
Електрически стъкла
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Електрически стъкла
Ще съм благодарен да споделиш инфо и за това, как да излъжа задната фабрична брава на Фабия, и за това- машинки от Пасат Б3 на Пасат Б4, дори ще пусна нова тема със систематизирани стъпките, за да е полезно за останалите (на шкодата след голямо мислене се наложи да ползваме едно нормално и едно би-полярно реле + допълнителния канал на алармата и фабричната микрета за отворено/затворено в бравата- така при пусната аларма няма ток на бравата, при спряна- има ток, а опцията за заключване над определена скорост на алармата може да се ползва за спирането на тока на бравата над тази скорост- Васко го реализира, а доста други светила казаха, че е невъзможно да се направи
)

- williams_vn
- Мнения: 742
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Електрически стъкла
еми ето решили сте централното доста добре само не разбрах защо да забранява централното след 30 км/ч ,а машинките за стъклата какво им е просто сменяте моторите слагате модулния мотор от Б4 на мястото на мотора на Б3 правил съм го а и не мога да разбера за какво е тая галимация вземете си направо машинки за колата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта