Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Попринцип на буксата крачетата ги има само трябва да се сложат кабели 0.35
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
nobody_lbg написа:Здравейте,
монтирах темпомат на голф 4 1.9 тди 110 коня.
активирах го но така и не иска да проработи,
излиза символа на таблото но не неще и неще.
разпитах екуто с фагком и единствено ме съмняват тези стойности при натиснат спирачен педал и включен темпомат.
някой има ли идея къде може да е проблема, дали е в стопмашинката?
тази стойност 17 дали е реална или е някакъв бъг?
В първото поле когато се движи колата отчита ли скороста? При мен не отчиташе - нарочно срязан кабел при ЕКУто защото има проблем са управлението на ГНПто. Ако се виждат километрите в час трябва да работи!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: isperih
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
здравеите колеги скоро се сдобех с пасат 5,5 авф 1,9tdi и искам да се сдобия с темпомат дали мога да купя кабел от морга и да не преправям букси
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re:
pavlikianov написа:Значи след като намерите буксата :
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za ... 15_877.JPG
ще видите че кабелите и са както следва:
1. Черен -подава 12V+ и идва от предпазител 14 който е за задна скорост-светлини, ел. огледала и др.
2: Синьо-Сив, идващ от пин 34 на ECU, Дава +12V към ECU когато е натиснат бутон " RES".
3: Червен, идващ от пин 35 на ECU, Дава +12V към ECU когато е натиснат бутон " SET".
4: Черно-Бял, идващ от пин 66 на ECU ,Дава +12V към ECU когато CCS е включен ( ON ).
Поне при мен на 1Z е така, следователно ако ще ползвате само един бутон за включване то трябва да свържете черния(1) със черно-белия(4) и така имитирате включването на копчето от OFF на ON тоест включвате темпомата,щом няма да се ползва прекъсвач трябва да останат свързани за постоянно, ако ще ползвате и прекъсвач и бутон тези два кабела (1) и (4) се свързват на прекъсвача за да можете да включвате и изключвате темпомата. след това Червения(3) се свързва към бутончето и трябва да контактува с черният(1) когато го натискате и така активирате темпомата. кагато натискате и задържате се увеличава скороста. Синьо-сивият се свързва към бутончето RES и не знам точно каква му е ролята ако някой знае за какво е RES да каже но мисля че може и без него. Ако не са свързани (1) и (4) темпомата няма да може да се активира!
Мисля че това е всичко, лично аз при мен го свързах без преправяне ,отидох в една автоморга взех преходника от буксата зад тоблото с предпазители и една ръчка(тази за бордкомпютъра ама и тя става,само и размених кабелчетата за да съответстват) и свързах всичко активирах с VAG-COM и готово. Супер екстра си е това! Успех на всички и ако нещо не съм написал добре питайте!
1.черен от 14 бушон но в кой пин на компа отива????
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Към никой, просто към този плюс се връзват останалите 3 кабела.
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Благодаря
Голем си 


- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Като имА схема е много лесно . След дълго ровене из кабелите зад бушоните и релетата не намерих буксата и хванах кабелите директно от буксата на компа. Направих го на Пасат Б 5.5, бензин 2.0 използвайки схема от ELSA. Обръщам внимание на тези които ще си правят темпомат че пиновете на всеки модел VW са различни. Браво на автора на темата и благодаря на всички помагащи.
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Зада се развива темата даи схем на твоя проблем или иначе казано как си го направил за твоята кола. Коя жица към кой пин отива и така.....
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Както вече отбелязах пиновете при мен са различни от 34,35 и 66 при мен са от 66 нагоре Ако мога да съм полезен искам да добавя че това е схемата на Пасат AZM мотор 5.5.
Последна промяна от tsvetanovvvv на Пет 11 мар 2011 12:51, променено общо 2 пъти.
- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Днес ми активираха темпомата (голф 3, AFN). Имам обаче въпрос - когато съм активирал темпомата да ми поддържа скоростта и натисна съединителя скоростта пада, но оборотите се увеличават. Темпомата не се изключва. Нали в такава ситуация трябва да се изключи? Иначе като натисна спирачка се изключва. Ето и снимка как си направих бутончетата. Тези са SET и RES. On/Off също сложих. Намира се зад малкото капаче (това, което е в дясно от бутончетата)


Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Провери дали не си прекодиран на автомат или провери дали работи машинката на съединителя.
- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Alek написа:Провери дали не си прекодиран на автомат
Това на вагком ли трябва?
Alek написа:провери дали работи машинката на съединителя.
Бутончето ли имаш в предвид?
По принцип не ми е проблем и така да си карам, но исках да знам нормално ли е
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Да с VAG-COM. Влизаш в engine - coding, ако стойността е 1 си прекодиран на автоматик, ако е 2 си на ръчка. Ако си на автоматик естествено там няма съединител и е нормално да се случва това. А за съединителя имам предвид точно бутона, който отчита, че си натиснал съединителя.
- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Alek написа:А за съединителя имам предвид точно бутона, който отчита, че си натиснал съединителя.
Днес го погледнах, чъка си, но за да го измеря трябва да сваля една пластмаса, а нямах време. Ще го гледам най-рано след седмица
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта