

zdravko написа: на място колкото и да ги мачкам и огъвам кабелите не се променя съпротивлението им?!?
zdravko написа: защото се ебаваше понякога и се включваше (педала ми почваше да рита) без причина, дори и при най-лек натиск.
doktora написа:zdravko написа: защото се ебаваше понякога и се включваше (педала ми почваше да рита) без причина, дори и при най-лек натиск.
Здравейте!
Включвам се в темата, за да кажа първо едно голяяяямо БРАВО на колегата Радо. Преди малко повече от 6 месеца сменях преден датчик и тогава освен че ме заболя сърцето като давах парите, се чудих как може една смотана и никаква си бубинка да струва толкова скъпо. Мислел съм си че даже и от злато да беше намотката, пак не може да се върже с цената.
Второ, включвам се за да предложа на колегата Здравко да пробва нещо и след това да видиш дали АБС му пак ще се ебава ( дали ще ти рита педала без причина ).Ако бях на негово място, не бих изключил една такава система за безопасност, която струва не знам си колко хиляди лева.
Аз имах същия проблем когато сменях един от предните датчици, даже педала понякога започваше да рита дори и без да го натискам. Причината за този проблем се оказа не добре вкарания датчик в гнездото му, при което се увеличава разстоянието между челото му и железния диск. Става дума за някакви си максимум 2 мм. След внимателно набиване на датчика в гнездото му "до дупка" , предварително намазан с грес за да се лъзга, безпричинното ритане изчезна.
Така че, когато имаш време и желание, провери дали датчиците са добре затегнати и ако позволяват много внимателно ги набии още навътре ( за предните )
G60 написа: подавам и ток директно от акумолатора работи и имам перфектни спирачки но след 2,3 натискания на педала всичко свършва,...
Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor, madmen и 12 госта