Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
deepmind
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Моля спешно за мнение.Тръгнах да правя това при тези ниски температури защото клапите издухаха дунапрена. Съборих таблото но стигнах до момента показан на снимката и до там. Не ми идва на ум как да сваля цялото тяло с клапите.Моля ви помагайте
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
с климатроник ли е колата?
откачи кутията с клапите от кутията на изпарителя - държи се с едни метални клипсове , има заврени и от към мотора там ще се поизмъчиш малко докато ги разкопчееш
не си личи от снимката ама без да откачиш гредата (металната) няма да ти се получи
откачи кутията с клапите от кутията на изпарителя - държи се с едни метални клипсове , има заврени и от към мотора там ще се поизмъчиш малко докато ги разкопчееш
не си личи от снимката ама без да откачиш гредата (металната) няма да ти се получи
-
deepmind
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Да с климатроник е колата. Значи трябва да я откачам така ли? Ужас... :( Няма ли вариант без да я откача?
Относно клипсите-почнах да ги махам,но не виждам да има кой знае какъв резултат.ЩЕ кажеш,че е бетонирана от към моторния отсег.
Има два болта от към двигателя 13-ки. Дали не трябва и тях да развия или те държат друго ?
Относно клипсите-почнах да ги махам,но не виждам да има кой знае какъв резултат.ЩЕ кажеш,че е бетонирана от към моторния отсег.
Има два болта от към двигателя 13-ки. Дали не трябва и тях да развия или те държат друго ?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
и тях развиваш - два един под друг трябва да са
махни гредата за да не ти пречи , махни и въздуховодите за краката
махни гредата за да не ти пречи , махни и въздуховодите за краката
-
deepmind
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Не тези които са един под друг а тези които са един до друг. Намират се зад една алуминиева кора ... ясно за гредата ;(
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Става и без да сваляш гредата правил съм го, развий само болтовете от двете страни,(от към вратите)ще ти позволи да движиш гредата два пръста напред-назад,разбира се и триъгълните планки за да има движение на гредата на горе-долу.Движението за вадене на тялото е обратно на часовниковата стрелка въртене като долната част на тялото трябва да е повече изместена посока волана за да образува наклон .За да се олесниш махни долната част на тялото която е делима (за въздуховодите за краката)иначе няма как да стане наклона.
-
deepmind
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Махнах двата малки въздуховода които отиват към краката но тялото изобщо не помръдва,ще кажеш е бетонирано :( работа за 6-7 часа,а трети ден седя и клепя на едно място и няма оправия.Почвам да се съмнявам,че ще успея изобщо... да не говорим за сглобяването. Правил съм това упражнение на аудито ми,е честно да ви кажа в пъти по лесно излезе всичко,я тук нито радиаторче мисля да сменям нито нищо. Искам само клапите да облепя .. :(
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Тялото за да не помръдва,значи го държи една от двете гайки към коша.Една под друга са на нивото на тялото.Мисля си,че едва ли са 13-ки,по-скоро 10-ки.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1468
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
deepmind написа: Искам само клапите да облепя .. :(
Е така по снимката ти гледам че вече имаш достъп до клапите. Облепи ги така без да сваляш тялото
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12161
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Така има достъп до едната клапа само и то тази която разпределя въздуха към стъклото и краката, зад нея се намира доста по важната клапа за топло-студено до която няма как да стигне
Цялото тяло ли се мъчиш колега да вадиш или само частта с клапите!? Ако е цялото откачил ли си тръбите на климатроника!? Болтовете които държат тялото към купета са 4 мисля, два които са на средата на коша под маркучите за радиаторчето на парното един под друг гайки за ключ 10, другите двата държат кутията за филтъра за купето или отвора през който системата дърпа въздух, под кората на чистачките се намират, те са за 13 ключ
Цялото тяло ли се мъчиш колега да вадиш или само частта с клапите!? Ако е цялото откачил ли си тръбите на климатроника!? Болтовете които държат тялото към купета са 4 мисля, два които са на средата на коша под маркучите за радиаторчето на парното един под друг гайки за ключ 10, другите двата държат кутията за филтъра за купето или отвора през който системата дърпа въздух, под кората на чистачките се намират, те са за 13 ключ
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
За какво да вади цялото и да откача тръбите?Разкопчава главния въздуховод,в който остава изпаритела на климатика,отвива двете гайки 10 и вади само кутията с клапите.Може да развие наистина гайките на филтъра,за да стане по-подвижен ръкава но толкова.
-
deepmind
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Искам да сваля само часта с клапите ...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Махна ли металните скоби които държат кутията с клапите към кутията на изпарителя?
Махна ли гредата?
Разви ли всичко ? Само тръбите на фреона да остава да държат?
Махна ли гредата?
Разви ли всичко ? Само тръбите на фреона да остава да държат?
-
deepmind
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Освободих половината която ми трябва (с клапите).
Гредата не мога да я махна тъй,като там където е захваната към кормилният прът,винтовете с без глави (заварени са им самите глави и няма как да ги отвия).
Всичко е разкачено сега остана само да ми помогнете с идея как да я изкарам покрай гредата.Пречат изводите на радиаторчето които отиват в двигателният отсег.Опитах да го изкарам самото радиаторче,но пак не ми стига мястото.Явно няма да стане без да сваля гредата.Въпроса ми в момента е как да я махна нея или има ли начин да сваля тази половина с клапите без да махам гредата?
П.П. Оказа се,че шпилките са повече от изброените ;( После ще снимам за да не го ядат същия *уй други колеги.
Гредата не мога да я махна тъй,като там където е захваната към кормилният прът,винтовете с без глави (заварени са им самите глави и няма как да ги отвия).
Всичко е разкачено сега остана само да ми помогнете с идея как да я изкарам покрай гредата.Пречат изводите на радиаторчето които отиват в двигателният отсег.Опитах да го изкарам самото радиаторче,но пак не ми стига мястото.Явно няма да стане без да сваля гредата.Въпроса ми в момента е как да я махна нея или има ли начин да сваля тази половина с клапите без да махам гредата?
П.П. Оказа се,че шпилките са повече от изброените ;( После ще снимам за да не го ядат същия *уй други колеги.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта