирам, че няма да са опасни за когото и да е било. Не се категоризирам нито като невъзпитан, нито като хулиган!


Потребителски аватар
sebastianz55
Мнения: 550
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sebastianz55 » Пет 03 ное 2006 18:57


Най-спокойната ситуация...[Квартална] улица, от по широките примерно - до южен парк може би, 3 часа сутринта, кучи студ, само денонщните бачкат и вътре се топляг на духалки. Е, това ако не е перфекното време да си изюркаш и да направиш два три дрифта, кога иначе.

[при всички описани ситуцаии водачът е с колан, защото иначе горко му...]

Даваш газ, 100 се удрят лесно с добър начален старт, в началото на кривата на завоя става интересно:

вар 1. Намаляш до ~60, връщаш трета, блокаж на задните гуми като пускаш съединителя - дрифт....

вар 1.1. - ти си толкова добър, че овладяваш колата, не се появява насрещен автомобил или друго препятсвие в пътната обстановка, навиваш обратен волан, още малко газ, изправяш задницата и излизаш от завоя доволен, че си успял да извършиш това упражнение. Оставаш доволен, че с малкото тренировки по улиците си успял да постигнеш подобен резултат... може да покажеш някой път на други фенове...
[друг човек в колата автоматично покачва риска двойно от евентуалнопроизшествие]

вар 1.1. ти си толкова добър, че овладяваш колата, но занася повече на леко заледената настилка, която не си видял по много причини 200 метра преди това [примерно], или изправяш по рано волана, защото виждаш приближаващ насреща автомобил със средна скорост 80 км в час, което е около 22 метра за секунда... и губиш контрол... в най-добрия случай свършваш в мантинелата, или на 380 градуса с реален риск от удар. Уплахът не се брои.

Вар. 2 Просто се юркаш за кефа - 100 на ти мърдат, а пък и с дрифт да си решил да подходиш пак същото, газ... отдясно изскача куче - при 100 км в час са 28 метра за секунда, ако изскочи на 100 метра пред тебе притичващо хипопотетично имаш някакъв шанс да не се удариш твърде зле [или дори въобще ако спирачките ти са в ред, върнеш предавките с междинна газ и не поднесеш и то не застане на пътя да се чуди кво е това нещо дето иде срещо него- това при 100 метра - при 50 удар с такава скорост напрво не ни мърда]... тука вече задържително синазад с доволно количество ламарини и броня [в добрия случай], уплах... ако си все още на пътя а не в мантинелата.

Вар. 3 . газ... двечки приятелки се прибират от диско - в неясно състояние, купили са си нещо от денонощната бензиностанция и пресичат по-направо... отдалече ги виждат, но те зяпат на другата страна... защо ли обаче пресичат тъкмо като си на 50 метра от тях.. последствията са по лоши и от куче.

От чиста хипотетично гледна точка в тези 4 случая в 1 свършаш победеносно. Това са 25%. От друга страна обаче в живота няма само 4 опасности на пътя по никое време т.е. когато има прелитащи субекти от неясен тип, вид и т.н. Тук ситуацията е проста, почти прав път... не говоря за кватални улички, където някой се юрка на завоя и отнася пресичащ пешеходец.

Така, че изводът е че реално процентът, в който всичко е Ок като прави някой глупости по пътя е само в ръцете на Онзи горе. Но по принцип е по-малък от 25%. А смърт или сериозно нараняване за пешеходец при сблъсак [особено] с по стара кола може да е летален или с по тежки наранявания. Зависи от естеството.

Тъй че, всеки се възприема както иска - важното е ако иска да се упражнява да го прави на безопасни места и да не застрашава никой друг на първо място, а ако застрашава себе си да му мисли за тези, които се интересуват от него.

В София такива места има и са известни, в млаките градове по мои наблюдение също има подхощящи места за подобни инициативи или пригодери в близък радиус до населеното място.

Само споделям...мнение.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Съб 04 ное 2006 0:47


Колега напълно съм съгласен с наличието на голяма доза опастност в изброените от теб ситуаций и варианти за завършек. Гледал съм обаче и Final Destination където сценария е доста по-богат ... ВСИЧКО може да се случи. Но аз в квартала с повече от 60км/ч маневри не правя. И не съм споменавал че го правя из кварталните улички, а из квартала. Просто защото имаме в квартала 2 много удобни места да се прави каквото и да е, не са много дълги, но са пък широки - едно време са били обръщачи на автобуси. Аз се състезавам/дрифтя/или там каквото друго може да се прави на път със ограничение в завоите 20-30 на Аладжа манастир (рали очастък), защото там е точното място за това. Има риск в това - признавам, но преценен. Видимост има, за това не се притеснявам особено. Ако спра да пиша във форума за повече от година ... явно съм бил в грешка :wink:


П.С. На заледено дрифтя само при принуда от околоната среда. Никога не можеш да знаеш къде свършва снега и почва леда покрит със сняг. Със зимата шега не бива - зимното забавление е полигона над стадион Юри Гагарин. Всеки варненец знае за каква пързалка става въпрос там.


ywygolf
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ywygolf » Нед 05 ное 2006 8:47


А какво става когато между колите изкочи малко дете тогава и 40км който са ограничение за всички квартани улички е много. Нали преценявате риска


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 14 ное 2006 18:06


"Винаги си преценявам ситуацията и не предприемам действия за които не мога да гарантирам, че няма да са опасни за когото и да е било."

Горното е типичната илюзия на младия човек. :-) Всички сме минали през такъв етап, но при всеки е с различна продължителност. Само опитът я лекува, но понякога е твърде болезнен. :-(

*Никога* не може да предвидиш всичко, и да видиш всичко. Трябва да имаш време за реакция именно на неща които не си предвидил, и което е важно - да има време този който не си видял да реагира.



"Ако спра да пиша във форума за повече от година ... явно съм бил в грешка"

Бе то по-лошото ще е ако на някой друг обърнеш живота нагоре с краката....



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта