Кои маркучи си пипал - на големия радиатор ли?
Трябва да пипаш двата по-тънки маркуча дето влизат в купето, и поне с ръка разлика в температурата, ако усетиш значи радиаторчето е задръстено. Трябва да са еднакво топли (или еднакво студени) без значение дали е отворил термостата.
Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
ktamen написа:Кои маркучи си пипал - на големия радиатор ли?
Трябва да пипаш двата по-тънки маркуча дето влизат в купето, и поне с ръка разлика в температурата, ако усетиш значи радиаторчето е задръстено. Трябва да са еднакво топли (или еднакво студени) без значение дали е отворил термостата.
Колега тези двата малките маркучи на питата са еднакво топли,а на радиатора първо се стопля горния и като загрее колата на 90 градуса се загрява и долния
- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Възможно ли е да е самия капак на питата където пуска студения и топлия въздух??????
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Днес и аз се престраших да си сменя радиаторчето(25 лв) на парното на моя голф 2! Доста сложна задача, по едно време си викам -край с колата . Но накрая всичко завърши добре!
- ktamen
- Мнения: 6167
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
boss_901 написа:Възможно ли е да е самия капак на питата където пуска студения и топлия въздух??????
Колите ни имат по-два радиатора, на които понякога им се казва и пити (и на двата) - уточнявай за коя пита говориш. Капак няма на нито един от двата радиатора, но на питата на парното има въздушни клапи, които вероятно са останали без дунапрен и трябва да ги свалиш и да запушиш дупките с тиксо, ламаринка или нещо от този род. Като ги свалиш ще ти стане ясно какъв е проблема. Хвърчали ли са ти изгнили дунапренчета през духалките?
- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Като пусна парното много пъти хвърчеше дунапрен.Къде се намират тези клапи и трябва ли да свалям цялото парно????
- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
demooo74 написа:Днес и аз се престраших да си сменя радиаторчето(25 лв) на парното на моя голф 2! Доста сложна задача, по едно време си викам -край с колата . Но накрая всичко завърши добре!
- ktamen
- Мнения: 6167
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
boss_901 написа:Като пусна парното много пъти хвърчеше дунапрен.Къде се намират тези клапи и трябва ли да свалям цялото парно????
Намират се до самото радиаторче за парното, разгледай снимките в първия пост в тази тема и ще разбереш как да стигнеш до тях. Има още много такива теми можеш и тях да разгледаш, но първо прочети тази тема - цялата.
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Така , искам да обърна внимание на колегите , които ще се борят с парното си! Внимавайте как са ви зацепени жилата , които командват клапите за да не разглобявате пак като мен пластмасите още веднъж!!! Особено тази за топъл и студен въздух(моята така я бях сглобил пак , че не затваряше до край притока на студен въздух към купето)!
- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Колега ще имам на предвид
- icemans
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Имам и аз едно питане относно клапите на парното. След като се свали цялото парно как се стига точно до тях? Днес гледах едно такова свалено парно, но нямах много време да се играя с него а и беше адски студ - имаше някакви щипки които не можах да отворя. До колкото разбирам трябва да сваля и двете клапи и да ги облепя с нещо, но преди това трябва да отворя целия кожух на парното, нали така? Нека и някой да сподели с какво е най-добре да се облепят - прочетох може би всички теми във форума относно тези клапи, но само в тази намерих някакъв снимков материал, въпреки че пак не ми стана ясно как точно се стига до тях след като се свали парното.
- ktamen
- Мнения: 6167
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Ако парното е свалено щипките се махат лесно с малка остра отверка, не се опитвай да ги разтваряш, а ги надигни нагоре с отверката (нагоре ако щипките с П-образна форма са в такова положение, като буквата П, пъхаш отверката под горната чертичка на П-то и надигаш).
Трябва да отвориш целия кожух.
Моите клапи са облепени с тиксо (едно сиво, прилича на текстилно и май е американско) от предишния собственик и не са мръднали. Най-надеждно ми се струва, ако се занитят или завинтят някакви ламаринки.
Трябва да отвориш целия кожух.
Моите клапи са облепени с тиксо (едно сиво, прилича на текстилно и май е американско) от предишния собственик и не са мръднали. Най-надеждно ми се струва, ако се занитят или завинтят някакви ламаринки.
- icemans
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
ktamen написа:Моите клапи са облепени с тиксо (едно сиво, прилича на текстилно и май е американско)
Сигурно от това с което им запушват устите по филмите и винаги им е под ръка. А друго което не ми стана ясно - някой ми каза, че от към коша има само един болт който трябва да се развие а тука в описанието пише, че трябва да се развият и трите болта. Кой болт точно трябва да се развие от към коша?
- ktamen
- Мнения: 6167
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
И трите (гайки) трябва да се развият.
- icemans
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Колеги, днес и аз влязох във филма Само не знам после кой ще събира всичко това . Моя проблем беше, че ми духаше хладно и понеже радиаторчето е сравнително ново реших, че е от клапите. Сега като ги свалих обаче видях, че първата клапа от която УЖ зависи да спира студения въздух всъщност не е със скъсани дунапрени. Е късат се докато ги пипна, но пък би трябвало да изолира. Ето в какво състояние беше:
Според мене не би трябвало проблемът ми да е от клапата. Само втората е накъсана. Надух и радиаторчето в банята с вода и си пуска нормално. Т.е. не е и от него според мене. Двата маркуча които влизат в него си бяха горещи когато нямах парно. И сега вече не знам от какво е липсата на парно. Аз ще си запуша клапите и дано все пак се оправи. Дайте съвет с какво е най-добре и най-лесно да се запушат.
За съжаление не се разминах и без жертви. Счупиха ми се 2-3 щипки на ръкава който влиза в клапите. Всъщност така като гледам 2 от тях си бяха счупени, защото не намерих тленни останки от тях. Намерих "ухо"-то само на една от тях което мисля да залепя с някакво моментно лепило. Но ако някой има някакви идеи как мога да го захвана по-здраво там нека сподели. Или да ходя да си търся нов ръкав?! Говоря за щипките които са отзад и една от горе.
И като за последно. Докато разглобявах кутията на клапите падна един болт с квадратна глава който нещо не мога да схвана от къде е:
Моля ви помагайте, че до 2-3 дена трябва облепя клапите и да го събирам, ак оне забравя кое къде беше
Според мене не би трябвало проблемът ми да е от клапата. Само втората е накъсана. Надух и радиаторчето в банята с вода и си пуска нормално. Т.е. не е и от него според мене. Двата маркуча които влизат в него си бяха горещи когато нямах парно. И сега вече не знам от какво е липсата на парно. Аз ще си запуша клапите и дано все пак се оправи. Дайте съвет с какво е най-добре и най-лесно да се запушат.
За съжаление не се разминах и без жертви. Счупиха ми се 2-3 щипки на ръкава който влиза в клапите. Всъщност така като гледам 2 от тях си бяха счупени, защото не намерих тленни останки от тях. Намерих "ухо"-то само на една от тях което мисля да залепя с някакво моментно лепило. Но ако някой има някакви идеи как мога да го захвана по-здраво там нека сподели. Или да ходя да си търся нов ръкав?! Говоря за щипките които са отзад и една от горе.
И като за последно. Докато разглобявах кутията на клапите падна един болт с квадратна глава който нещо не мога да схвана от къде е:
Моля ви помагайте, че до 2-3 дена трябва облепя клапите и да го събирам, ак оне забравя кое къде беше
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта