Г-ладера не е чак толкова страшен и за поддръжка е даже излиза по-евтин от един турбо компресор, стига да се поддържа правилно и навреме (сервизния интервал е между 50 и 100 000 км за компресор с нормална шайба в зависимост от това какви части се използват), още повече вече в БГ вече има части за тях (както оригинални и така и не дотам

) защото напоследък колиците с G станаха доста разпространени

, а и аз лично предпочитам колата ми да е автентична, като тунинга го ограничавам (грубо) до вал (асиметричен), чип, 68 мм шайба на компресора, спортен филтър и генерация 4-2-1, свещи и (за в бъдеще) по-голям интеркулер заради повишеното налягане (и съответно температура в интеркулера) - така мощността на едно G60 лесно надхвърля 200-те коня

без да се съкращава значително ресурса на колата